abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202315291
Ennn toen was hij ineens dicht.

Hier verder!
pi_202315413
19 x testen. Je bent bijna bevoegd ze zelf af te nemen. :o
pi_202315416
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef MaJo het volgende:

[..]
19x? :D En nooit opgevallen dat je aan de linkerkant zonder afspraak kon testen? Of is dat nieuw?
Ik weet vrij zeker dat dat nieuw is inderdaad, ik heb vaak genoeg met afspraak aan die kant staan wachten. De laatste dat ik ging werd pas gevraagd of je een afspraak had en werden de afspraaklozen die kant op gedirigeerd.
pi_202315456
Dat testen zonder afspraak bij de Jaarbeurs is er pas een paar maanden maximaal.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 10:48:09 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202315516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Laatste keer was 6 weken geleden :o een unicum zo lang er tussen haha, en het is ergens in die tussentijd veranderd blijkbaar! Wel fijn opzich, ik vond het wachten niet zo erg.

En thanks! Verwacht het wel, ik ben heel vaak gewoon verkouden (dit was de 22e test in totaal voor verkoudheden) maar je weet maar nooit..
Ik zag het voor het eerst 2 weken geleden maar ik was zelf denk ik 2 maanden niet meer geweest. Wat dat betreft kom ik steeds overal en nergens terecht: Overvecht, UMC parkeergarage, Zuilen, Rhenen (toen zat ik bij mijn ouders) en een paar keer Jaarbeurs. Eigenlijk waar ik het snelst terecht kan en de laatste keren was dat steeds bij de Jaarbeurs.

Ik ben nu geloof ik 14x getest, ook steeds verkoudheden. En dan moet je nagaan dat derde keer pas in maart dit jaar was :D Leuk joh een kind op het kdv _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_202315724
Jaarbeurs: links PCR test, rechts antigeentest, rechtdoor zonder afspraak je melden en vervolgens links of rechts aansluiten,

Tenminste 2 weken geleden, ik neem aan dat het nog steeds zo is. De linker en rechterrij staan vervolgens weer door elkaar heen met en zonder afspraak. Dus met afspraak mag je niet sneller doorlopen. Links gaat sneller want vrijwel iedereen wil een antigeentest. Kinderen staan links, want PCR, tenzij je net als mij perse een antigeentest wil.

Jaarbeurs zonder afspraak is al maanden zo, of ze wilden steeds van mij af zijn.

Ik zag inderdaad dat ze in Groningen echt veel minder test mogelijkheden hebben, bizar eigenlijk. Hier zijn er dus 20 mobiele units, maar dat zijn rijdende. Hier staat ie van 8 tot 11 en dan rijdt ie naar Lopik en 's avonds volgens mij Kanaleneiland. (dus ik zie dat als 3, maar het is 1 bus)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 november 2021 @ 11:02:45 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_202315741
Onderweg naar kvd zou brengen kreeg ik een telefoontje, ook daar zijn uitbraken. Ben maar weer naar huis gereden.

Hier is nergens maar weinig testmogelijkheid. 1 die in de buurt is, is nu ook dicht.
Een nieuwe is op 45 min fietsen.

En de rest heb je een auto voor nodig en zeker 30 min rijden.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_202315752
Wel echt slecht dat er zo weinig mogelijkheden zijn om te testen in veel regio's.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 11:06:12 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202315787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:01 schreef exode het volgende:
Jaarbeurs: links PCR test, rechts antigeentest, rechtdoor zonder afspraak je melden en vervolgens links of rechts aansluiten,

Tenminste 2 weken geleden, ik neem aan dat het nog steeds zo is. De linker en rechterrij staan vervolgens weer door elkaar heen met en zonder afspraak. Dus met afspraak mag je niet sneller doorlopen. Links gaat sneller want vrijwel iedereen wil een antigeentest. Kinderen staan links, want PCR, tenzij je net als mij perse een antigeentest wil.

Jaarbeurs zonder afspraak is al maanden zo, of ze wilden steeds van mij af zijn.

Ik zag inderdaad dat ze in Groningen echt veel minder test mogelijkheden hebben, bizar eigenlijk. Hier zijn er dus 20 mobiele units, maar dat zijn rijdende. Hier staat ie van 8 tot 11 en dan rijdt ie naar Lopik en 's avonds volgens mij Kanaleneiland. (dus ik zie dat als 3, maar het is 1 bus)
Dat is nu veranderd. Zonder afspraak ga je links door een kleine deur naar binnen en met afspraak door de normale ingang. Laatst was de rij met afspraak langer dan de rij zonder, maar afgelopen week was het weer andersom, toen kon ik zo doorlopen. Eenmaal binnen inderdaad nog steeds links pcr en rechts antigeen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 november 2021 @ 11:06:24 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_202315792
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:03 schreef exode het volgende:
Wel echt slecht dat er zo weinig mogelijkheden zijn om te testen in veel regio's.
Dat ja, ik snap wel dat mensen dan niet gaan. Vooral als ze ook slecht terecht kunnen.

Maar ik las net dit https://www.metronieuws.n(...)k#Echobox=1637745812
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 24 november 2021 @ 11:07:59 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202315819
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:03 schreef exode het volgende:
Hier ook super weinig. De keuze is Tilburg of Den Bosch.
KuikenGuppy
pi_202315841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:06 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat is nu veranderd. Zonder afspraak ga je links door een kleine deur naar binnen en met afspraak door de normale ingang. Laatst was de rij met afspraak langer dan de rij zonder, maar afgelopen week was het weer andersom, toen kon ik zo doorlopen. Eenmaal binnen inderdaad nog steeds links pcr en rechts antigeen.
Klinkt verwarrend. Vroeger had je die rechterlocatie nog om het helder te maken, dat is nu natuurlijk een vaccinatielocatie.
pi_202315875
Ik zou zeggen, kom allemaal naar mijn dorp, ik zet de koffie klaar, maar ja dat is niet Corona proof.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 11:13:44 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202315884
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:10 schreef exode het volgende:

[..]
Klinkt verwarrend. Vroeger had je die rechterlocatie nog om het helder te maken, dat is nu natuurlijk een vaccinatielocatie.
Valt wel mee hoor, als je aan komt lopen vragen ze of je een afspraak hebt en dan wijzen ze waar je moet zijn. Al had ik laatst een jochie (hij was serieus niet ouder dan 15) die dit verkeerd deed. Ik heb het toen even tegen iemand van de GGD gezegd die het weer aan hem uitlegde. Hij zei dus met afspraak naar links terwijl er ook aangegeven staat met bordjes dat mensen met afspraak naar rechts moeten :')

Het veranderd ook wekelijks. Eerst kwam je met de auto aanrijden echt langs de locatie, nu word je achterlangs geleidt. Het is elke keer weer een verrassing _O-
pi_202315899
Even een totaal ander bericht, Ik heb een unox Eftelingmuts gewonnen. Is er iemand die graag zo'n muts wil hebben? Wij hebben er al 4 van de Unox-dag vorig jaar. Ik moet een naam en adres geven om hem heen te sturen, dus ik kan hem dan direct door laten sturen.

woensdag 24 november 2021 @ 11:17:22 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202315933
:D Als niemand hem wil wil ik hem wel hoor. ( voor mijn grote kale hond, die gaat daar serieus mee rondlopen, die heeft altijd kouwe harses )
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202315946
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:07 schreef Burdie het volgende:

[..]
Sinds kort staan er ook bussen op de parkeerplaats van het Amphia in Oosterhout. Ben ik pas nog geweest en dat was goed te doen.
pi_202315955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:48 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik zag het voor het eerst 2 weken geleden maar ik was zelf denk ik 2 maanden niet meer geweest. Wat dat betreft kom ik steeds overal en nergens terecht: Overvecht, UMC parkeergarage, Zuilen, Rhenen (toen zat ik bij mijn ouders) en een paar keer Jaarbeurs. Eigenlijk waar ik het snelst terecht kan en de laatste keren was dat steeds bij de Jaarbeurs.

Ik ben nu geloof ik 14x getest, ook steeds verkoudheden. En dan moet je nagaan dat derde keer pas in maart dit jaar was :D Leuk joh een kind op het kdv _O-
Haha, ik heb niet eens een kind :+
Maar bij mij zit het wel vrij keurig verspreid over de tijd. En in het begin duurde testen altijd lang, dag of twee voor je terecht kon en dan dag of twee tot de uitslag, en dan was m'n verkoudheid meestal al wel weg, dus toen heb ik niet eens bij elke verkoudheid getest maar ook een paar thuis afgewacht. Ik heb vandaag bij de 22e keer eindelijk alle dagen van de week gehad, ik miste de woensdag nog :D
Altijd negatief getest, dus ik zie het maar als mijn bijdrage om het percentage positieve testen wat te drukken ;)

Voor zover ik weet was vorige keer, 11 oktober, het testen zonder afspraak nog niet bij de Jaarbeurs. Sinds de Jaarbeurs locatie er is ben ik alleen nog maar daar geweest.

Uitslag alweer binnen, weer negatief *)
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 11:19:12 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202315958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:17 schreef oh-oh het volgende:
:D Als niemand hem wil wil ik hem wel hoor. ( voor mijn grote kale hond, die gaat daar serieus mee rondlopen, die heeft altijd kouwe harses )
Wil je dan alsjeblieft wel een foto posten van de hond met deze muts op? _O-
  woensdag 24 november 2021 @ 11:20:42 #20
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202315982
Oh jazeker hoor. Ik had een Ali muts voor hem besteld maar die kwam nooit aan :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 november 2021 @ 11:22:15 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202316006
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:18 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Sinds kort staan er ook bussen op de parkeerplaats van het Amphia in Oosterhout. Ben ik pas nog geweest en dat was goed te doen.
Ik woon precies in het midden van de driehoek Oosterhout-Den Bosch-Tilburg :P.

Hopelijk hoef ik er gewoon nooit meer naartoe ;).
KuikenGuppy
pi_202316025
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:22 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ik woon precies in het midden van de driehoek Oosterhout-Den Bosch-Tilburg :P.

Hopelijk hoef ik er gewoon nooit meer naartoe ;).
Hoi driehoeksgenoot :W
pi_202316318
Ik laat mij normaal altijd testen via werk. Nu bellen is morgenochtend testen en morgenmiddag uitslag _O_ . Alleen tijdens mijn verlof doe ik dat in principe niet, want ziekenhuis en m'n collegas moeten gewoon zsm getest kunnen worden.
pi_202316329
Wij waren vanochtend even bij een showroom voor kunststof kozijnen, rolluiken en gevelbekleding.
Zucht, onze uitbouw kan niet opnieuw bekleed worden, nou ja het kan wel, maar dat helpt geen zak voor de isolatie. Er zit nu nog van dat oude piepschuim achter en dat kan niet vervangen worden want het is maar 2 cm dik.

Zwager vertelde eerder al dat het plafond niet geisoleerd kan worden. Het blijft dus een soort mega koelkast daar.
De uitbouw gaat verticaal de tuin in en is open verbonden met de woonkamer. Dus die kou komt ook de woonkamer in. In de uitbouw zit de keuken, wc, speelkamer en een klein schuurtje. De uitbouw is uit 1957 dus niet bepaald volgens huidige normen gebouwd.

Ik geloof dat we toch naar de dure oplossing gaan, uitbouw opnieuw, dat kan mijn zwager gelukkig maar het is nogal een ingreep. De uitbouw zit vast aan de uitbouw van de buren, die zullen ook blij zijn dat wij het dak anders gaan doen. En ik vraag me af of de keuken dan wel kan blijven zitten.
Maar is van latere zorg, gezien de prijs en dat we dan meteen het schuurtje bij het huis willen trekken wat nu het kattenhuis is....over een jaar of 3 a 4 is nu het vermoeden.
pi_202316636
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:07 schreef Burdie het volgende:

[..]
Oosterhout en Raamsdonksveer zijn ook opties, toch? Daar ben ik ook al eens geweest omdat hier geen plek was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')