Ik ben ook een fitte dertiger, maar lag toch mooi een week doodziek in het ziekenhuis met lage saturaties. Dus tja, ik ben erg blij dat de vaccins er zijn. Doe het liever niet nog een keer.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik ben ook een fitte dertiger, toen ik Corona had was er niks aan de hand verder. Maargoed, alsnog mij laten prikken omdat de overheid een bloedtest niet erkent. Ondermijnt het gevoel van de noodzaak een vaccin te nemen, ofzoiets.
Nog even gauw ergens dineren voordat ze zelf besluiten die tent dicht te flikkeren.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:55 schreef THEFXR het volgende:
zijn ze al begonnen met die OMT-vergadering of nog aan het dineren?
quote:Op woensdag 24 november 2021 19:55 schreef Momo het volgende:
Maar wanneer is die persco nou? Vrijdag of maandag?
quote:Komende vrijdag is er opnieuw een Corona-persconferentie vanwege de hoge aantallen besmettingen. Dat heeft minister De Jonge aangekondigd. Het was al bekend dat de persconferentie waarschijnlijk vervroegd zou worden. Die was eerder op 3 december gepland.
Het OMT komt vanavond al bij elkaar en brengt morgen een advies uit over extra maatregelen. Het kabinet wil dan vrijdag besluiten nemen en bekendmaken.
Dat is volledig waar maar ik had geen zin in coroontjequote:Op woensdag 24 november 2021 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarna heb je waarschijnlijk weken de tijd om bij te komen en uit te rusten
Vrijdag, aldus de Telegraaf.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:55 schreef Momo het volgende:
Maar wanneer is die persco nou? Vrijdag of maandag?
Nou kweenie, durf mn handen niet in het vuur te steken met mn Janssen vaccin.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben ook een fitte dertiger, maar lag toch mooi een week doodziek in het ziekenhuis met lage saturaties. Dus tja, ik ben erg blij dat de vaccins er zijn. Doe het liever niet nog een keer.
Echt hè..quote:Op woensdag 24 november 2021 19:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog even gauw ergens dineren voordat ze zelf besluiten die tent dicht te flikkeren.
Whehehe
Dus donderdag lekken de maatregelen vast wel weer uit.quote:
die mensen zitten vol met adrenaline, want een familielid wordt ongeveer vermoord.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:48 schreef Stoney3K het volgende:
Ik ben eigenlijk nog banger voor grotere rellen als het echt tot code zwart komt. Hugo mag beveiliging gaan inhuren anders wordt ie publiekelijk gelyncht, en mensen gaan echt knokken bij de ingang van het ziekenhuis als er mensen worden geweigerd.
Dat is nog erger dan rellen om de maatregelen, want dan hebben mensen ook een reden om terecht te gaan rellen.![]()
En nog een laatste danse macabre om in de sfeer te komen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:56 schreef Noek het volgende:
Nog even gauw ergens dineren voordat ze zelf besluiten die tent dicht te flikkeren.
Whehehe
Nee, daar zou ik ook niet gerust mee durven zijn. Heb nu gelukkig 3x Pfizer, mag hopen dat ik er weer een paar maanden tegenaan kan.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou kweenie, durf mn handen niet in het vuur te steken met mn Janssen vaccin.
Je kan in een risicogroep vallen omdat je botweg pech hebt en die zijn ook slachtoffer van het beleid.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik absoluut niet.
Vooral over de zeik over het te late ingrijpen en nu bij 1938 zijn met de boosters.
quote:Voor het eerst blijft geen enkele gemeente coronavrij
De afgelopen 24 uur is het coronavirus in alle 352 gemeenten in Nederland vastgesteld. Geen enkele gemeente bleef coronavrij. Dat is voor het eerst sinds het begin van de pandemie, meer dan 600 dagen geleden.
Het aantal gemeenten zonder positieve tests is flink gedaald sinds het begin van de huidige golf, maar tot en met gisteren was er steeds minstens één gemeente waar geen besmetting werd geconstateerd. Vaak was het een van de Waddeneilanden Schiermonnikoog, Vlieland, Ameland, of de gemeente Rozendaal bij Arnhem. Dit zijn de kleinste gemeenten van Nederland.
https://nos.nl/liveblog/2(...)j-ziekenhuis-alkmaar
Je werkt in de zorg of je zit in een risicogroep dat je al 3 Pfizers hebt gehad?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik ook niet gerust mee durven zijn. Heb nu gelukkig 3x Pfizer, mag hopen dat ik er weer een paar maanden tegenaan kan.
Werk in de zorgquote:Op woensdag 24 november 2021 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je werkt in de zorg of je zit in een risicogroep dat je al 3 Pfizers hebt gehad?
Zie de sluiting van je sportschool als een kans om je solidariteit te kunnen tonen 👍quote:Op woensdag 24 november 2021 19:44 schreef Noek het volgende:
Maar we flikkeren alle sectoren en de zorg voor de bus en de bron gaan we zo lang mogelijk openhouden.
Echt, hoe dan?!
Thuistest?quote:Op woensdag 24 november 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
Ik heb een klein hoestje sinds vanochtend, ik kijk even wanneer ik een afspraak zou kunnen maken eventueel. Zaterdag kan ik pas voor het eerst eventueel terecht bij een teststraat 7 km verder op....
En terecht.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:48 schreef Arizona het volgende:
Ik voel wel steeds meer boosheid richting ongevaccineerde ouderen en risicogroepers
RIPquote:Op woensdag 24 november 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
Ik heb een klein hoestje sinds vanochtend, ik kijk even wanneer ik een afspraak zou kunnen maken eventueel. Zaterdag kan ik pas voor het eerst eventueel terecht bij een teststraat 7 km verder op....
Dan zie je gelijk waarom we op een plateau zitten, als het zoveel moeite kost om je te laten testen.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
en je kappersafspraak?quote:Op woensdag 24 november 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |