Friet. Rood Til.quote:
Z'n moeder neuken.quote:
Je oma viel tegen in bed.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook.
Ik heb geen oma met een kunstgebit dus dit zal in je delirium zijn geweest.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je oma viel tegen in bed.
Mocht wel op haar kunstgebit klaarkomen.
Gaat het goed met je maat?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je oma viel tegen in bed.
Mocht wel op haar kunstgebit klaarkomen.
Ik verwar soms dingen uit m'n duistere periode.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen oma met een kunstgebit dus dit zal in je delirium zijn geweest.
Alles goed. Ik kijk nu Feienoord. Dus alles kan beter.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het goed met je maat?
Je komt de laatste dagen weer een beetje 'vreemd' over.
Als je nu maar richting het licht gaat.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwar soms dingen uit m'n duistere periode.
Big hug.
Allicht.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je nu maar richting het licht gaat.
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles goed. Ik kijk nu Feienoord. Dus alles kan beter.
Op naar PSV en morgenochtend Hans Anders.
Al besproken.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Moekegod @:Zipportal
Als hij helemaal in Peru zit lijkt me dat niet zo'n probleemquote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef aTypisch het volgende:
een van mijn vorige huisgenootjes in peru heeft corona
het einde is nabij voor mij
morgen testen
Dit is al besprokenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Moekegod @:Zipportal
Verzin een gemakkellijke username.quote:
Ben je nu in Peru?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef aTypisch het volgende:
een van mijn vorige huisgenootjes in peru heeft corona
het einde is nabij voor mij
morgen testen
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
Red velved brownies gebakken… met glazuur..
Nog nooit zo iets machtigs en smerigs tegelijk op.
net als jou dusquote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
op doorreis omhoog, maar ik wil niet door venezuela dus moet een vlucht scorenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nu in Peru?
Mooi land
goor varken, door mensen zoals jij liggen de IC's vol in nederlandquote:Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Charz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |