Nee hoor, ik drie keer per week.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige die nog gewoon twee keer per week ofzo boodschappen doet
Nee. Ik vind het namelijk best leuk om hier boodschappen te doen bij die kleine groentewinkeltjes en zoquote:Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende: Ben ik de enige die nog gewoon twee keer per week ofzo boodschappen doet
![]()
Hmm, ik wil ook wel nog een fietsquote:Op woensdag 24 november 2021 12:02 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik heb mijn oog laten vallen op een automatische espressomachine, of een e-bike. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon spaargeld.
Nicequote:Op woensdag 24 november 2021 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met zooi die ik van de overwaarde ga / moet kopen.En dan kan ik ook nog vet extra hypotheek aflossen en hou ik ook nog spaargeld over.
Wie heeft daar tijd voorquote:Op woensdag 24 november 2021 12:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het namelijk best leuk om hier boodschappen te doen bij die kleine groentewinkeltjes en zo
Ik heb alleen een bloed zweet en tranen fietsquote:Op woensdag 24 november 2021 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik wil ook wel nog een fiets
quote:
ik ook. 2, maar er mag misschien nog een derde bij.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een bloed zweet en tranen fiets.
Ik ga gewoon wanneer ik iets nodig heb. Maar als er weer beperkte toegang is denk ik dat ik weer minder vaak ga.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik drie keer per week.
Heerlijk om naar de supermarkt te gaan, alles lekker zelf uitzoeken.
Alleen dan wel op fijne tijden natuurlijk anders is het niet te doen.
Je bent niet met mij getrouwd.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice.
Ik doe echt iets verkeerd in het leven.
Ik maak daar tijd voor.quote:
Wat is daar verkeerd aan?quote:
Nee een e-bike danquote:Op woensdag 24 november 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook. 2, maar er mag misschien nog een derde bij.
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dwz 5/12e van mijn vakantiegeld en 13e maand. Komende maand laatste stukje plus nabetaling loonsverhoging, thuiswerkvergoeding en afkopen verlofuren. Sparen is iets harde gegaan dan ik in mijn hoofd had. Zit nu sterk te overwegen om mijn budget voor een andere auto te verhogen
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:20 schreef Tegan het volgende:
Nice.
Ik doe echt iets verkeerd in het leven.
nee, daar begin ik niet aan.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar begin ik niet aan.
doe nog maar een gravelbike er bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |