Als moeder even 2 minuten buiten gewacht had, had ze hem naar buiten kunnen zien komen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:49 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Als moeder gewoon mee naar binnen mocht, dan was moeder het pasje gaan halen.
En daarnaast, zwemmen lijkt me ontzettend belangrijk voor kids, waarom het ontzeggen dat ouders hun kinderen niet mogen begeleiden bij het omkleden. Echt, zijn daar nu zoveel besmettingen? Of is het gewoon pesterij?
Bron? Ik ben namelijk wel benieuwd hoeveel die toenemen?quote:Op maandag 22 november 2021 22:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja precies de kans op bijverschijnselen en hartklachten zijn te groot.
En de impact ervan is beperkt, want je gaat nooit naar een 100% vaccinatiegraad. Daarnaast gaat het de huidige piek helemaal niet stoppen, want de impact merk je pas over 6-8 weken als iedereen een 2de prik heeft gehad.quote:Op maandag 22 november 2021 22:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzonder onzalig plan dan.
Ook als je kijkt wat dat teweeg gaat brengen in de samenleving, qua protesten, opstanden. Als je ziet wat de huidige maatregelen teweeg brengen, ook even kijkend naar een chronisch tekort aan politie op alle vlakken. Dus wie gaat die maatregelen handhaven?
En straks loopt de politie over naar de zijde van het volk? Ook niet ondenkbaar in zo'n scenario. Wie gaat dan nog de maatregelen handhaven?
Dan blijft echt geen steen overeind, geen winkelruit blijft gespaard, dat wordt totale chaos. Nu al staan delen van steden in de hens en kan de politie het niet aan. Niet doen dus. Te gevaarlijk en bovenal onwenselijk en strijdig met de grondwet.
Ik ben nog wel benieuwd: heb je destijds (veel) last gehad van de vaccinatie?quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer met een volledige vaccinatie die ik in augustus heb gehad. (Phizer 2x). Dus ik ben pas zeg dik 3 maanden gevaccineerd, en ik zou goed beschermd moeten zijn (90+ %), maar ik geloof er niet meer zo in. Ben geen wappie, maar die boosterprik sla ik over.
Ben echt goed ziek, voel me half dood. Spierpijn, druk op de longen soms, druk op mijn rug, vreselijke koude voeten, heel down gevoel, smaak en geur is geheel verdwenen sinds gisteren.
Qua hoesten en niezen, heel af en toe maar. Verwaarloosbaar.
Ja ook zoiets. Blijf gewoon wachten in die auto tot dat kind klaar is met zwemmen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Als moeder even 2 minuten buiten gewacht had, had ze hem naar buiten kunnen zien komen.
Ze had kennelijk haast om snel weer weg te rijden.
Los van die moeder blijft achterlijk om een kind van 6 alleen weg te sturen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Als moeder even 2 minuten buiten gewacht had, had ze hem naar buiten kunnen zien komen.
Ze had kennelijk haast om snel weer weg te rijden.
Maar dat heeft dan weer geen reet met die QR code te maken.quote:Op maandag 22 november 2021 22:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Los van die moeder blijft achterlijk om een kind van 6 alleen weg te sturen.
Ik denk dat je in allebei je handjes mag knijpen dat je die vaccinatie hebt gehad. Waarschijnlijk had je zonder vaccinatie in het ziekenhuis gelezen met zo'n felle reactie.quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer met een volledige vaccinatie die ik in augustus heb gehad. (Phizer 2x). Dus ik ben pas zeg dik 3 maanden gevaccineerd, en ik zou goed beschermd moeten zijn (90+ %), maar ik geloof er niet meer zo in. Ben geen wappie, maar die boosterprik sla ik over.
Ben echt goed ziek, voel me half dood. Spierpijn, druk op de longen soms, druk op mijn rug, vreselijke koude voeten, heel down gevoel, smaak en geur is geheel verdwenen sinds gisteren.
Ze stuurt hem op blote voeten zonder jas naar buiten en rijdt daarna snel weg.quote:Op maandag 22 november 2021 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ook zoiets. Blijf gewoon wachten in die auto tot dat kind klaar is met zwemmen.
Indirect wel. Maar het is een beetje met een zielig verhaal meeliften op het qr code gezeik voor de likes.quote:Op maandag 22 november 2021 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan weer geen reet met die QR code te maken.
Overigens riekt dat hele verhaal naar een grote duim.
Ik geloof eerlijk gezegd ook geen bal van dat verhaalquote:Op maandag 22 november 2021 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze stuurt hem op blote voeten zonder jas naar buiten en rijdt daarna snel weg.
Had ie wel zwemkleding bij zich dan?
Heel vreemd verhaal.
Mss de kinderbescherming er eens bijhalen, @:mir1986
Nee, ook indirect niet. Echt, gewoon nul en ik neig naar een verzonnen verhaaltje om weer lekker te stoken zodat goedgelovigen als @mir1986 er weer met open ogen in trappen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Indirect wel. Maar het is een beetje met een zielig verhaal meeliften op het qr code gezeik voor de likes.
Ik heb dat berichtje over dit kleine particuliere leed ook maar even gelezen. Lijkt mij nou typisch een schoolvoorbeeld van de overheid overal de schuld van geven. Gaat werkelijk nergens over.quote:Op maandag 22 november 2021 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan weer geen reet met die QR code te maken.
Overigens riekt dat hele verhaal naar een grote duim.
Ik kom wel eens in een zwembad. Staan we daar met zijn allen met een mondkapje als schapen in de rij. Na de qr-check gaan alle mondkapjes af, stap je de klamme vochtige ruimte van het zwembad in, om met zijn allen massaal de kids om te kleden in gezamenlijke hokjes terwijl je hutjemutje staat.quote:Op maandag 22 november 2021 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ouders weigeren bij het omkleden bij de zwemles heeft niets meer met het voorkomen van besmettingen te maken. Het is één van de meest idiote 'maatregelen' die Hugo en kornuiten bedacht hebben sinds de pandemie. Dient geen enkel nut en richt zo veel ellende aan.
Helemaal mee eens. Dat 2G is alleen maar bedacht omdat men hoopt dat veel ongevaccineerden zich dan toch laten vaccineren. Gaat natuurlijk niet gebeuren. 2G gaat amper iets brengen, en dan kunnen we daarna alsnog een lockdown in. Doe dat dan meteen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:54 schreef Blik het volgende:
[..]
En de impact ervan is beperkt, want je gaat nooit naar een 100% vaccinatiegraad. Daarnaast gaat het de huidige piek helemaal niet stoppen, want de impact merk je pas over 6-8 weken als iedereen een 2de prik heeft gehad.
En ik denk dat de langere termijn effecten over het niet vertrouwen van de overheid en alle gevolgen van dien een heel stuk groter zullen zijn als vantevoren voorzien. Het is nu al een puinhoop, laat staan als een nutteloos 2G-beleid of een vaccinatieplicht de kop op steekt.
Enige dat nu echt helpt, is een lockdown voor iedereen. Winkels dicht, scholen dicht (daar zijn de meeste besmettingen), 4-5 weken lang kerstvakantie.
Yep, dit.quote:Op maandag 22 november 2021 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ook indirect niet. Echt, gewoon nul en ik neig naar een verzonnen verhaaltje om weer lekker te stoken zodat goedgelovigen als @:mir1986 er weer met open ogen in trappen.
Maar wel zijn zwembadkleren zeker en een handoekje..quote:Op maandag 22 november 2021 23:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, dit.
Flauwekul. Geen schoenen aan want anders vergeet hij die.
Al kon die moeder amper Nederlands en woonde ze onder een brug.quote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ook normaal toch? Consequentie van je keuze? Had je de prik maar moeten nemen.
En daar gaat de volgende.quote:Op maandag 22 november 2021 23:02 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Al kon die moeder amper Nederlands en woonde ze onder een brug.
Waar gaat dit over?
Je moet echt een tikkel sadistisch zijn om hier lekker gniffelend van te genieten achter je schermpje. Sommige mensen zijn juist zieker geworden door dat vaccin blijkt wel weer![]()
Ik voel me in ieder geval geen reet meer dan die moeder, laat staan dan dat kind, omdat ik wel gevaccineerd ben.
Wat een kutzwembad is dat. Een zesjarige eruit gooien.. de straat op zonder schoenen en jas.![]()
Hartverscheurend
Ik vind dit een bron van helemaal drie keer niets. Maar áls dit zo is dan hebben we wel een dingetje...quote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef Vasilevski het volgende:
Plot twist:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
#FerdIsNietGevaccineerd
Hoe makkelijk mensen toch in dit soort twitter-emo-bagger trappen...quote:Op maandag 22 november 2021 23:02 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Al kon die moeder amper Nederlands en woonde ze onder een brug.
Waar gaat dit over?
Je moet echt een tikkel sadistisch zijn om hier lekker gniffelend van te genieten achter je schermpje. Sommige mensen zijn juist zieker geworden door dat vaccin blijkt wel weer![]()
Ik voel me in ieder geval geen reet meer dan die moeder, laat staan dan dat kind, omdat ik wel gevaccineerd ben.
Wat een kutzwembad is dat. Een zesjarige eruit gooien.. de straat op zonder schoenen en jas.![]()
Hartverscheurend
Even kort doorheen gescand, maar fijn dat de scholen worden gespaard.quote:Op maandag 22 november 2021 21:34 schreef capricia het volgende:
130e OMT-advies is hier te lezen:
https://www.tweedekamer.n(...)kabinetsreactie.docx
https://www.tweedekamer.n(...).v.%20130e%20OMT.pdf
De eerste inclusief reactie.
Zo hé, jij zwelgt wel in zelfmedelijden of niet? Ik heb deze topic reeks vandaag een keer of drie geopend en steeds kwam ik vrijwel gelijk een post van jou tegen waarin in wij deelgenoot worden gemaakt van jouw lijden.quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |