quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stem van Jim Reeves, daar kun je toch uren naar luisteren?
absoluut (en ook fijn jeugdsentimentquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij bent stiekem echt mijn broertje he?quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou zo kunnen. Tot 1985-1987 dan, daarna gaat het wel een andere kant op.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent stiekem echt mijn broertje he?
Oh god ja, de Agnethaars gifjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgende maand weer volop gifjes, denk ik
Die was in de jaren 70 al flink van het squatten lijkt hetquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgende maand weer volop gifjes, denk ik
Je eigen lijst of de nostalgielijst?quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen. Tot 1985-1987 dan, daarna gaat het wel een andere kant op.
Ik merk wel dat er nog wat artiesten uit deze periode in mijn eigen lijst-longlist missen. Frans Halsema en Jim stonden er helemaal niet op. Dit heb ik even gecorrigeerd.
Sowieso denk ik dat ik vooral wat nederlandstalig, de 60's country en de americana die ik de afgelopen week heb gehoord ten onrechte mis, chansons, beatgroepen en zoetsappige 70's liedjes heb ik allemaal wel die ik waardeer, denk ik.
,11 nieuwe platen in de top 100 dit jaar tov vorig jaar, vinden we dat veel of weinig?
Mis in mijn eigen longlist.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je eigen lijst of de nostalgielijst?
In beide gevallen vrij weinig trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |