Jep. Thijs Semenquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:35 schreef Jimbo het volgende:
Vanavond geen cheese from the bacon meer he ?
Nu is het thijs vanavond?
viel me ook al op idd.. koekoekquote:Op donderdag 25 november 2021 10:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze reageerde ook als door een wesp gestoken toen Kees over complotten begon in dat busje.
Return of Keesgodquote:‘Kees van der Spek: Oplichters Aangepakt’ is vanaf dinsdag 29 maart wekelijks om 20:30 uur te zien bij RTL 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke eerste aflevering, daarna beetje same old...
Danny komt idd wel een kilotje of 8 aan per seizoen ja. Zou die nooit de uitzending terug kijken?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:06 schreef Noisecontrollers het volgende:
Zou Danny er weer wat kilootjes bij hebben gesnoept?
Vond die gesprekjes tussen Kees en hem altijd zo tenenkrommend, altijd weer dat trucje met die selfiecam…
Wel vermakelijk, ik ben dinsdag weer van de partij!
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:01 schreef Flitskikker het volgende:
Beschrijvingen van de eerste paar afleveringen zijn bekend:Ah dus KeesGenot kan mooi twee reisjes in één combineren (aflevering 2 en 4)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke eerste aflevering, daarna beetje same old...![]()
Hou wel rekening met een anticlimax op het einde.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
KeesGod. Nu alweer zin in. Weer lekker naar een paar van die pauperlanden in Afrika.
Zijn er weer nieuwe dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:50 schreef RipCity het volgende:
Voor de fans; luister z’n podcast! Ook erg leuk
Bij tv gids online staat ook dat het aflevering 2 van seizoen 6 wordt. Maar in de beschrijving staat het oa het volgende;quote:Op zondag 27 maart 2022 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Zie in mijn gids (KPN) dat er dinsdag gestart wordt met aflevering 2 uit seizoen 6. Klopt dit wel?
Apart.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Bij tv gids online staat ook dat het aflevering 2 van seizoen 6 wordt. Maar in de beschrijving staat het oa het volgende;
De zaak is het begin van een nieuw seizoen Kees van der Spek: Oplichters aangepakt.
Ja is het ook. Maar misschien behandelde ze in aflevering 1 een zaak waarin nieuwe ontwikkelingen zijn en moet dat opnieuw gemonteerd worden. Of is het een aflevering die niet uitgezonden mag worden maar dat lijkt me sterk want dan hadden we dat wel in de media gehoord.quote:
quote:
Ons aller Case in Verkeersboete.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |