SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is gemeen.quote:Op maandag 22 november 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben door dit nummer ineens op een idee gebracht
Het is echt een heeeeeel ander nummer, maar het heeft ook iets gemeen met deze.
Waarom zouden we uit MUZ gegooid worden dan? En waar moeten we dan heen? Naar NWS of zo?quote:Op maandag 22 november 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb de TT maar muzikaal neutraal gehouden dit keer. Voordat we uit MUZ worden gegooid.
we worden er niet uitgegooid joh, jij misschien welquote:Op maandag 22 november 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb de TT maar muzikaal neutraal gehouden dit keer. Voordat we uit MUZ worden gegooid.
ONZ toch?quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom zouden we uit MUZ gegooid worden dan? En waar moeten we dan heen? Naar NWS of zo?
Die lage stemmen... "bum, bum, bum"...quote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
Moeten we nu naar de gemene deler zoeken? Ik heb nog geen idee.
Melting had het wel doorquote:Op maandag 22 november 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die lage stemmen... "bum, bum, bum"...Paul McCartney - We All Stand Together
Rob is van de leopards.quote:Op maandag 22 november 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ram de nieuwe nummers er maar een beetje snel door.... De beste komen natuurlijk op het laatst pas. Maar deze is ook wel prettig.I Know Leopard - Good As What You Give
Ik vind dit wel heel lekker klinken eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ram de nieuwe nummers er maar een beetje snel door.... De beste komen natuurlijk op het laatst pas. Maar deze is ook wel prettig.I Know Leopard - Good As What You Give
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.quote:
Met wat voor soort muziek of welke artiest kan ik je wel blij maken dan?quote:Op maandag 22 november 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.
Ik zou daar even over na moeten denken.quote:Op maandag 22 november 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met wat voor soort muziek of welke artiest kan ik je wel blij maken dan?
Ai. Dat deed pijn.quote:Op maandag 22 november 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat George geen enkel goed nummer heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |