Hangt ervan af waar je het voor gebruikt natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Er klopt iets toch niet als mensen jaren een datingsite gebruiken...
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Er klopt iets toch niet als mensen jaren een datingsite gebruiken...
Lijkt me sterk. Denk dat de meeste er voor ONS FWB zitten en overige voor relatie en de rest voor oppervlakkige aandacht en likes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:21 schreef JDx het volgende:
90% zit er gewoon voor de likes, yey, mensen liken me, next.
Meh, zie dat om me heen niet zo, zowel dames als heren, veel gasten die ik ken hebben zelfs een vriendin en vinden het alleen maar leuk om likes te krijgen, soms krijg ik een screenshot van een match met een super chick met de vraag erbij doen of nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:51 schreef Revac het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Denk dat de meeste er voor ONS FWB zitten en overige voor relatie en de rest voor oppervlakkige aandacht en likes.
Pff, dat gaat echt nergens meer overquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Meh, zie dat om me heen niet zo, zowel dames als heren, veel gasten die ik ken hebben zelfs een vriendin en vinden het alleen maar leuk om likes te krijgen, soms krijg ik een screenshot van een match met een super chick met de vraag erbij doen of niet
Denk ook eerder dit jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Meh, zie dat om me heen niet zo, zowel dames als heren, veel gasten die ik ken hebben zelfs een vriendin en vinden het alleen maar leuk om likes te krijgen, soms krijg ik een screenshot van een match met een super chick met de vraag erbij doen of niet
Krijg echt nu net nog, nouja net, een uur geleden ofzo eentje, super mooie dame waar ik een moord voor zou doen en hij zegt, "lekker toch, kan mijn zelfvertrouwen weer een weekje vooruit"quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Krijg echt nu net nog, nouja net, een uur geleden ofzo eentje, super mooie dame waar ik een moord voor zou doen en hij zegt, "lekker toch, kan mijn zelfvertrouwen weer een weekje vooruit"
Gewoon blijven fok!ken, is ook verkapte datingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:17 schreef laxus13 het volgende:
Sinds kort weer op een aantal datingsites te vinden nadat mijn relatie na 3,5 jaar gestrand is.
Wat is het eigenlijk lastig om een date te krijgen maar geef niet zo snel op 😅
Weinig van gemerktquote:Op zondag 27 maart 2022 01:19 schreef Revac het volgende:
[..]Misschien heb je wel gelijk dan. Is net als al die mannen die in real life met je flirten terwijl ze een vriendin hebben.
[..]
Gewoon blijven fok!ken, is ook verkapte dating
Zelfs al gebruik je het voor inhoudsloze seks, ben je daar -normaal- op een gegeven moment toch klaar meequote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:44 schreef Revac het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je het voor gebruikt natuurlijk.
Maar soms zie je wel mensen waarvan je het idee hebt dat ze verslaafd zijn aan die apps ofzo
Maar dat komt vanzelf ofzo, toen ik een relatie had kreeg ik zo veel aandacht, zelfs exen die opeens weer contact wilden, facebook, whatsapp, alles, toen het uit ging dacht ik, dit is easy en nu is m'n telefoon al jaren doodquote:Op zondag 27 maart 2022 01:19 schreef Revac het volgende:
[..]Misschien heb je wel gelijk dan. Is net als al die mannen die in real life met je flirten terwijl ze een vriendin hebben.
Als een man moeilijker te krijgen is wordt hij standaard interessanter.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar dat komt vanzelf ofzo, toen ik een relatie had kreeg ik zo veel aandacht, zelfs exen die opeens weer contact wilden, facebook, whatsapp, alles, toen het uit ging dacht ik, dit is easy en nu is m'n telefoon al jaren dood
quote:Op zondag 27 maart 2022 10:39 schreef Avianflu het volgende:
Ik zit er niet per se voor de likes maar misschien lijkt het voor sommige mannen zo.
Ben op iets van 15-20 dates geweest maar uiteindelijk waren daar denk ik 500+ matches voor nodig verspreid over 2 jaar.
Ook wel eens enthousiast over een match en dat de volgende dag geen zin meer om te praten. Het is gewoon te makkelijk ofzo. Ik zie het ook meer alsof je iemand tegenkomt in de kroeg en nummers uitwisselt, dan denk je de volgende dag ook wel eens “laat maar”.
Van die 15-20 dates wel 6 iets langer gedate, met 2 nog een vriendschap en 1 nog een soort FWB+ achtige relatie.
Het lijkt nu alsof je er voor de aandacht zit dan.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Als een man moeilijker te krijgen is wordt hij standaard interessanter.
Geldt voor vrouwen Volgensmij ook, sommige mannen gaan ineens heel veel moeite doen als ik er geen zin meer in heb.
Mwah, ik ontmoet toch wel eens iemand. Als hij mij echt interessant lijkt.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:42 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt nu alsof je er voor de aandacht zit dan.
Want -normaal- vindt iemand een man interessant als hij voor haar gewoon interessant is... Als in 'er is een klik' en iets dergelijks, of hij nou makkelijk is of niet.
Dit dus precies.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:25 schreef Mandéra het volgende:
Ik krijg zelf op zich wel likes op Tinder en ook lopen de gesprekken redelijk maar het valt mij de laatste tijd op dat veel dames afhaken als je een date hebt gepland. Vaak een dag of korter van te voren zeggen ze ineens af of als je een super leuk gesprek hebt valt het ineens van de ene op de andere dag helemaal stil. Denk zelf dat dit te wijten valt aan het gigantische aanbod het lijkt wel een veldslag online om de aandacht van iemand te houden. Men gaat al snel op zoek naar iets "beters" wat dat dan ook moge zijn. Het is ook erg makkelijk en verleidelijk om maar door te blijven swipen.
Ik neem daarom dergelijke apps niet meer te serieus. Tenzij een vrouw mij het tegendeel bewijst als we aan de praat raken daar krijg ik dan wel weer energie van.
Ja lijkt mij wel, maar geen idee, iedereen is weer anders. Volgens mij zijn datingapps een soort speeltuin, een beetje praten hier en daar. Ik ben daar veel te serieus voor ingesteld denk ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 07:35 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Zelfs al gebruik je het voor inhoudsloze seks, ben je daar -normaal- op een gegeven moment toch klaar mee
Dat is al heel lang zo geweest, ook op andere apps en sites. Zit je lekker in het gesprek, en de volgende dag ben je gebloktquote:Op zondag 27 maart 2022 14:25 schreef Mandéra het volgende:
Ik krijg zelf op zich wel likes op Tinder en ook lopen de gesprekken redelijk maar het valt mij de laatste tijd op dat veel dames afhaken als je een date hebt gepland. Vaak een dag of korter van te voren zeggen ze ineens af of als je een super leuk gesprek hebt valt het ineens van de ene op de andere dag helemaal stil. Denk zelf dat dit te wijten valt aan het gigantische aanbod het lijkt wel een veldslag online om de aandacht van iemand te houden. Men gaat al snel op zoek naar iets "beters" wat dat dan ook moge zijn. Het is ook erg makkelijk en verleidelijk om maar door te blijven swipen.
Ik neem daarom dergelijke apps niet meer te serieus. Tenzij een vrouw mij het tegendeel bewijst als we aan de praat raken daar krijg ik dan wel weer energie van.
zit hier al bijna 15 jaar, doe ik toch wat fout.quote:Op zondag 27 maart 2022 01:19 schreef Revac het volgende:
[..]
Gewoon blijven fok!ken, is ook verkapte dating
Je weet al 15 jaar niet dat FOK een verkapte datingsite is? Slechte FOK!kerquote:Op zondag 27 maart 2022 16:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zit hier al bijna 15 jaar, doe ik toch wat fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |