(groot)ouders die oppassen doen dat toch, of de scholen nu open of dicht zijn. Sowieso natuurlijk veel minder kans op besmetting als de scholen dicht zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:17 schreef Momo het volgende:
Tja en dan gaan bejaarde grootouders passen op die kinderen.
Thxquote:Op woensdag 24 november 2021 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je javascript in je browser uitschakelt, kun je artikelen van de Volkskrant gewoon lezen.
Ik ben gevaccineerd en ik heb het over gevaccineerden. Die besmetten elkaar, hun kinderen, die kinderen weer andere kinderen, die weer hun ongevaccineerde ouders en kwetsbare grootouders, enz....quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat staat er aan maatregelen? Heb geen abonnement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die is er! Vaccineren!quote:Op woensdag 24 november 2021 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was er maar een manier om dit cirkeltje te doorbreken...
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd en ik heb het over gevaccineerden. Die besmetten elkaar, hun kinderen, die kinderen weer andere kinderen, die weer hun ongevaccineerde ouders en kwetsbare grootouders, enz....
En alleen maar omdat men denkt als gevaccineerde: "ik ben veilig, kan weer doen wat ik wil"
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de T werkt dit niet, klopt dat?quote:Op woensdag 24 november 2021 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je javascript in je browser uitschakelt, kun je artikelen van de Volkskrant gewoon lezen.
Dat is inderdaad het probleem nu. Het idee dat besmettingen er niet meer toe doen. Maar vervolgens komt het altijd bij mensen terecht die toch in het ziekenhuis belanden en dan loopt de boel weer vast.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd en ik heb het over gevaccineerden. Die besmetten elkaar, hun kinderen, die kinderen weer andere kinderen, die weer hun ongevaccineerde ouders en kwetsbare grootouders, enz....
En alleen maar omdat men denkt als gevaccineerde: "ik ben veilig, kan weer doen wat ik wil"
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de T werkt dit niet, klopt dat?
Vaccinatieplicht en ook kinderen vaccineren. Verbod voor grootouders om op te passen??? Verplichting voor ouders met kinderen die thuis zijn, zelf op hun eigen kroost te passen. Desnoods tegen doorbetaling van een gedeelte van het loon. Iedereen moet offers brengen, tenslotte.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha en toen werd je wakker?quote:Op woensdag 24 november 2021 12:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat zou dan weer een risico zijn ja. Kan je ouders en grootouders prima op aanspreken bij een persconferentie. Op hun verantwoordelijkheid om dat nu even niet te doen.
Ik vind dit alleen maar pijnlijk om te lezen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:27 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het hele twitterdraadje is interessant maar dit viel wel op.
Nee, je als volwassene gewoon laten vaccineren.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Vaccinatieplicht en ook kinderen vaccineren. Verbod voor grootouders om op te passen??? Verplichting voor ouders met kinderen die thuis zijn, zelf op hun eigen kroost te passen. Desnoods tegen doorbetaling van een gedeelte van het loon. Iedereen moet offers brengen, tenslotte.
Haha alsof ze dan die 2 weken weer open zouden gaan tussen deze sluiting en de kerstvakantie.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:19 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Sws denk ik dat de planning zal zijn:
Vandaag: Van Dissel praat kabinet bij
Vrijdag: OMT overleg + advies
Weekend: Catshuisoverleg + Ministerraad
Maandag: Persconferentie
Kan Sinterklaas maandag nog naar alle scholen om daarna twee weken de scholen te sluiten![]()
Maar daarom creeert die QR-code ook schijnveiligheid.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem nu. Het idee dat besmettingen er niet meer toe doen. Maar vervolgens komt het altijd bij mensen terecht die toch in het ziekenhuis belanden en dan loopt de boel weer vast.
Zeg dat maar tegen die recalcitrante vetkleppen die nu met Covid de IC's bevolken.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je als volwassene gewoon laten vaccineren.
Hopen dat er niet teveel verpleegsters met kinderen zijn danquote:Op woensdag 24 november 2021 12:28 schreef Gia het volgende:
Verplichting voor ouders met kinderen die thuis zijn, zelf op hun eigen kroost te passen. Desnoods tegen doorbetaling van een gedeelte van het loon. Iedereen moet offers brengen, tenslotte.
Pijnlijk verschil bij 80+quote:Op woensdag 24 november 2021 12:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik vind dit alleen maar pijnlijk om te lezen eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
![]()
De hele aanpak van de boostercampagne in Nederland is ook pijnlijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat als ze nu sluiten, ze tot en met de vakantie op thuisonderwijs overgaan en pas in januari weer starten.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Haha alsof ze dan die 2 weken weer open zouden gaan tussen deze sluiting en de kerstvakantie.
Die lul van een minister zal ook nooit en te nimmer toegeven dat hij te laat is. Weer. Offert nog liever zijn kinderen op dan een fout toegeven.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En dus verkondigt Hugo weer onzin dat de timing van ons perfect is. Althans die conclusie trek ik hier uit.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
zoals er het nu voorstaat dan komen de 40ers ergens in maart aan de beurt, goed gewerkt weer !quote:Op woensdag 24 november 2021 12:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
De hele aanpak van de boostercampagne in Nederland is ook pijnlijk.
Het is geen fout, het is zorgvuldigheid.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die lul van een minister zal ook nooit en te nimmer toegeven dat hij te laat is. Weer. Offert nog liever zijn kinderen op dan een fout toegeven.
Dan nog gaan besmette kinderen naar kwetsbare grootouders, besmetten kinderen andere kinderen die wellicht ongevaccineerde ouders, ooms en tantes hebben, en blijft het virus rond gaan.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je als volwassene gewoon laten vaccineren.
na de golf boosteren en dan de timing perfect noemen.....wat gebruikt hij ?quote:Op woensdag 24 november 2021 12:34 schreef aartstyle het volgende:
[..]
En dus verkondigt Hugo weer onzin dat de timing van ons perfect is. Althans die conclusie trek ik hier uit.
Blijft papa maar thuis. Of je brengt je kind naar de BSO als je niet thuis kunt blijven. Kost wat, maar nog altijd beter dan je ouders in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:31 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Hopen dat er niet teveel verpleegsters met kinderen zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |