je bent laat voor jouw doenquote:
*knuffel*quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avond
Vandaag even een slechte dag, maar morgen is er weer een en die wordt vast goed
Beter dagje dan gisteren?quote:
Jazeker. Vannacht was even drama, toen moest ik naar de kliniek toe voor een gesprek met de psychiater of ik thuis kon blijven of opname. Gelukkig het eerste, flinke slaappil gehad, dus nu voornamelijk comateusquote:
Heftig wel.......dikke knuffel!quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker. Vannacht was even drama, toen moest ik naar de kliniek toe voor een gesprek met de psychiater of ik thuis kon blijven of opname. Gelukkig het eerste, flinke slaappil gehad, dus nu voornamelijk comateus
Tja... hoort bij mijn ziekte.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heftig wel.......dikke knuffel!
Dat is fijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... hoort bij mijn ziekte.
Vandaag ging een stuk betermoeder even op de thee geweest, even gezelligheid was wel goed voor me
Fijn dat jullie het wel vierenquote:Op zondag 5 december 2021 06:29 schreef Celestien het volgende:
Goeiemorgen!
Ja, heb een meisje van 6 jaar, dus gevierd zal het worden. Ze heeft wel covid-19 (geen klachten) en dus zolang we later vandaag niet allemaal hondsberoerd worden, komt de Sint gewoon langs
Hebben een speurtocht (binnen dus, hè) in de planning
Bedankt!quote:Op zondag 5 december 2021 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het wel vierenSinterklaas is erg belangrijk op die leeftijd.
En een speurtocht! Hoe gaafEcht heel erg veel plezier
Ja. Heb er gisteren 120 gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |