Wowquote:Op zondag 5 december 2021 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Heb er gisteren 120 gedaan.
4080 blokjes in totaal

Beterschap en je bent een lego-god respect!!!quote:Op zondag 5 december 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
Dank je CD.
Tijd voor kerstmuziek tijdens het LEGO bouwen.
Nog maar 355 pagina's aan instructies

Nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 5 december 2021 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beterschap en je bent een lego-god respect!!!

Laat mij nou in mijn droomquote:Op zondag 5 december 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee.
Kerstmuziek lekker aan, net een halve chocolade letter in melk gesmolten voor warme chocolademelk
Prima dagje
 en geniet ervan (van de lego dan en warme chocolade)
 en geniet ervan (van de lego dan en warme chocolade)

Oke oke. Gaat lukken. De chocolademelk was in ieder geval lekker.quote:Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Laat mij nou in mijn droomen geniet ervan (van de lego dan en warme chocolade)

Kijk dat lees ik nou graag! Klinkt als een perfecte dagquote:Op zondag 5 december 2021 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke oke. Gaat lukken. De chocolademelk was in ieder geval lekker.
Zo nog maar wat lekkers snacken

Geen sinterklaas?quote:Op zondag 5 december 2021 09:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh hier ook geen sinterklaas meer sinds de kleine kindjes groot zijn geworden
Maar veel plezier Celestien en beterschap Dud0r!

Klinkt goed!quote:Op maandag 6 december 2021 06:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen sinterklaas?
Heren hier (16 en 18) vinden het geweldig, mijn moeder opgehaald, paar cadeautjes, Sinterklaasspel en gourmetten.
Veel leuker dan die geimporteerde Amerikaanse meuk eind deze maand

Heel veel sterktequote:Op maandag 6 december 2021 07:45 schreef Celestien het volgende:
Heb er net bij kunnen zijn, de Sinterklaasviering. Daarna meteen weer in bed. Covid-19...

Beterschap, sterktequote:Op maandag 6 december 2021 07:45 schreef Celestien het volgende:
Heb er net bij kunnen zijn, de Sinterklaasviering. Daarna meteen weer in bed. Covid-19...

Op zich wel redelijk vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2021 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallootjes
Heeft iedereen lekker geslapen?

Tot een uurtje 5 ongeveer......quote:Op dinsdag 7 december 2021 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallootjes
Heeft iedereen lekker geslapen?

Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 7 december 2021 07:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Redelijk is beter dan slecht

Hahaha snap ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben niet geheel vrijwillig een vroege vogel hoor

Er moet toch arbeid verricht worden. En kind naar school brengen op sommige dagen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stelletje vroege vogels zijn we
Al heb ik besloten voortaan om niet meer om zes uur op te staan maar acht uur...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |