abonnement Unibet Coolblue
pi_202307015
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -

Vorige post:
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 00:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Hardop gelachen dank
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:38:33 #2
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202310945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo begint het, straks is je aandacht niks meer waard en hoeft ze geen moeite meer te doen. Zo is het bij mij wel een keer gegaan, precies dezelfde dingen als wat @:Hineni doet, daarom ben ik ook zo benieuwd over één of twee maand. Bedoel het niet hard ofzo, ik kan natuurlijk ongelijk hebben, maar heb dit best wel vaak gezien ook bij vrienden van mij.
Ja, maar relaties beginnen ook met veel appen en aandacht? Ik hoop dat je ongelijk hebt :P
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_202316324
Vrijdag naar Zwolle voor een date.
Eerste keer sinds lange tijd weer wat verder weg. Hopelijk gaat alles door en kunnen we alsnog naar de bios :P
Tenzij Hugo weer maatregelen treft.

Deze via Facebook Dating leren kennen en was daar beetje sceptisch over.. maar wie niet waagt wie niet wint.
  woensdag 24 november 2021 @ 16:42:37 #4
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202320795
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef Ronzz het volgende:
Vrijdag naar Zwolle voor een date.
Eerste keer sinds lange tijd weer wat verder weg. Hopelijk gaat alles door en kunnen we alsnog naar de bios :P
Tenzij Hugo weer maatregelen treft.

Deze via Facebook Dating leren kennen en was daar beetje sceptisch over.. maar wie niet waagt wie niet wint.
Neuken die handel
pi_202323559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef Ronzz het volgende:
Vrijdag naar Zwolle voor een date.
Eerste keer sinds lange tijd weer wat verder weg. Hopelijk gaat alles door en kunnen we alsnog naar de bios :P
Tenzij Hugo weer maatregelen treft.

Deze via Facebook Dating leren kennen en was daar beetje sceptisch over.. maar wie niet waagt wie niet wint.
Vrijdag is pas de conferentie dus verwacht op zijn vroegst zaterdag pas maatregelen. Veel plezier alvast ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202329187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, maar relaties beginnen ook met veel appen en aandacht? Ik hoop dat je ongelijk hebt :P
Ik hoop het ook :P

Onlangs nog een leuke verrassing van haar gehad, omdat ze het leuk vond dat ik op de date wat voor haar had meegenomen. Lang geleden dat ik het gevoel heb gehad dat het zo intens van beide kanten komt.

Aankomend weekend zien we elkaar weer. De week kan me niet snel genoeg voorbij zijn. *O*
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202329717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef Ronzz het volgende:
Vrijdag naar Zwolle voor een date.
Eerste keer sinds lange tijd weer wat verder weg. Hopelijk gaat alles door en kunnen we alsnog naar de bios :P
Tenzij Hugo weer maatregelen treft.

Deze via Facebook Dating leren kennen en was daar beetje sceptisch over.. maar wie niet waagt wie niet wint.
Klinkt goed Ronzz, veel plezier!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202400150
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:45 schreef Hineni het volgende:

[..]
Ik hoop het ook :P

Onlangs nog een leuke verrassing van haar gehad, omdat ze het leuk vond dat ik op de date wat voor haar had meegenomen. Lang geleden dat ik het gevoel heb gehad dat het zo intens van beide kanten komt.

Aankomend weekend zien we elkaar weer. De week kan me niet snel genoeg voorbij zijn. *O*
Dat was weer een enorm fijn weekend samen. Ongelofelijk hoe snel iets kan gaan.

Soms als iets goed gaat vraag je wel eens, knijp me even, om te weten of je niet droomt. Maar in dit geval, knijp me maar niet, deze droom mag nog heel lang duren. :Y
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202411823
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:38 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dat was weer een enorm fijn weekend samen. Ongelofelijk hoe snel iets kan gaan.

Soms als iets goed gaat vraag je wel eens, knijp me even, om te weten of je niet droomt. Maar in dit geval, knijp me maar niet, deze droom mag nog heel lang duren. :Y
Mooi hoor ^O^

Mijn date die ik van een feestje ken vond het na 2x daten wel weer leuk geweest. Maar verder rond kijken.. :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202413330
Ik dit in positie waarbij ik nieuwe foto's nodig heb. Maar aan de andere kant ben ik ook gewoon lui en denk ik van...

Aan de ene kant, wil ik niet teveel van mezelf laten zien.

Moet zeggen dat mensen ontzettend veel aannames doen.
  woensdag 1 december 2021 @ 06:49:33 #11
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202414838
Ik ben na het abrupte einde van mijn relatie een week aan het tinderen geslagen. Ook al dacht ik in mn bio duidelijk te maken dat ik niet zat te wachten op ONS, werden de mannen evengoed een beetje bozig ofzo als ik dat herhaalde. Wellicht is dat een dertigersdingetje? Had ik dus geen last van toen ik 26 was. Het aanbod viel trouwens ook zwaar tegen want alles wat een beetje normaal is is uiteraard al bezet/geclaimd.

Gelukkig kwam ik niet snel na het tinder debacle een passende match tegen op het werk :)
With love :*
  woensdag 1 december 2021 @ 06:51:22 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202414842
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben na het abrupte einde van mijn relatie een week aan het tinderen geslagen. Ook al dacht ik in mn bio duidelijk te maken dat ik niet zat te wachten op ONS, werden de mannen evengoed een beetje bozig ofzo als ik dat herhaalde. Wellicht is dat een dertigersdingetje? Had ik dus geen last van toen ik 26 was. Het aanbod viel trouwens ook zwaar tegen want alles wat een beetje normaal is is uiteraard al bezet/geclaimd.

Gelukkig kwam ik niet snel na het tinder debacle een passende match tegen op het werk :)
Je gaat na een relatie van vier jaar na een week vrijgezel voor de volgende relatie?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 1 december 2021 @ 06:53:16 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202414850
Donderdag date 4. Ze komt hier eten, ben benieuwd :)

So far so good.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 1 december 2021 @ 06:56:15 #14
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202414863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je gaat na een relatie van vier jaar na een week vrijgezel voor de volgende relatie?
Nee, twee maanden daarna. Maar wat maakt dat uit? Of is dit weer zo'n volgens het boekje moet je een x aantal maanden vrijgezel zijn voordat je gaat daten ding?
With love :*
  woensdag 1 december 2021 @ 07:26:05 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202414967
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:56 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Nee, twee maanden daarna. Maar wat maakt dat uit? Of is dit weer zo'n volgens het boekje moet je een x aantal maanden vrijgezel zijn voordat je gaat daten ding?
Oh ik las je post verkeerd zie ik.

Ik zou het bijzonder vinden dat je na een week al op zoek bent naar een ander. Bij mij heeft het wat meer tijd nodig.

Die sneer over een boekje hoeft niet he? En als ik je nog een tip mag geven, probeer bumble eens.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202415823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
Donderdag date 4. Ze komt hier eten, ben benieuwd :)

So far so good.
Veel plezier!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202415982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Oh ik las je post verkeerd zie ik.

Ik zou het bijzonder vinden dat je na een week al op zoek bent naar een ander. Bij mij heeft het wat meer tijd nodig.

Die sneer over een boekje hoeft niet he? En als ik je nog een tip mag geven, probeer bumble eens.
Is dus heel persoonlijk... ik ben na een relatie van ca. 14 jaar, na 3 maanden gaan daten. En binnen 3 maanden de perfecte vrouw gevonden. 'Volgens het boekje' had ik eerst een ruim jaar alleen moeten gaan zitten. Maar als dat niet goed voelt, moet je dat vooral niet doen denk ik.
pi_202417295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je gaat na een relatie van vier jaar na een week vrijgezel voor de volgende relatie?
Reeeeeeebound.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 1 december 2021 @ 12:47:34 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202417921
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:53 schreef Grublit het volgende:

[..]
Is dus heel persoonlijk... ik ben na een relatie van ca. 14 jaar, na 3 maanden gaan daten. En binnen 3 maanden de perfecte vrouw gevonden. 'Volgens het boekje' had ik eerst een ruim jaar alleen moeten gaan zitten. Maar als dat niet goed voelt, moet je dat vooral niet doen denk ik.
Bij mij heeft het een jaar of drie geduurd voordat ik er weer aan toe was. Maar een weekje is wel heel extreem (en hier niet het geval)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202418054
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je gaat na een relatie van vier jaar na een week vrijgezel voor de volgende relatie?
Soms is de relatie lang vóór de breuk al uitgedoofd en kan iemand best al gauw klaar zijn voor een volgende.
pi_202418253
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Bij mij heeft het een jaar of drie geduurd voordat ik er weer aan toe was. Maar een weekje is wel heel extreem (en hier niet het geval)
Ik ben na 6 maanden ofzo weer gaan daten maar dat was niet heel serieus. Ik merk ook dat ik nu na bijna 3 jaar weer wat stabieler ben geworden op relationeel vlak.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 1 december 2021 @ 13:36:51 #22
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202418662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Oh ik las je post verkeerd zie ik.

Ik zou het bijzonder vinden dat je na een week al op zoek bent naar een ander. Bij mij heeft het wat meer tijd nodig.

Die sneer over een boekje hoeft niet he? En als ik je nog een tip mag geven, probeer bumble eens.
Sorry, hele nacht geen oog dichtgedaan en niet lief reageren :*
With love :*
pi_202418806
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:56 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Nee, twee maanden daarna. Maar wat maakt dat uit? Of is dit weer zo'n volgens het boekje moet je een x aantal maanden vrijgezel zijn voordat je gaat daten ding?
3 Maanden, 5 dagen en 2 uur. Anders telt het niet.
pi_202418927
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:47 schreef Faxie het volgende:

[..]
3 Maanden, 5 dagen en 2 uur. Anders telt het niet.
Moet er ook nog door bepaalde hoepels gesprongen worden? Een gedefinieerd aantal rebound relaties doorlopen worden?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Tettenkoning woensdag 1 december 2021 @ 14:06:15 #25
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202418980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:59 schreef Avianflu het volgende:
Moet er ook nog door bepaalde hoepels gesprongen worden? Een gedefinieerd aantal rebound relaties doorlopen worden?
Dat van die hoepels weet ik niet, maar alles op 'relatiegebied' dat binnen die 3 maanden, 5 dagen en 2 uur heeft plaatsgevonden geldt natuurlijk per definitie als een rebound :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')