Jaquote:Op woensdag 30 november 2022 21:05 schreef Magica het volgende:
Verdomme nu heeft Trijntje weer een goede foto
Ja, nu blijft ze er natuurlijk in.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:05 schreef Magica het volgende:
Verdomme nu heeft Trijntje weer een goede foto
Terwijl die van Linda echt stukken beter is. En we hebben goeie foto's gezien waarvan het hoogste cijfer lager dan een 8 was.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
Die 0,2 verschil tussen de foto’s van Linda en Trijntje ook
Jup, apart hoe ze scoren. Lijkt wel of Trijntje erin moet blijven.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Terwijl die van Linda echt stukken beter is. En we hebben goeie foto's gezien waarvan het hoogste cijfer lager dan een 8 was.
Af en toe maakt ze een toevalstreffer waardoor ze er elke keer inblijftquote:Op woensdag 30 november 2022 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu blijft ze er natuurlijk in.Wat een achterlijk seizoen dit.
Dit wilde ik net typenquote:Op woensdag 30 november 2022 22:00 schreef Fascination het volgende:
Pff, Filemon was degene die nog eens met een creatief idee kwam. Waardeloos.
Nee, Renée Soutendijk was toen een keer ziek, herinner ik me nu weer. Ik ben vergeten hoe ze het hebben opgelost.quote:Op maandag 28 november 2022 17:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou best kunnen in Argentinië, maar mijn geheugen is niet zo sterk. 😁
Edit: misschien was dat iemand met ene vrijstelling? Volgens mij is dat ook een keer gebeurd namelijk.
Wilde het ook ff wetenquote:Op woensdag 30 november 2022 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, Renée Soutendijk was toen een keer ziek, herinner ik me nu weer. Ik ben vergeten hoe ze het hebben opgelost.
quote:De aflevering begon met een opdracht die in het teken stond van voetbal. De kandidaten gingen gewapend met hun camera naar het voetbalstadion vlak voor het begin van een belangrijke wedstrijd. De opdracht? Uitzinnige voetbalfans op de foto zetten. Renée Soutendijk kon helaas niet mee, omdat ze ziek was geworden. Gelukkig voor haar had ze een vrijstelling op zak, die ze de week ervoor had gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |