Dus je man zit boven uit te drogen?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen drinken naast de PC, was hier altijd al een regel.
Limonade!? Water en droog brood!quote:Op donderdag 25 november 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Om dan vervolgens een beker limonade over je laptop heen te zien gaan. Nee dank je.
Brood met spijkers!quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Limonade!? Water en droog brood!
dit inderdaad en er zullen vast landen zijn die het momenteel beter doen hoor maar wat kopen wij daar nu voorquote:Op donderdag 25 november 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Al dat soort landen zijn toch al lang en breed een keer op hun bek gegaan. Vorig jaar was ik nog wel fan van die moffen maar daar is het momenteel net zo'n chaos en moet planbare zorg worden afgeschaald.
Enige wie ik mis is @:Dven met zijn geweldige verhalen over Bulgarije altijd. Wat is het, 25% gevaccineerd?
Je zegt net dat ik de laptop bij hun op tafel moet neerzetten, En vervolgens hun drinken afpakken zeker, wat een gezellige boel zal het bij jullie thuis geweest zijn vroeger.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen drinken naast de PC, was hier altijd al een regel.
Hoezo is jouw moeder mijn doelgroep?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik probeer dat bij mijn moeder want die is nogal kwetsbaar maar dat mokkel is slecht opgevoed.
Doelgroep van Gia.
Yes nogal, maar genoeg mensen die dit goed praten en elke maand wel een prikje zouden willen krijgen als dat mogelijk zou zijn. Totaal bang gemaakt voor dit virus.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Elke 9 maanden een nieuwe prik anders geen groen vinkje, wat een kansloze wereld leven we in.
Waarom niet naar je eigen (huis)arts ? Die kent iemand toch het beste.quote:
Daar is sowieso geen kamermeerderheid voor te vinden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
Jezus mina. Hoe fucking moeilijk is het om het 2g beleid door te voeren.....
Oud en klaagt ook altijd dat wij ons vroeger wel konden vermaken met crack en Vodka. Heel anders dan de kinderen van nu.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo is jouw moeder mijn doelgroep?
Onze religieuze broeders....quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
Die is natuurlijk jaren geleden al het huis uitgevlucht.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus je man zit boven uit te drogen?
Wat is het alternatief? Iedereen gewoon door elkaar laten lopen en de wereld over laten reizen zonder bescherming? Dat zou pas kansloos zijn in de letterlijke zin. Op deze manier is er tenminste kans om het beperkt te houden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Elke 9 maanden een nieuwe prik anders geen groen vinkje, wat een kansloze wereld leven we in.
Voor mijn gevoel komt dit aardig overeen met wat ik net zei. Gommers is het er niet mee eens, heeft niet zijn zin gekregen tijdens het OMT en er is nu "onvrede" binnen het OMT. Ik gok dat je nu 2 kampen hebt, met aan de ene kant Bonten, Gommers en (mijn gok) Voss en aan de andere kant van Dissel, Koopmans, Illy.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bron: https://www.bnr.nl/nieuws(...)coronatoegangsbewijs
Hebben ze hier nou echt serieus de persco voor naar voren gehaald?
Relikneuzen.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn ouders moesten het doen met een theelepeltje jonge jenever.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Oud en klaagt ook altijd dat wij ons vroeger wel konden vermaken met crack en Vodka. Heel anders dan de kinderen van nu.
Ah ja, diegene die stiekem geprikt worden omdat anderen dat niet mogen weten.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Onze religieuze broeders....
Ha, dat wordt popcorn pakken dus. Wordt een mooie avond hier in het topic.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Winkels uurtje eerder dicht als OMT advies (no joke)
Wij kregen de booster.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten het doen met een theelepeltje jonge jenever.
Trouwens, ik zag laatst deze naam: https://www.geertvandenbossche.org/quote:
Zodat het op andere tijdstippen nog drukker kan worden.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Winkels uurtje eerder dicht als OMT advies (no joke)
Ik besef me nu pas dat ik nog nooit heb uitgezocht wie er allemaal inzitten, heb je een linkje paraat?quote:Op donderdag 25 november 2021 15:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt dit aardig overeen met wat ik net zei. Gommers is het er niet mee eens, heeft niet zijn zin gekregen tijdens het OMT en er is nu "onvrede" binnen het OMT. Ik gok dat je nu 2 kampen hebt, met aan de ene kant Bonten, Gommers en (mijn gok) Voss en aan de andere kant van Dissel, Koopmans, Illy.
Was de regel toen de kinderen nog klein waren. Het ging toch om het omstoten van drinken door een kind!quote:Op donderdag 25 november 2021 14:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus je man zit boven uit te drogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |