Zijn nog goede kwaliteit stickers ookquote:
Komt alleen 3.50 aan verzendkosten bijquote:Op woensdag 24 november 2021 21:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn nog goede kwaliteit stickers ookEn niet duur. Voor 4 euro heb je er 50
Die NOS=Fakenews kosten 15 euro voor 50, en dan plakken ze ook nog eens niet. Die zijn er heel makkelijk af te trekken
Zal wel een wappieverdienmodelletje zijn
![]()
Wappiezooi verwijderen of beplakken is best leuk
lolquote:Op woensdag 24 november 2021 21:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn nog goede kwaliteit stickers ookEn niet duur. Voor 4 euro heb je er 50
Die NOS=Fakenews kosten 15 euro voor 50, en dan plakken ze ook nog eens niet. Die zijn er heel makkelijk af te trekken
Zal wel een wappieverdienmodelletje zijn
![]()
Wappiezooi verwijderen of beplakken is best leuk
Ik heb een combi gemaakt met oa Das Kapital, dus gratis verzendingquote:Op woensdag 24 november 2021 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt alleen 3.50 aan verzendkosten bij
dan gewoon ergens op plakken, niemand die er onder gaat kijkenquote:Op woensdag 24 november 2021 21:24 schreef Blueheeler het volgende:
Ik vind het nu bijna jammer dat hier geen wappieonzin hangt. Die stickers zijn echt te leuk
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 24 november 2021 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan gewoon ergens op plakken, niemand die er onder gaat kijken
Jah!quote:Op woensdag 24 november 2021 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan gewoon ergens op plakken, niemand die er onder gaat kijken
Ohh als ze vrijdag maar weer met een topverslag komen ma de perscoquote:Op donderdag 25 november 2021 00:43 schreef NoCigar het volgende:
Flavio Pasquino heeft misschien corona net als die AnnStrikje. Ze waren samen bij een of andere nabeschouwing, en er is al twaalf dagen niets van hem vernomen. Een bondgenoot van hem schreef dat hij 'griep' heeft (ik weet even niet hoe betrouwbaar die is).
Laten we hopen op een goede afloop.
Dat 'het is maar een griepje' valt wel tegen als hij 12 dagen niets meer van zich heeft laten horenquote:Op donderdag 25 november 2021 00:43 schreef NoCigar het volgende:
Flavio Pasquino heeft misschien corona net als die AnnStrikje. Ze waren samen bij een of andere nabeschouwing, en er is al twaalf dagen niets van hem vernomen. Een bondgenoot van hem schreef dat hij 'griep' heeft (ik weet even niet hoe betrouwbaar die is).
AnnStrikje zwamt maar wat. Die "zegt" dat ze het heeft...quote:Op donderdag 25 november 2021 00:43 schreef NoCigar het volgende:
Lol! Of hooligans en reljongeren die rellen in kikkerpakkenquote:Op donderdag 25 november 2021 09:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan iemand mij ajb mentionen zodra de eerste filmpjes van wappies in kikkerpakken die neergeknuppeld worden beschikbaar zijn?
Die malloten met hun 5G zendmasten en die allemaal dingen gaan metenquote:Op donderdag 25 november 2021 10:34 schreef NoCigar het volgende:
Stukje over de gisteren veroordeelde vrouw in de Volkskrant:
“ Wat tijdens de zitting niet ter sprake kwam, waren de complottheorieën die M. aanhangt. Op haar Facebookpagina deelt ze talloze berichten over mensen die aan het coronavaccin zouden zijn overleden, de gevaren van 5G-zendmasten, geheime pedofielennetwerken en de Bilderbergconferentie. Net als Van den B. zei ze dat ze naar Rotterdam was gegaan om 'haar stem te laten horen' tegen het coronabeleid.”
Lui zijn echt te dom om te schijten... Die denken ook dat 5g hetzelfde is als de 5 ghz wifi band...quote:Op donderdag 25 november 2021 10:47 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Die malloten met hun 5G zendmasten en die allemaal dingen gaan meten. Nou, we gaan het zien hoor wanneer de frequentieband van 5G hier in Nederland wordt vrijgegeven.. Duurt nog iets meer dan een jaartje. Leuk feitje voor de complotdenkers; die frequentieband en licensie daarvoor is nu nog in handen van de JSCU. Dus het is natuurlijk allemaal een vooropgezet plan.
Hahahaquote:Op donderdag 25 november 2021 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lui zijn echt te dom om te schijten... Die denken ook dat 5g hetzelfde is als de 5 ghz wifi band...![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
De "hoofdpijn" en alle andere "klachten" verdwijnen ook spontaan na het uitzetten van de "5G"...quote:Op donderdag 25 november 2021 11:22 schreef JohnWickPic het volgende:
HahahaGenieten, en je krijgt ze ook echt niet van hun gedachte af heh. Heel lesje geven in radiocommunicatie en je bereikt er niets mee want ze hebben zelf onderzoek gedaan.
Gelukkig hadden we weer op degelijke bestuurderspartijen gestemd.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]
Ja jongens, daar gaan we dan
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]
Een willekeurige tweet is niet echt betrouwbaar.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |