je bent laat voor jouw doenquote:
*knuffel*quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avond
Vandaag even een slechte dag, maar morgen is er weer een en die wordt vast goed
Beter dagje dan gisteren?quote:
Jazeker. Vannacht was even drama, toen moest ik naar de kliniek toe voor een gesprek met de psychiater of ik thuis kon blijven of opname. Gelukkig het eerste, flinke slaappil gehad, dus nu voornamelijk comateusquote:
Heftig wel.......dikke knuffel!quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker. Vannacht was even drama, toen moest ik naar de kliniek toe voor een gesprek met de psychiater of ik thuis kon blijven of opname. Gelukkig het eerste, flinke slaappil gehad, dus nu voornamelijk comateus
Tja... hoort bij mijn ziekte.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heftig wel.......dikke knuffel!
Dat is fijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... hoort bij mijn ziekte.
Vandaag ging een stuk betermoeder even op de thee geweest, even gezelligheid was wel goed voor me
Fijn dat jullie het wel vierenquote:Op zondag 5 december 2021 06:29 schreef Celestien het volgende:
Goeiemorgen!
Ja, heb een meisje van 6 jaar, dus gevierd zal het worden. Ze heeft wel covid-19 (geen klachten) en dus zolang we later vandaag niet allemaal hondsberoerd worden, komt de Sint gewoon langs
Hebben een speurtocht (binnen dus, hè) in de planning
Bedankt!quote:Op zondag 5 december 2021 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het wel vierenSinterklaas is erg belangrijk op die leeftijd.
En een speurtocht! Hoe gaafEcht heel erg veel plezier
Ja. Heb er gisteren 120 gedaan.quote:
Wowquote:Op zondag 5 december 2021 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Heb er gisteren 120 gedaan.
4080 blokjes in totaal
Beterschap en je bent een lego-god respect!!!quote:Op zondag 5 december 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
Dank je CD.
Tijd voor kerstmuziek tijdens het LEGO bouwen.
Nog maar 355 pagina's aan instructies
Nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 5 december 2021 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beterschap en je bent een lego-god respect!!!
Laat mij nou in mijn droomquote:Op zondag 5 december 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee.
Kerstmuziek lekker aan, net een halve chocolade letter in melk gesmolten voor warme chocolademelk![]()
Prima dagje
Oke oke. Gaat lukken. De chocolademelk was in ieder geval lekker.quote:Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Laat mij nou in mijn droomen geniet ervan (van de lego dan en warme chocolade)
Kijk dat lees ik nou graag! Klinkt als een perfecte dagquote:Op zondag 5 december 2021 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke oke. Gaat lukken. De chocolademelk was in ieder geval lekker.
Zo nog maar wat lekkers snacken
Geen sinterklaas?quote:Op zondag 5 december 2021 09:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh hier ook geen sinterklaas meer sinds de kleine kindjes groot zijn geworden![]()
Maar veel plezier Celestien en beterschap Dud0r!
Klinkt goed!quote:Op maandag 6 december 2021 06:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen sinterklaas?
Heren hier (16 en 18) vinden het geweldig, mijn moeder opgehaald, paar cadeautjes, Sinterklaasspel en gourmetten.
Veel leuker dan die geimporteerde Amerikaanse meuk eind deze maand
Heel veel sterktequote:Op maandag 6 december 2021 07:45 schreef Celestien het volgende:
Heb er net bij kunnen zijn, de Sinterklaasviering. Daarna meteen weer in bed. Covid-19...
Beterschap, sterktequote:Op maandag 6 december 2021 07:45 schreef Celestien het volgende:
Heb er net bij kunnen zijn, de Sinterklaasviering. Daarna meteen weer in bed. Covid-19...
Op zich wel redelijk vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2021 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallootjes
Heeft iedereen lekker geslapen?
Tot een uurtje 5 ongeveer......quote:Op dinsdag 7 december 2021 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallootjes
Heeft iedereen lekker geslapen?
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 7 december 2021 07:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Redelijk is beter dan slecht![]()
Hahaha snap ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben niet geheel vrijwillig een vroege vogel hoor
Er moet toch arbeid verricht worden. En kind naar school brengen op sommige dagen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stelletje vroege vogels zijn we
Al heb ik besloten voortaan om niet meer om zes uur op te staan maar acht uur...
Ik ben een luie aap met een wajong, dus gemakkelijk praten vanuit mijn hoekquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er moet toch arbeid verricht worden. En kind naar school brengen op sommige dagen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een luie aap met een wajong, dus gemakkelijk praten vanuit mijn hoek
Ja! erg leuke set.quote:
hoe gaat het met jouw haakwerkproject?quote:
Snap ik! Uhm... ik ben er niet helemaal in thuis, dus als het fout is niet gekwetst zijn (ligt aan mij) maar is dat het Disneykasteel? Gezien de poppetjes ervoor?quote:
Het is een advent, wat ik nu maak, en ik heb geen flauw idee wat ik aan het maken ben. Kan het ook niet raden met wat ik nu heb. Dus ik ben stik benieuwd!quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe gaat het met jouw haakwerkproject?
klopt is het disney kasteelquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Uhm... ik ben er niet helemaal in thuis, dus als het fout is niet gekwetst zijn (ligt aan mij) maar is dat het Disneykasteel? Gezien de poppetjes ervoor?
[..]
Het is een advent, wat ik nu maak, en ik heb geen flauw idee wat ik aan het maken ben. Kan het ook niet raden met wat ik nu heb. Dus ik ben stik benieuwd!
Oooooh dan valt mijn kennis nog meequote:Op dinsdag 7 december 2021 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt is het disney kasteel
Oh wat leuk dat het een advent is.
De details zijn ook echt heel leuk gedaan, staartjes bij Donald en Katrien bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh dan valt mijn kennis nog meeHij is echt zo mooi
Ja! Ik heb er heel erg veel plezier van. Nu is het nog niet interessant. ALlemaal strookjes en zo. En op drie strookjes kerstbomen met mozaïek haken.
Super! Het klonk ook heel gezellig, het procesquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
De details zijn ook echt heel leuk gedaan, staartjes bij Donald en Katrien bijvoorbeeld.
Niet die strookjes door elkaar gaan halen straks
Ja was het ook, kerstmuziek aan, biertje erbij, snacks erbij, samen bouwen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Het klonk ook heel gezellig, het procesMaakt me blij
Hahahahaha, ik heb een briefje aan elk sliertje gespeld . Van dit is dag 1 dit is dag 2 etc
Foto's sturen hoor! Je hebt wel kwaliteiten, warme chocolade in bier veranderen (je had toch een stuk chocoladeletter gesmolten in melk) andersom zou ik die kwaliteit meer waarderenquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja was het ook, kerstmuziek aan, biertje erbij, snacks erbij, samen bouwen.
En met kerst krijg ik nog meer LEGO dus dan kunnen we nog meer bouwen
Heel verstandig.
s avonds had ik er bier bij. Maar had ook warme chocolademelk gemaakt inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Foto's sturen hoor! Je hebt wel kwaliteiten, warme chocolade in bier veranderen (je had toch een stuk chocoladeletter gesmolten in melk) andersom zou ik die kwaliteit meer waarderen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 december 2021 11:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
FEEtjes![]()
![]()
Nog even een paar uurtjes werken en dan weekend!
Zekerquote:Op donderdag 9 december 2021 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lukt het nog goed met je adventskalender?
Oh wauw zoveel! Wel fijn dat je er zo van kunt genietenquote:Op donderdag 9 december 2021 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekerloop een beetje achter. Maar goed. Werk er tien uur per dag aan, dus dat ligt niet aan mij
wat leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Een goede vriendin van me is zo'n tien jaar geleden geëmigreerd en ze komt vandaag op bezoek! Zo leuk en spannned
Oh dat klinkt leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Een goede vriendin van me is zo'n tien jaar geleden geëmigreerd en ze komt vandaag op bezoek! Zo leuk en spannned
Eigenlijk nietquote:
Ah dat is niet leuk........quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Ik heb het gevoel dat we uit elkaar gegroeid zijn en zij heeft dat gevoel niet... dus ik voelde me niet prettig
Ik ben best wel erg verdrietig...quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah dat is niet leuk........
Ahw *knuffel*quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben best wel erg verdrietig...
Nee hoor, mogguhquote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb ik het topi gesloopt? Sorry
Nee hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb ik het topi gesloopt? Sorry
Goede dag gehad?quote:Op zondag 12 december 2021 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig!
Goedemorgen
Vandaag voelt goed aanzin in deze dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |