abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2021 @ 17:01:30 #76
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_202321012
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb nog steeds echt nul corona in m'n vriendengroep, familie en collega's. Alleen wat mensen via via. Ik zit te wachten tot ik eens een keer positief ga testen, ben benieuwd.
Ik ook. Of ik heb het misschien al gehad aangezien ik totaal geen last had van de vaccinaties :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_202321013
quote:
88s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Correctie er gaat alleen maar meer geld naar de zorg, jaar in jaar uit.
Behalve naar de uitbreiding van de zorg, die ook met het oog op vergrijzing hard nodig is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202321018
quote:
88s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Linksom of rechtsom moeten we met belasting de mensen die omvallen betalen.
Maar linksom of rechtsom hoeft in dit geval niet dezelfde uitkomst te hebben. Dat kan of bestaan uit iemand vasthouden in een niet meer levensvatbare baan of diegene helpen omscholen voor iets nieuws.
pi_202321019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef Momo het volgende:

[..]
N=6 officieel. Het is ook redelijk onvoorspelbaar ook. Fitte mensen van in de twintig die wel echt een week goed ziek zijn en mensen van in de 60 jaar die een beetje een kuchje hadden.
Yep, klopt. Oudste is 50. De behoorlijk zieke in de 30. (Zijn jongste kind ook flink ziek overigens.)
pi_202321025
Ironisch wel dat we met een vaccinatiegraad van >85% alsnog in lockdown gaan straks. _O-

We zijn ook maar domme insignificante wezens. De enige reden waarom dit gaat stoppen is moeder natuur. in het VK zijn ze goed bezig, hopelijk volgt het hier ook snel door het hoge aantal besmettingen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 17:02:44 #81
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_202321029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:01 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Behalve naar de uitbreiding van de zorg, die ook met het oog op vergrijzing hard nodig is.
Het einde is een beetje zoek, 1 op de 6 mensen werkt al in de zorg, je kunt wel naar een situatie toe willen waar 1 op de drie mensen in de zorgt werkt en de andere groep zorg ontvangt. Maar dat is ook niet houdbaar.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_202321035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:59 schreef GemMagic het volgende:
Wat we in elk geval niet moeten doen, is die sectoren blijven steunen die niet meer levensvatbaar zijn onder de continue dreiging van sluiting en beperking. De sterken blijven over of allen verdwijnen voorlopig. Het is zo ontzettend zonde van het belastinggeld.
Laten we vooral heel veel banen laten verdwijnen. Verstandig idee.
pi_202321049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:01 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Ik ook. Of ik heb het misschien al gehad aangezien ik totaal geen last had van de vaccinaties :')
Misschien ik ook wel, maar denk het niet vanwege huisgenoten. Ik had ook totaal geen last van de vaccinaties, maar ik weet niet of dat betekend 1) geen symptomen bij besmetting of 2) wel ineens heel erg ziek.
pi_202321058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:00 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik maak me echt zorgen over mijn kappersbezoek aanstaande zaterdag. In de zin van dat ik hoop dat hij gewoon door kan gaan :')
Ik ga er vanuit dat ze de kappers open laten. Moet je toch al op afspraak heen, en meestal zijn het geen enorme zaken waar het bomvol met mensen zit die in en uitlopen. Maar goed, misschien is dat ook wel heel erg wishful thinking van mij, lees, ijdeltuit, werd knap chagrijnig met slecht haar de vorige keer.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_202321063
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar linksom of rechtsom hoeft in dit geval niet dezelfde uitkomst te hebben. Dat kan of bestaan uit iemand vasthouden in een niet meer levensvatbare baan of diegene helpen omscholen voor iets nieuws.
Want in deze coronacrisis schieten nieuwe banen echt als paddestoelen uit de grond?

Ja, er is een roep om personeel... in de horeca.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 24 november 2021 @ 17:05:50 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202321067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:02 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
ik begrijp zijn punt wel maar het zou gek zijn als je deur dicht (tijdelijk) moet van de overheid je daar niet voor gecompenseerd zou worden en voor de niet levensvatbare bedrijven is dat misschien wat uitstel van executie
pi_202321075
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik begrijp zijn punt wel maar het zou gek zijn als je deur dicht (tijdelijk) moet van de overheid je daar niet voor gecompenseerd zou worden en voor de niet levensvatbare bedrijven is dat misschien wat uitstel van executie
Het is heel raar dat bedrijven zouden moeten sluiten door het toedoen van maatregelen van de overheid.
pi_202321086
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar aan de andere kant, als dat gebrek aan levensvatbaarheid wordt veroorzaakt door een bewuste keuze van de overheid, dan is het een ander verhaal.

Het gaat vooral om de onzekerheid of je volgend jaar herfst niet óók weer je deuren mag sluiten. Weet je dat nu al, dan kun je dat plannen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Redactie Games woensdag 24 november 2021 @ 17:07:21 #89
181272 crew  Noppie2000
pi_202321089
quote:

[..]
Ik maak me echt zorgen over mijn kappersbezoek aanstaande zaterdag. In de zin van dat ik hoop dat hij gewoon door kan gaan :')
Vorig jaar een tondeuse gekocht, geen kapper meer gezien. Doe het toch altijd kort, dus scheelt nog centen ook :7
pi_202321107
quote:

[..]
Ik had voor de vorige persco werd aangekondigd snel een afspraak gemaakt. Dan wist ik zeker dat mijn haar nog een beetje oke is tijdens de feestdagen :')
pi_202321113
De parasiete ondernemersverenegingen staan weer als een stel hyena's op de stoep voor meer gratis geld. En zitten ook niet te wachten op controle of uberhaupt aantonen omzetverlies. Zak met geld. Niets minder.

We worden beroofd waar we bij staan.
pi_202321115
quote:

[..]
Gewoon voor de zekerheid elastiekjes kopen! ;)
Kort pittig was toch al niet the way to go. :N :P
pi_202321121
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Maar aan de andere kant, als dat gebrek aan levensvatbaarheid wordt veroorzaakt door een bewuste keuze van de overheid, dan is het een ander verhaal.

Het gaat vooral om de onzekerheid of je volgend jaar herfst niet óók weer je deuren mag sluiten. Weet je dat nu al, dan kun je dat plannen.
Precies.
  woensdag 24 november 2021 @ 17:11:01 #94
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202321132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:02 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Ja, mensen met een baan die je met belastinggeld voortdurend in leven moet houden, noemen we ambtenaren. Een keer ok, maar het gebeurt nu opnieuw. En het zal straks weer gebeuren. Mensen met een baan in de fossiele industrie scholen we straks toch ook om? Of mogen die zielig NOW claimen omdat er geen benzine of kolen meer nodig zijn?
Sui cuique mores fingunt fortunam
  woensdag 24 november 2021 @ 17:11:32 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202321145
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

maar dat weet je toch nog niet? als je naar de huidige situatie kijkt die was met een vaccinatiegraad van 90+ misschien helemaal niet maar iig later pas voorgekomen, dus als ze dat beter voor elkaar krijgen worden de maatregelen ook minder
pi_202321151
Ik denk eerlijk gezegd dat de Mayan's niet 2012 als einde van de wereld bedoelden maar 2021, typfoutje kan gebeuren :') .

Alles gaat naar de tering, corona is niet eens ons enige probleem, voedseltekort, massa instroom van vluchtelingen, de klimaat, psychologische problemen in de samenleving, je kan blijven doorgaan, maar shit wat een tijd om in te leven man.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_202321158
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:11 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Ja, mensen met een baan die je met belastinggeld voortdurend in leven moet houden, noemen we ambtenaren. Een keer ok, maar het gebeurt nu opnieuw. En het zal straks weer gebeuren. Mensen met een baan in de fossiele industrie scholen we straks toch ook om? Of mogen die zielig NOW claimen omdat er geen benzine of kolen meer nodig zijn?
Het is een overheidskeuze om deze bedrijven te sluiten. Ook mede de schuld van de overheid, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor het beleid. Hele sectoren sluiten is funest voor de economie die al fragiel is door deze maatregelen.
pi_202321164
Ik denk trouwens niet dat het heel lang meer duurt. Misschien alleen deze winter nog. Zie ook VK. Er moet uiteindelijk weer een biologisch evenwicht ontstaan.
  woensdag 24 november 2021 @ 17:13:54 #99
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_202321167
Halllo beste mensen,

Hele domme vraag misschien, huisarts neemt helaas niet meer op. Is hier toevallig iemand dokter? Die ik een DM kan sturen mbt Vaccin allergie? Heb denk ik een raar iets.. mijn hoofd wordt elke dag roder, en droogt uit zeg maar? Overal van die witte shilvertjes.

Iemand hier ervaring mee? Gaat dat vanzelf weg?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_202321175
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:13 schreef ssjgoku het volgende:
Halllo beste mensen,

Hele domme vraag misschien, huisarts neemt helaas niet meer op. Is hier toevallig iemand dokter? Die ik een DM kan sturen mbt Vaccin allergie? Heb denk ik een raar iets.. mijn hoofd wordt elke dag roder, en droogt uit zeg maar? Overal van die witte shilvertjes.

Iemand hier ervaring mee? Gaat dat vanzelf weg?
Bel spoedeisende hulp gewoon. Hun hebben protocol om te checken of je langs moet komen. Klinkt namelijk niet erg gezond is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')