quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Jammer dat mijn maat @Buitendam er niet is, die had dit ook mooi gevonden.quote:Op maandag 22 november 2021 19:43 schreef tja77 het volgende:
Wat een uitzending is dit zeg, dit gaat de rest van de week niet meer overtroffen worden.
Live ondertiteling namens de NPO.quote:Op maandag 22 november 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zaten we nu maar als Fok! groep op de achtergrond bij deze mensen![]()
![]()
Als ik die zus met 2 broeren zie komt er 1 woord in me op.quote:Op maandag 22 november 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Lila en bril zouden ook broer en zus kunnen zijn
quote:Op maandag 22 november 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zaten we nu maar als Fok! groep op de achtergrond bij deze mensen![]()
![]()
Ja dat klonk heel erg als iemand moet hem een kans geven maar ik ben het nietquote:Op maandag 22 november 2021 19:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
'Als je deze jongen een kans geeft, kom je erachter dat hij leuk is' Tina gaat deze jongen sowieso geen kans geven...
Zelf gemaakt van aluminium folie denk ik.quote:Op maandag 22 november 2021 19:46 schreef Fosive het volgende:
Hoe komt die meid eigenlijk aan zo'n zilveren tand?
Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterend tandarts hieraan meewerkt
Zelf een facing (laten) plakken?quote:Op maandag 22 november 2021 19:46 schreef Fosive het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterend tandarts hieraan meewerkt
Dat metier zit vol met niet zichzelf respecterende Oostblok beunhazenquote:Op maandag 22 november 2021 19:46 schreef Fosive het volgende:
In Brabant kan alles onder de toonbankquote:Op maandag 22 november 2021 19:46 schreef Fosive het volgende:
Ach, vergeleken met die varkensneusringen.quote:Op maandag 22 november 2021 19:46 schreef Fosive het volgende:
Je gaatd er zelfs verkeerd van spellen.quote:
Die houding ook, voorover gebogen.quote:Op maandag 22 november 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die rooie ziet er echt niet gezond uit
zelf tin gesmolten met de soldeerbout en op je tand laten stollenquote:Op maandag 22 november 2021 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt van aluminium folie denk ik.
Ik neukte altijd op de eerste date.quote:Op maandag 22 november 2021 19:49 schreef alpeko het volgende:
Ik was ook altijd op mijn best op de tweede date.
Ja dat deed je dus blijkbaar zo slecht dat de tweede date uit bleefquote:Op maandag 22 november 2021 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik neukte altijd op de eerste date.
Dan is de spanning van de kurk en kan je elkaar leren kennen.
Daar is je moeder het niet mee eens.quote:Op maandag 22 november 2021 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat deed je dus blijkbaar zo slecht dat de tweede date uit bleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |