quote:Op woensdag 24 november 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende: [..] Ja precies, maar is gewoon even opletten. Vooralsnog geen reden om te vermoeden dat dit naar een depressie gaat, maar alertheid is altijd goed, en al helemaal als de pilletjes helpen
Aan wat voor pilletjes zit jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik zag het!quote:Op woensdag 24 november 2021 20:58 schreef Aoibhin het volgende: [..] Hoeft natuurlijk niet, maar is erg leuk!
Afgelopen zaterdag begon Estland
Ja Melfest is wel eentje die je een keer gezien moet hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 21:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag het!
Heb trouwens wel eens voorrondes gekeken, Zweden en Duitsland![]()
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ja, daar was ik ook bij. Broekpiesen echt. Fam Sjors keek regelmatig mijn kant op of het wel goed gingquote:Op woensdag 24 november 2021 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Melfest is wel eentje die je een keer gezien moet hebbenAl vind ik de kwaliteit wat magertjes de afgelopen dagen
Duitsland had ook wel geinige voorrondes vaak. Die editie dat Sisters won was wel een deceptieDat topic is echt gieren om terug te lezen
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hahaha ja en ook echt zoveel van ons toen Sister voorbijkwam hadden zoiets van "die worden het sowieso niet", en toen kwam de puntentellingquote:Op woensdag 24 november 2021 21:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook bij. Broekpiesen echt. Fam Sjors keek regelmatig mijn kant op of het wel goed ging
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 24 november 2021 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik betrapte me er net op dat ik aan het meezingen was met Suzan & Freek.
gaat inderdaad soms wel wat snel jaquote:Op woensdag 24 november 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien, ik kijk wel even. Was vorig jaar heel leuk in ieder gevalEn dan vind ik hier fijner dan het topic in MUZ, want dat gaat veel te snel en is er niet echt tijd om de liedjes na te bespreken
zou dat scoren op het ESF?quote:Op woensdag 24 november 2021 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik betrapte me er net op dat ik aan het meezingen was met Suzan & Freek.
S&F bedoel ik. Maar wellicht scoor jij beterquote:Op woensdag 24 november 2021 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie Suzan & Freek? Of ik?
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
S&F bedoel ik. Maar wellicht scoor jij beter
Ik heb een heel leuk meet-idee dat we het wellicht eens kunnen gaan uittestenquote:Op woensdag 24 november 2021 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Geen idee. Slechter dan Engeland kan het niet worden.
Ik ben benieuwd welke darter ze volgend jaar sturen. Was dit jaar ook zo'n succes.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat scheelt, het negatieve record staat vastquote:Op woensdag 24 november 2021 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar toen ging jij weg uit de SC.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk meet-idee dat we het wellicht eens kunnen gaan uittesten
Nee, wacht, ho, stop, er is gekaraoke'd?quote:Op woensdag 24 november 2021 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar toen ging jij weg uit de SC.
Dat plan is nooit van de grond gekomen, omdat organisator weg was opeens.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, wacht, ho, stop, er is gekaraoke'd?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2021 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat plan is nooit van de grond gekomen, omdat organisator weg was opeens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |