Wat een bagger.quote:Op donderdag 25 november 2021 23:35 schreef GGMM het volgende:
The Perks of Being a Wallflower
6/10
@:maxi-mus @:kingroland @:onlogisch @:wereldgozer @:lenny_leonard check deze review
Nou zegquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 23:38 schreef KingRoland het volgende:
Nieuwe corona variant
OP NAAR COR
@:lenny_leonard @:zipportal
quote:Op woensdag 28 juli 2004 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer Nederlands en lees dan me zin nog is goed door, misschien heb je dan door wat ik bedoel.
De erg sympathieke MagnusGodquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens; goedemorgen!![]()
Het WK schaken begint vandaag, genot.
Ik vind ze beide wel sympathiek maar hoop op Magnus ja. Die streams van hem zijn echt genot altijd.quote:
Genot. Bij de pak schaal podcast zat één of andere kut dj. Ik was woedend.quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
XanderGod bij het Cor Potcastje @:maxi-mus
Schattig naïef, die Engelsen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:59 schreef Oriente het volgende:
@:Caland
https://www.reddit.com/r/(...)e_stairs_and_beaten/
Gisteravond bij Leicester - Legia
quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genot. Bij de pak schaal podcast zat één of andere kut dj. Ik was woedend.
Behaagzieke flikker.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Theo tegenwoordig dakloos is.
Ik snap de noodzaak niet zo dat dit ook op joetoep moet, maargoedquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Theo tegenwoordig dakloos is.
Een lamp gekocht? @Scrummiequote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
Net bij de action geweest
Nu goed douchen
Ik haal daar altijd olie en ruitenvloeistof eens in de zoveel maanden.quote:
@GGMM ben ik wel eens ooit bij de Action geweest? Indien je geen topic daarover kan vinden wil ik graag even mijn gal spuwen over de actie van Dhr. @Calandquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
Net bij de action geweest
Nu goed douchen
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:GGMM ben ik wel eens ooit bij de Action geweest? Indien je geen topic daarover kan vinden wil ik graag even mijn gal spuwen over de actie van Dhr. @:caland
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga zo even je kop van je romp slaan.
Ik ben het waarschijnlijk met je eens, maar voor olie maakt het echt geen reet uitquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:GGMM ben ik wel eens ooit bij de Action geweest? Indien je geen topic daarover kan vinden wil ik graag even mijn gal spuwen over de actie van Dhr. @:caland
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |