quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Eerder ging ze stikken bij het idee van een piemelquote:Op maandag 22 november 2021 20:15 schreef Coco het volgende:
Stikken bij het idee van kinderen.
Dan kan je jezelf beter weggooien als vrouw.
Oh wacht.
Triple date vooralquote:Op maandag 22 november 2021 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vertel.
Tilburg gemist las ik al
quote:
quote:
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 22 november 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij kijken Hunted. Met @:selmar
Die komt jou thuis opzoeken…quote:Op maandag 22 november 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij kijken Hunted. Met @:selmar
Blacked topic KPD materiaal. Lekker man.quote:Op maandag 22 november 2021 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BLACKED?
Eiffeltower?
Towerbridge?
@:rambodirk
@:de_boswachter
@:poepz0r
Ik ga dit maar eens terugkijkenquote:Op maandag 22 november 2021 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat mijn maat @:buitendam er niet is, die had dit ook mooi gevonden.
Hier ga je geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 22 november 2021 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga dit maar eens terugkijken
Gisterquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Vorige week zag ik in een voorstukje iemand die om frikandellen vroeg, is die vrouw nog in de uitzending geweest?
Ja, de potten van gisterquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Vorige week zag ik in een voorstukje iemand die om frikandellen vroeg, is die vrouw nog in de uitzending geweest?
Gisteren kon je makkelijk skippenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Oh, bedankt, gister schakelde ik later in.
Ik dacht meer aan de gul overlopende fles chamagne (waarschijnlijk goedkope sekt).quote:
Hij is te sociaal en te arm.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze wilde een Roderik en krijgt dit met wijde broek.
Ze loopt hij met dichtgeknepen billen op de kadequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Onhandige Harry.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Had iemand mee geschud, of misschien kwam het door de wind of zo
Gisteren was episch met die inteelt.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:37 schreef Fosive het volgende:
[..]
Vond gister echt een kutaflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |