Precies ja. 1 dag vind ik ook ideaal om het persoonlijk contact met collega's te behouden. Anders heb ik helemaal het gevoel dat ik in m'n thuiscocon blijf zittenquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 1 dagje per week op het werk wel lekker.
Sowieso missen hier een aantal van de beste, zoals SOS, Gimme Gimme en Does Your Mother Knowquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is niet bepaald het beste tweeluik aan Abba songs
Summer Night City vind ik ook erg goed. Maar dat is niet echt een evergreenquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso missen hier een aantal van de beste, zoals SOS, Gimme Gimme en Does Your Mother Know
Ik houd ook het meeste van de meer uptempo nummers van ABBA, jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso missen hier een aantal van de beste, zoals SOS, Gimme Gimme en Does Your Mother Know
Hoort deze bij dat 'lekkere uurtje'?quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:57 schreef cafca het volgende:
Ik zal niet spoileren, maar er komt weer een lekker uurtje aan!
Ben ook meer van de jaren 60 Bee Gees ja met de ballads die Robin zingtquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik houd ook het meeste van de meer uptempo nummers van ABBA, ja
Voor de Beegees geldt dat dan weer niet
Saved by the Bell vind ik dan weer vreselijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben ook meer van de jaren 60 Bee Gees ja met de ballads die Robin zingt
Uitzondering die de regel bevestigtquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoort deze bij dat 'lekkere uurtje'?
Nights On Broadway vind ik zelfs hun allerbestequote:Op vrijdag 26 november 2021 10:05 schreef Tussle266 het volgende:
Doe mij maar Jive Talkin of Nights on Broadway, of zo, eerlijk gezegd.
Daarom dat ie zo scoort in deze lijst, relatief ten opzichte van de Top 2000 (ook met de andere 60s liedjes), gok ikquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Het nummer dat zo van The Cats had kunnen zijn
Bij Leonard Cohen verbaas ik me altijd welke nummers van hem het goed doen bij het grote publiek. Zeker niet zijn bestequote:Op vrijdag 26 november 2021 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat genotsplaat Famous Blue Raincoat eigenlijk niet in deze lijst?
Mooi nummer, maar had best zonder dat uitgesponnen deel gekund. Is er geen radio-edit van?quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het eeuwig durende Take This Waltz
Bij deze en Gigi l'Amoroso vind ik echt heel erg dit ja, mooie liedjes maar hadden ook in de helft van de tijd gekund.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar had best zonder dat uitgesponnen deel gekund. Is er geen radio-edit van?
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stem van Jim Reeves, daar kun je toch uren naar luisteren?
absoluut (en ook fijn jeugdsentimentquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij bent stiekem echt mijn broertje he?quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou zo kunnen. Tot 1985-1987 dan, daarna gaat het wel een andere kant op.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent stiekem echt mijn broertje he?
Oh god ja, de Agnethaars gifjesquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgende maand weer volop gifjes, denk ik
Die was in de jaren 70 al flink van het squatten lijkt hetquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgende maand weer volop gifjes, denk ik
Je eigen lijst of de nostalgielijst?quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen. Tot 1985-1987 dan, daarna gaat het wel een andere kant op.
Ik merk wel dat er nog wat artiesten uit deze periode in mijn eigen lijst-longlist missen. Frans Halsema en Jim stonden er helemaal niet op. Dit heb ik even gecorrigeerd.
Sowieso denk ik dat ik vooral wat nederlandstalig, de 60's country en de americana die ik de afgelopen week heb gehoord ten onrechte mis, chansons, beatgroepen en zoetsappige 70's liedjes heb ik allemaal wel die ik waardeer, denk ik.
,11 nieuwe platen in de top 100 dit jaar tov vorig jaar, vinden we dat veel of weinig?
Mis in mijn eigen longlist.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je eigen lijst of de nostalgielijst?
In beide gevallen vrij weinig trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |