abonnement Unibet Coolblue
pi_202344455
Nog maar weer eens ten overvloede:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202344834
Eén ding is zeker: het is de schuld van Biden/ de Democraten :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202345169
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 04:25 schreef Kijkertje het volgende:
Eén ding is zeker: het is de schuld van Biden/ de Democraten :D
En anders wel al die extreem linkse msm media als nyt of wapo. :D
pi_202345341
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:09 schreef Chivaz het volgende:
noble savage
Progressief-Woke (blanke) Amerikanen zijn geregeld hysterisch obsessief bezig met het verleden van het land. Het liefst zouden bepaalde van deze individuen heel het land opnieuw stichten en alle tegenwoordige tradities, normen en waarden veranderen. Deze manie moet natuurlijk keihard tegenstand tegen worden geboden. De VS is een fantastisch land, en mensen die het land willen demoniseren met ideeën zoals 'stolen land' of 'this country is build on slavery' moeten misschien zelf achter hun oren krabben en het land verlaten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die zag ik inderdaad niet aankomen, maar ergens ook wel logisch. Hij was slechts 17 jaar op dat moment en wist helemaal niets van politiek. Ook nu moet hij nog maar weinig van politiek hebben.
Dat maakt het gedweep van bepaalde congresleden die hem een stageplek willen bieden best gênant.
Ik vind het wel nice, Andrew Yang is een baas. En het benadrukt ook weer eens dat de MSM de plank compleet had misgeslagen in hun hysterische en verkrampte pogingen deze jongen te demoniseren. Hij lijkt me trouwens best een sympathieke knul. Het is beschamend en triest hoe die media toch in elkaar zit om bepaalde figuren kapot te willen maken vanwege hun vermeende politieke overtuigingen.

En wat inderdaad ook erg beschamend is zijn al die Republikeinse congresleden die hem nu een stageplek willen aanbieden, dat slaat ook nergens op. Die jongen heeft letterlijk nul politieke ambities en is dus ook helemaal niet zo uitgesproken conservatief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202346897
twitter
Democraten en de media over Rittenhouse.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:30:29 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202348527
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Progressief-Woke (blanke) Amerikanen zijn geregeld hysterisch obsessief bezig met het verleden van het land. Het liefst zouden bepaalde van deze individuen heel het land opnieuw stichten en alle tegenwoordige tradities, normen en waarden veranderen. Deze manie moet natuurlijk keihard tegenstand tegen worden geboden. De VS is een fantastisch land, en mensen die het land willen demoniseren met ideeën zoals 'stolen land' of 'this country is build on slavery' oh moeten misschien zelf achter hun oren krabben en het land verlaten.
[..]
Ik vind het wel nice, Andrew Yang is een baas. En het benadrukt ook weer eens dat de MSM de plank compleet had misgeslagen in hun hysterische en verkrampte pogingen deze jongen te demoniseren. Hij lijkt me trouwens best een sympathieke knul. Het is beschamend en triest hoe die media toch in elkaar zit om bepaalde figuren kapot te willen maken vanwege hun vermeende politieke overtuigingen.

En wat inderdaad ook erg beschamend is zijn al die Republikeinse congresleden die hem nu een stageplek willen aanbieden, dat slaat ook nergens op. Die jongen heeft letterlijk nul politieke ambities en is dus ook helemaal niet zo uitgesproken conservatief.
Je gaat me nu vertellen dat dit niet zo is.

Vertel ik ben benieuwd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202349769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je gaat me nu vertellen dat dit niet zo is.

Vertel ik ben benieuwd.
Dat klopt. De VS betreft geen 'stolen land'. En de VS is ook niet 'build on slavery'. Dit wil niet zeggen dat slavernij geen prominente rol heeft gespeeld in de geschiedenis van (bepaalde delen van) de VS. Maar dat dit zogenaamd het absolute fundament zou vormen van het hele land is niet waar, en '1619 Project' achtige propaganda.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:15:10 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202349814
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt. De VS betreft geen 'stolen land'. En de VS is ook niet 'build on slavery'. Dit wil niet zeggen dat slavernij geen prominente rol heeft gespeeld in de geschiedenis van het bepaalde delen land van de VS, maar dat dit zogenaamd het absolute fundament zou vormen van het land is niet waar, en '1619 Project' achtige propaganda.
Oh dus er woonden al Europeanen voor de inheemse bevolking?

En de VS is niet groot/rijk geworden door katoen en tabac en aardappels?

Vertel me meer ik ben benieuwd!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202349816
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt. De VS betreft geen 'stolen land'. En de VS is ook niet 'build on slavery'. Dit wil niet zeggen dat slavernij geen prominente rol heeft gespeeld in de geschiedenis van (bepaalde delen van) de VS. Maar dat dit zogenaamd het absolute fundament zou vormen van het hele land is niet waar, en '1619 Project' achtige propaganda.
Dit klopt, het land is vooral opgebouwd na de burgeroorlog met de enorme migratiestromen naar de VS vanuit Europa.
pi_202349844
Omdat de indiaanse stammen het concept van landeigendom niet kenden is het dus niet gestolen?

Wanneer voegen we indonesie weer toe tot ons land. 8-)
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:35 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202349919
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef Basp1 het volgende:
Omdat de indiaanse stammen het concept van landeigendom niet kenden is het dus niet gestolen?

Wanneer voegen we indonesie weer toe tot ons land. 8-)
Ja als ik het zo moet zien kunnen we weer heel wat land op gaan eisen .

Ik claim hierbij alvast een mooi eilandje in Indonesië..
Wil jij New York hebben?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202349940
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef theguyver het volgende:
Oh dus er woonden al Europeanen voor de inheemse bevolking?!
Nee hoor, maar wat heeft dit met 'stolen land' te maken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef theguyver het volgende:
En de VS is niet groot/rijk geworden door katoen en tabac.
Dat klopt. De VS is niet specifieke groot en rijk geworden door katoen en tabak. En de economie die hieromheen was ontstaan, was ook voornamelijk belangrijk voor bepaalde staten in het zuiden, niet voor heel het land.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202349977
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja als ik het zo moet zien kunnen we weer heel wat land op gaan eisen .

Ik claim hierbij alvast een mooi eilandje in Indonesië..
Wil jij New York hebben?
Wat een knap antwoord op het argument dat het land niet gestolen is omdat "de indiaanse stammen het concept van landeigendom niet kenden".

Hihi.

I award you no points.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:29:27 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202350059
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, maar wat heeft dit met 'stolen land' te maken?
[..]
Dat klopt. De VS is niet specifieke groot en rijk geworden door katoen en tabak. En de economie die hieromheen was ontstaan, was ook voornamelijk belangrijk voor bepaalde staten in het zuiden, niet voor heel het land.
Allereerst de reden waarom zoveel mensen naar de VS gingen kwam juist door de grondstoffen.
Die grondstoffen gingen ze natuurlijk eerst zelf ophalen maar bleek een stuk goedkoper te wezen om dat te laten doen door wat andere mensen te importeren die dat wel even gratis te doen.

Helaas woonden daar dus al mensen en die begrepen niet wat land eigendom was dus werden die bedrogen in hoekje gedreven en nagenoeg uitgeroeid.

Of wil je zeggen dat daar niks van waar is..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202350186
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Allereerst de reden waarom zoveel mensen naar de VS gingen kwam juist door de grondstoffen.
Die grondstoffen gingen ze natuurlijk eerst zelf ophalen maar bleek een stuk goedkoper te wezen om dat te laten doen door wat andere mensen te importeren die dat wel even gratis te doen.

Helaas woonden daar dus al mensen en die begrepen niet wat land eigendom was dus werden die bedrogen in hoekje gedreven en nagenoeg uitgeroeid.

Of wil je zeggen dat daar niks van waar is..
Nu ga je van katoen en tabak naar grondstoffen in het algemeen. Zo maakt je het natuurlijk een stuk breder, maar daarmee wijk je tevens af van je initiële punt. Waarschijnlijk omdat je wel weet dat je daar niet helemaal juist zat.

En helaas? In de hele geschiedenis van de mensheid is er gestreden om grondgebied. Uiteindelijk wonnen meestal de sterkte. Dit was trouwens grappig genoeg ook onder de verscheidene stammen van de Native Americans het geval. Dus het hele idee dat de VS 'stolen land' is gaat niet op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202350306
De sterksten wonnen voor de uitvinding van wapens en verdedigings middelen. Daarna wonnen de technologisch meest geavanceerde groepen. Het had niet veel meer met kracht te maken eerder met organisatie vermogen en kennis.

Dat alle inheemse volkeren in america vatbaar waren voor westerse ziektes heeft ook een massa extintie gecreerd daar.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:48:50 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202350355
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nu ga je van katoen en tabak naar grondstoffen in het algemeen. Zo maakt je het natuurlijk een stuk breder, maar daarmee wijk je tevens af van je initiële punt. Waarschijnlijk omdat je wel weet dat je daar niet helemaal juist zat.

En helaas? In de hele geschiedenis van de mensheid is er gestreden om grondgebied. Uiteindelijk wonnen meestal de sterkte. Dit was trouwens grappig genoeg ook onder de verscheidene stammen van de Native Americans het geval. Dus het hele idee dat de VS 'stolen land' is gaat niet op.
Ja grondstoffen tabac aardappels en katoen.
Want die moesten die geïmporteerde Afrikanen van land afhalen van hun blanke meesters en de eerste 200 jaar hun grootste inkomsten.

En de mens heeft zich verspreid over deze aardkloot de native Amerikanen waren er eerder, en de Europeanen hebben gewoon gestolen.
Een groot aantal volken bestaan al helemaal niet meer.
En dat gebeurde niet vanzelf.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:51:50 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202350393
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:45 schreef Basp1 het volgende:
De sterksten wonnen voor de uitvinding van wapens en verdedigings middelen. Daarna wonnen de technologisch meest geavanceerde groepen. Het had niet veel meer met kracht te maken eerder met organisatie vermogen en kennis.

Dat alle inheemse volkeren in america vatbaar waren voor westerse ziektes heeft ook een massa extintie gecreerd daar.
Ik denk dat ik maar even corona op ga lopen en met een AK-47 in de tuin ga bivakkeren van HowardRoark en zeggen dat zijn huis tuin van mij is terwijl ik hem eerst een moestuin laat aanleggen.

Zoiets.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202350985
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik denk dat ik maar even corona op ga lopen en met een AK-47 in de tuin ga bivakkeren van HowardRoark en zeggen dat zijn huis tuin van mij is terwijl ik hem eerst een moestuin laat aanleggen.

Zoiets.
Nou is het niet geheel zo toegeëigend soms werden er nog wel wat kralen en andere goedkope westerse prullen voor de ruil aangeboden. Terwijl het vuurwater rijkelijk vloeide waar de inheemse bevolking die nog over was na de mazelen en pokken ook niet goed tegen konden. Dus je zult hem tenminste wat kraaltjes en spiegeltjes in ruil moeten aanbieden. :D


https://en.wikipedia.org/(...)isease_and_epidemics

De enigste ziekte die hun daar hadden en wij nog niet was syfilis. Moeten we dat vanaf heden ook maar de amerikaanse ziekte gaan noemen. :7
pi_202352852
En als er verdragen werden gesloten met de inheemse bevolking werden er gewoon weer nieuwe wetten gemaakt waardoor de oude vervielen :')

quote:
In 1871, the House of Representatives ceased recognition of individual tribes within the U.S. as independent nations with whom the United States could contract by treaty, ending the nearly 100 year old practice of treaty-making between the U.S. and American Indian tribes.

Bron
Net zoals er wel weer manieren werden gevonden om het land van de zwarte bevolking toe te eigenen:

quote:
Between 1910 and 1997, African Americans lost about 90% of their farmland. One of the main causes of this property loss is heirs’ property, where descendants of land owners inherit land from their family, but have no will or legal documentation that proves their land ownership. The issue of heirs’ property loss still persists today. In the early 1900s, white supremacist backlash spread across the United States. The USDA counted close to a million Black farmers across the United States – or about 14% of all farmers at the time. Many Black men during this time period were lynched because white landowners wanted their land. Violent mobs often beat and threatened to murder Black farmers if they didn’t abandon their homes. Over the course of two months in 1912, a mob drove out more than a thousand Black people from their homes in Forsyth County, Georgia.

From the 1920s to today, the percentage of Black land owners steadily dropped from 14% to only 1.3% across the nation. Discriminatory lending practices gave unequal loans to land-grant universities for Black farmers, and several laws were passed that restricted land to educated, white farmers and prohibited people of color from owning land in certain states. In 1997, John Boyd Jr. and 400 other black farmers sued the USDA in the landmark lawsuit Pigford v. Glickman, alleging that USDA officials ignored complaints brought to them by black farmers and that they were denied loans and other support because of rampant discrimination. This case was settled in 1999, with the government distributing $50,000 each to over 16 thousand farmers.

Bron
Hoezo geen stolen land :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202353196
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja grondstoffen tabac aardappels en katoen.
Want die moesten die geïmporteerde Afrikanen van land afhalen van hun blanke meesters en de eerste 200 jaar hun grootste inkomsten.

En de mens heeft zich verspreid over deze aardkloot de native Amerikanen waren er eerder, en de Europeanen hebben gewoon gestolen.
Een groot aantal volken bestaan al helemaal niet meer.
En dat gebeurde niet vanzelf.
Nee hoor, van stelen was absoluut geen sprake. Het was simpelweg een strijd van de sterkste.
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:55 schreef Kijkertje het volgende:
Net zoals er wel weer manieren werden gevonden om het land van de zwarte bevolking toe te eigenen:
[..]
Hoezo geen stolen land :')
quote:
https://fairfarmsnow.org/we-are-fair-farms/

Fair Farms is building a movement of Marylanders of all stripes, working together for a new food system — one that is fair to farmers, invests in homegrown healthy foods, and restores our waterways instead of polluting them.
Leuke website hoor. Grappig dat je ineens buiten de MSM kijkt, dat had ik niet verwacht. Ik hou het desalniettemin liever bij de daadwerkelijk geschiedenis, maar voel je natuurlijk vrij om zelf te opteren voor fantasierijke narratieven zoals die van Fair Farms of het 1619 Project.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202353622
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Leuke website hoor. Grappig dat je ineens buiten de MSM kijkt, dat had ik niet verwacht. Ik hou het desalniettemin liever bij de daadwerkelijk geschiedenis, maar voel je natuurlijk vrij om zelf te opteren voor fantasierijke narratieven zoals die van Fair Farms of het 1619 Project.
Hihi. Het was zo herkenbaar als een woke-marxistisch stuk. Uiteraard met "white supremacist", "Black" versus "white". Lastig serieus te nemen.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:52:27 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202353769
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, van stelen was absoluut geen sprake. Het was simpelweg een strijd van de sterkste.
[..]
[..]
Leuke website hoor. Grappig dat je ineens buiten de MSM kijkt, dat had ik niet verwacht. Ik hou het desalniettemin liever bij de daadwerkelijk geschiedenis, maar voel je natuurlijk vrij om zelf te opteren voor fantasierijke narratieven zoals die van Fair Farms of het 1619 Project.
Ik zal wat vuurwater en kraaltjes in je tuin neerleggen DM je adres ff.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202355071
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:19 schreef HowardRoark het volgende:

Leuke website hoor. Grappig dat je ineens buiten de MSM kijkt, dat had ik niet verwacht. Ik hou het desalniettemin liever bij de daadwerkelijk geschiedenis, maar voel je natuurlijk vrij om zelf te opteren voor fantasierijke narratieven zoals die van Fair Farms of het 1619 Project.
Ah als de boodschap niet bevalt gewoon de boodschapper aanvallen (=drogreden) :')

Kijk anders even naar de linkjes in het artikel :{w

Of doe zelf eens onderzoek _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 26-11-2021 19:39:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202355516
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202355565
Het waren toch de Democraten die kerstmis politiseerden :?

twitter


Of Thanksgiving:

twitter



[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 26-11-2021 19:58:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202355805
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi. Het was zo herkenbaar als een woke-marxistisch stuk. Uiteraard met "white supremacist", "Black" versus "white". Lastig serieus te nemen.
Inderdaad. Zo'n benaderingswijze valt natuurlijk direct in goede aarde bij de adepten van het woke gedachtegoed. Lekker polariserend en raciaal essentialistisch. En bovendien met de bekende erfzonde voor Amerikaanse blanken. Ik vind het wel enigszins aansluiten bij bepaalde cult taferelen die we zagen tijdens de BLM-rellen van vorig jaar zomer:

quote:
81s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:33 schreef Kijkertje het volgende:
Ah als de boodschap niet bevalt gewoon de boodschapper aanvallen (=drogreden) :')
Dit is natuurlijk een beetje projectie. Ik noem bijvoorbeeld een Andy Ngo. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202355868
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:01 schreef HowardRoark het volgende:


Dit is natuurlijk een beetje projectie. Ik noem bijvoorbeeld een Andy Ngo. Hihi.
Nadat er is aangetoond dat Ngo misleidend is in zijn berichtgeving. Dat heb ik jou nog nooit zien doen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202355885
Ah, white supremacism in de Amerikaanse historie benoemen is maar woke gedrag nu?
pi_202356277
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:04 schreef kipknots het volgende:
Ah, white supremacism in de Amerikaanse historie benoemen is maar woke gedrag nu?
Ja joh als domrechts eenmaal zo'n woordje heeft gevonden om als meme te gebruiken plakken ze er van alles aan vast :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202356407
Hihi. Zo geïndoctrineerd zijn dat je het woke-marxistische niet uit de schrijfsels kunt halen.

"You don't even have to think about it, dude."
pi_202356493
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202357393
Is er al bewijs voor fraude? Nee zeker? Dan ga ik weer weg. ik zie nog steeds dezelfde 2 a 3 qua IQ minder bedeelde Trumpsupporters vooral veel praten maar niks zeggen, en al helemaal niet over het topiconderwerp..
pi_202357524
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:14 schreef illusions het volgende:
Is er al bewijs voor fraude? Nee zeker? Dan ga ik weer weg. ik zie nog steeds dezelfde 2 a 3 qua IQ minder bedeelde Trumpsupporters vooral veel praten maar niks zeggen, en al helemaal niet over het topiconderwerp..
Volgens mij is die eerste vraag al meermaals beantwoord.

En minder qua IQ minder bedeelde Trump supporters?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202357554
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij is die eerste vraag al meermaals beantwoord.
Nee hoor, niet met bewijs. Alleen met onzin en ontwijkende "antwoorden."

quote:
En minder qua IQ minder bedeelde Trump supporters?
Ja, je weet wel, die kneusjes die je tekst kopiëren en er dan een vraagteken achter zetten, net alsof ze niet begrijpen wie er wordt bedoeld. ;)
pi_202357679
Elke dag wanneer boze Fox News kijker-kijkers en cheerleaders voor het establishment in BNW posten, is een dag wanneer het gelijk van de niet-mainstreamer wordt bevestigd. Hoe meer ze posten, des te groter de dreiging is die hun zwakke overtuiging ervaart. Ze kunnen het niet Links laten liggen, want het is immers levensbedreigend.
pi_202357793
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:24 schreef illusions het volgende:
Ja, je weet wel, die kneusjes die je tekst kopiëren en er dan een vraagteken achter zetten, net alsof ze niet begrijpen wie er wordt bedoeld. ;)
Nee, dat is verre van het geval. En zijn concrete zaken gepost, recent nog door @QuidProJoe een prima artikel met filmpje. Alleen veel heetgebakerde progressieven wuiven dit weg omdat zij zich kunnen vinden in de huidige uitslag. Dat is natuurlijk prima, maar dat maakt dergelijke bewijslast niet minder interessant.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:24 schreef illusions het volgende:
Ja, je weet wel, die kneusjes die je tekst kopiëren en er dan een vraagteken achter zetten, net alsof ze niet begrijpen wie er wordt bedoeld. ;)
Geen idee eigenlijk. Hihihi. Ik ben zelf geen uitsproken Trump fan, dus mij zul je vast niet bedoelen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Zo geïndoctrineerd zijn dat je het woke-marxistische niet uit de schrijfsels kunt halen.

"You don't even have to think about it, dude."
Inderdaad. En je weet dat de emotie hoog begint op te lopen als de Blauwe fan base begint over intelligentie. Het is een van de laatste strohalmen die men heeft. De eigen goedgelovigheid in combinatie met het gebrek aan rationaliteit en kritisch denken wordt zo op anderen geprojecteerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202357864
Emotie emotie emotie. :') :') :')

Ik weet wel wie hier de emotioneel gefrustreerden zijn. Erg moeilijk is het niet te zien. :D
pi_202358054

Hihihi.

Hihihi.
pi_202358827
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
Hihihi.
[ afbeelding ]
Hihihi.
En daar issie weer. Alleen maar krantenkoppen koppelen aan een travelban van nu zonder enige context. Dat heet cherry picking(=drogreden) ofwel Connecting the dots(=complotdenken).
Het blijft moeilijk voor je he?! :D

1. Trump's eerste travel ban had niets met COVID te maken.
2. Biden steunde iedere travel ban als hulpmiddel bij het bestrijden van COVID aangeraden door wetenschappers.
3. Trump's Europa travel ban besloot hij zonder enig overleg met wie dan ook (inclusief zijn eigen officials) en zonder plan tot uitvoering ervan met als gevolg één grote chaos op de vliegvelden.
4. Een travel ban is een hulpmiddel bij het bestrijden van COVID en geenszins een op zichzelf staande oplossing in het permanent tegenhouden ervan zoals Trump beweerde voor elkaar te hebben gekregen :')

quote:
As we have written, Biden’s campaign said on April 3 that Biden backed Trump’s decision to impose travel restrictions on China.

“Joe Biden supports travel bans that are guided by medical experts, advocated by public health officials, and backed by a full strategy,” Kate Bedingfield, Biden’s deputy campaign manager, told CNN. “Science supported this ban, therefore he did too.”

Bron
Biden campaign says he backs Trump's China travel ban

twitter

twitter



En er dan vervolgens hihi achter zetten maakt het alleen nog maar een stuk onnozeler :{w

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 27-11-2021 00:06:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202360650
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En daar issie weer. Alleen maar krantenkoppen koppelen aan een travelban van nu zonder enige context. Dat heet cherry picking(=drogreden) ofwel Connecting the dots(=complotdenken).
Het blijft moeilijk voor je he?! :D

1. Trump's eerste travel ban had niets met COVID te maken.
2. Biden steunde iedere travel ban als hulpmiddel bij het bestrijden van COVID aangeraden door wetenschappers.
3. Trump's Europa travel ban besloot hij zonder enig overleg met wie dan ook (inclusief zijn eigen officials) en zonder plan tot uitvoering ervan met als gevolg één grote chaos op de vliegvelden.
4. Een travel ban is een hulpmiddel bij het bestrijden van COVID en geenszins een op zichzelf staande oplossing in het permanent tegenhouden ervan zoals Trump beweerde voor elkaar te hebben gekregen :')
[..]
Biden campaign says he backs Trump's China travel ban

[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]

En er dan vervolgens hihi achter zetten maakt het alleen nog maar een stuk onnozeler :{w

Tja, logica is ver te zoeken als je er zo emotioneel bij betrokken bent als QPJ. :P
pi_202360727
twitter

twitter

Jaja de VS wordt echt een stuk veiliger van het recht op zelfverdediging met vuurwapens :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202361061
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202361253
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En daar issie weer. Alleen maar krantenkoppen koppelen aan een travelban van nu zonder enige context. Dat heet cherry picking(=drogreden) ofwel Connecting the dots(=complotdenken).
Het blijft moeilijk voor je he?! :D

1. Trump's eerste travel ban had niets met COVID te maken.
2. Biden steunde iedere travel ban als hulpmiddel bij het bestrijden van COVID aangeraden door wetenschappers.
3. Trump's Europa travel ban besloot hij zonder enig overleg met wie dan ook (inclusief zijn eigen officials) en zonder plan tot uitvoering ervan met als gevolg één grote chaos op de vliegvelden.
4. Een travel ban is een hulpmiddel bij het bestrijden van COVID en geenszins een op zichzelf staande oplossing in het permanent tegenhouden ervan zoals Trump beweerde voor elkaar te hebben gekregen :')
[..]
Biden campaign says he backs Trump's China travel ban

[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]

En er dan vervolgens hihi achter zetten maakt het alleen nog maar een stuk onnozeler :{w

Ik vind het wel nobel dat je direct in de bres springt voor je politieke tribe.
quote:
81s.gif Op zaterdag 27 november 2021 02:11 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Jaja de VS wordt echt een stuk veiliger van het recht op zelfverdediging met vuurwapens :')
Dat klopt inderdaad. Om nog maar te zwijgen over het feit dat wapens daar eigenlijk niet af te schaffen zijn.
quote:
Poeh hé, Rino Ron zit ook overal bovenop zeg. Zelfs de verkoop van Daily Wire merch volgt hij intensief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202361371
Wederom een zware nacht voor de Fox News kijker-kijker. Na uren lang zoeken naar gotcha-tweets is dit de oogst. Buitengewoon gênant. En natuurlijk wordt het racisme van de Brandon Administratie gebagatelliseerd. Het is immers de juiste vorm van racisme. Wanneer zal het kwartje vallen en de realisatie komen dat juist de globaal-socialisten aan de foute kant staan?
pi_202361830
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Wederom een zware nacht voor de Fox News kijker-kijker. Na uren lang zoeken naar gotcha-tweets is dit de oogst. Buitengewoon gênant. En natuurlijk wordt het racisme van de Brandon Administratie gebagatelliseerd. Het is immers de juiste vorm van racisme. Wanneer zal het kwartje vallen en de realisatie komen dat juist de globaal-socialisten aan de foute kant staan?
Uiteraard. Binnen de woke religie spelen in de Amerikaanse context, de Blauwen een centrale rol. Zij snappen het, zij zijn moreel verlicht, zij zijn de goeden, de verlossers. Ik haal de cover van Jacobin een tijd terug nog maar eens aan:

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202361936
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2021 09:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Uiteraard. Binnen de woke religie spelen in de Amerikaanse context, de Blauwen een centrale rol. Zij snappen het, zij zijn moreel verlicht, zij zijn de goeden, de verlossers. Ik haal de cover van Jacobin een tijd terug nog maar eens aan:

[ afbeelding ]
Hihi. Het is net een religie, aan de linkerzijde van het politieke spectrum. Een beetje een Kerk, op Links. Een Linkse Kerk.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:14:21 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202362190
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Wederom een zware nacht voor de Fox News kijker-kijker. Na uren lang zoeken naar gotcha-tweets is dit de oogst. Buitengewoon gênant. En natuurlijk wordt het racisme van de Brandon Administratie gebagatelliseerd. Het is immers de juiste vorm van racisme. Wanneer zal het kwartje vallen en de realisatie komen dat juist de globaal-socialisten aan de foute kant staan?
Is dat bewijs voor grootschalige fraude ondertussen al boven water gekomen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202362347
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is dat bewijs voor grootschalige fraude ondertussen al boven water gekomen?
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij is die vraag al meermaals beantwoord.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202362419
Het antwoord is overigens: 'nee, maar er zijn allemaal Heel Verdachte Dingen, dus genoeg reden om te twijfelen aan de uitkomst'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')