Ben nog aan het lezen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:08 schreef Lurf het volgende:
[..]
Ik sloeg aan op dit stukje:
Ook kijken we alleen naar het effect op de verspreiding op deze locaties zelf. Voor het bredere epidemiologische effect in de gehele bevolking is van belang welk aandeel van de infecties buiten deze locaties plaatsvindt, maar vooral ook dat mensen die niet worden toegelaten op andere plekken alsnog kunnen samenkomen.
in combinatie met:
Het CTB is oorspronkelijk ingezet om de maatschappij bij een lage incidentie van nieuwe SARS-CoV-2-infecties te kunnen heropenen door een beperking van het risico gerelateerd aan de heropening van sectoren en is geen bestrijdingsmaatregel. Dit zal ten principale ook gelden voor de hierboven beschreven modaliteiten.
Ik ben benieuwd hoe Hugo het stuk interpreteert (en of hij het begrijpt).
quote:Vraagstelling VWS
Kan het OMT nader reflecteren op de effectiviteit van de verschillende
uitvoeringsmodaliteiten van CTB in relatie tot de infectiedruk en de risico’s
van diverse settings waar een CTB kan worden toegepast, tegen de
achtergrond van de vaccinatiegraad. Hierbij wordt gedacht aan de
volgende modaliteiten voor CTB:
− 3G (getest, gevaccineerd of hersteld),
− 2G (gevaccineerd of hersteld),
− 3G gecombineerd met 1G (iedereen getest, ook indien
gevaccineerd of hersteld),
− 2G gecombineerd met 1G (gevaccineerd of hersteld EN getest).
Hoe verhouden de vier modaliteiten (3G, 2G, 3G gecombineerd met 1G en
2G gecombineerd met 1G) zich tot de setting waarin ze op een
verantwoorde wijze kunnen worden toegepast. Denk hierbij aan factoren
voor settings, zoals placeren/niet placeren; binnen/buiten; groepsgrootte;
sluitingstijd.
Mijn kinderen lachen omdat ze denken dat ik gek ben. Ik lach omdat ze niet weten dat het erfelijk is.quote:Op maandag 22 november 2021 22:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is toch mooi, de kids zo'n herinnering geven. Kunnen ze misschien nog lachen erover als ik er niet meer ben. Beetje humor mag ook wel tussen alle ziekten door hier.
Tjah, die kijken er domeinoverstijgend naar.quote:Op maandag 22 november 2021 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist. Zelfs WIJ zien dat ad besmettingscijfers. Maar Kuipers en het kabinet niet
quote:Op maandag 22 november 2021 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn kinderen lachen omdat ze denken dat ik gek ben. Ik lach omdat ze niet weten dat het erfelijk is.
Sterkte.quote:Op maandag 22 november 2021 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Nou het heeft ruim 1,5 jaar geduurd maar we lijken nu toch corona in de familie te hebben, mijn pa (71) is op basis van zelftest vanavond positief. Kwamen gisteren daar binnen, had ie keelpijn en nu dus bingo. Woensdag GGD-test.
We zijn wel op afstand gebleven en net zelftest gedaan en die is nog negatief, maar zal over een paar dagen nog maar eens testen
Vooralsnog zijn de klachten mild, hopelijk blijft het zo bij 'm.
Vals negatief komt vaker voor dan vals positief verwacht ik.quote:Op maandag 22 november 2021 22:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sterkte.
Heb zelf met zelftesten gemerkt, dat je daarop helemaal niet moet vertrouwen.
Mwah denk wel dat ie van mijn pa klopt, zeker omdat ie ook echt klachten heeft. Of onze negatieve zelftest zoveel waard is twijfel ik meer over, ook al heb ik geen klachten.quote:Op maandag 22 november 2021 22:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sterkte.
Heb zelf met zelftesten gemerkt, dat je daarop helemaal niet moet vertrouwen.
Heb van de zomer getest, zelftest positief heel licht, ggd test negatief. En nu was het gewoon een volle dikke lijn op de zelftest, en gisteren ook positief.quote:Op maandag 22 november 2021 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vals negatief komt vaker voor dan vals positief verwacht ik.
Pfff, sterktequote:Op maandag 22 november 2021 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Nou het heeft ruim 1,5 jaar geduurd maar we lijken nu toch corona in de familie te hebben, mijn pa (71) is op basis van zelftest vanavond positief. Kwamen gisteren daar binnen, had ie keelpijn en nu dus bingo. Woensdag GGD-test.
We zijn wel op afstand gebleven en net zelftest gedaan en die is nog negatief, maar zal over een paar dagen nog maar eens testen
Vooralsnog zijn de klachten mild, hopelijk blijft het zo bij 'm.
Oh dus je bent nu wel positief?quote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb van de zomer getest, zelftest positief heel licht, ggd test negatief. En nu was het gewoon een volle dikke lijn op de zelftest, en gisteren ook positief.
Ja, de eerste keer met een volledige vaccinatie die ik in augustus heb gehad. (Phizer 2x). Dus ik ben pas zeg dik 3 maanden gevaccineerd, en ik zou goed beschermd moeten zijn (90+ %), maar ik geloof er niet meer zo in. Ben geen wappie, maar die boosterprik sla ik over.quote:Op maandag 22 november 2021 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dus je bent nu wel positief?
Sterkte dan
Wees blij. Voor zelfde geld lag je nu met een beademingsbuis op Intensive Care.quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer met een volledige vaccinatie die ik in augustus heb gehad. (Phizer 2x). Dus ik ben pas zeg dik 3 maanden gevaccineerd, en ik zou goed beschermd moeten zijn (90+ %), maar ik geloof er niet meer zo in. Ben geen wappie, maar die boosterprik sla ik over.
Ben echt goed ziek, voel me half dood. Spierpijn, druk op de longen soms, druk op mijn rug, vreselijke koude voeten, heel down gevoel, smaak en geur is geheel verdwenen sinds gisteren.
Qua hoesten en niezen, heel af en toe maar. Verwaarloosbaar.
Beterschapquote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer met een volledige vaccinatie die ik in augustus heb gehad. (Phizer 2x). Dus ik ben pas zeg dik 3 maanden gevaccineerd, en ik zou goed beschermd moeten zijn (90+ %), maar ik geloof er niet meer zo in. Ben geen wappie, maar die boosterprik sla ik over.
Ben echt goed ziek, voel me half dood. Spierpijn, druk op de longen soms, druk op mijn rug, vreselijke koude voeten, heel down gevoel, smaak en geur is geheel verdwenen sinds gisteren.
Watquote:Op maandag 22 november 2021 22:26 schreef Discombobulate het volgende:
Sterkte? Ben je niet gevaccineerd ofzo?
quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je moet verplicht die booster nemen, anders QR-code kwijt en 1500 euro boete als je in Oostenrijk had gewoond.quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ach, ik erger me gewoon aan die aanstellerij. Dan ben je maar een keertje weer ziek. Wordt je hard van. We zijn hier bijna allemaal gevaccineerd dus in het ziekenhuis komen we toch niet.quote:
Je had allang dood geweest als je in Eritrea had gewoond.quote:Op maandag 22 november 2021 22:29 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Je moet verplicht die booster nemen, anders QR-code kwijt en 1500 euro boete als je in Oostenrijk had gewoond.
Beterschap!
Zonnetje in huis hoor.quote:Op maandag 22 november 2021 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach, ik erger me gewoon aan die aanstellerij. Dan ben je maar een keertje weer ziek. Wordt je hard van. We zijn hier bijna allemaal gevaccineerd dus in het ziekenhuis komen we toch niet.
Wie weet.quote:Op maandag 22 november 2021 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wees blij. Voor zelfde geld lag je nu met een beademingsbuis op Intensive Care.
Straks nog een berg antilichamen door natuurlijke immuniteit. Misschien ben je hierna dusdanig beschermd dat het in de toekomst niet weer kan gebeuren.quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzonder onzalig plan dan.quote:Op maandag 22 november 2021 21:52 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik schat de kans best groot in dat die plicht er komt, uiteindelijk. Die trein is niet meer te stoppen denk ik.
Er liggen geen gevaccineerden in het ziekenhuis/IC?quote:Op maandag 22 november 2021 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach, ik erger me gewoon aan die aanstellerij. Dan ben je maar een keertje weer ziek. Wordt je hard van. We zijn hier bijna allemaal gevaccineerd dus in het ziekenhuis komen we toch niet.
Tuurlijk!quote:Op maandag 22 november 2021 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had allang dood geweest als je in Eritrea had gewoond.
Verbaast me eigenlijk totaal niet.quote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef Vasilevski het volgende:
Plot twist:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
#FerdIsNietGevaccineerd
Inderdaad. Tijd dat we nog meer IC bedden opheffen en meer boa's aannemen om die groep aan te pakken.quote:Op maandag 22 november 2021 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Criminelen harder aanpakken dan. Kutvolk
En als je geen dak meer boven je hoofd hebt of geen eten meer kunt betalen omdat je geen vaccin hebt genomen. Dan heb je toch wel ergens een verkeerde keuze gemaakt.
A sociaalquote:Op maandag 22 november 2021 22:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk totaal niet.
Je mening lijkt me wel duidelijk hoor. Ns bijna 2 jaarquote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ook normaal toch? Consequentie van je keuze? Had je de prik maar moeten nemen.
'Mijn moeder hard'quote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Jemig wat een Facebooktokkietaalquote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Wat heeft dit nou weer met QR maatschappij te makenquote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ja, oké dat klopt. Taalgebruik is dramatisch.quote:Op maandag 22 november 2021 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jemig wat een Facebooktokkietaal![]()
Mijn moeder hard brak![]()
![]()
Of een kleine wraakactie vanwege de Baudet-hashtag?quote:Op maandag 22 november 2021 22:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk totaal niet.
Dit heeft toch niet zoveel te maken met vaccinatie of QR code zelf?quote:Op maandag 22 november 2021 22:41 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja, oké dat klopt. Taalgebruik is dramatisch.
Maar het punt is, hoe ver willen we afzakken als maatschappij?
je moet wel een booster anders krijg je geen qr!quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het heeft geen reet met afzakken van de maatschappij te maken.quote:Op maandag 22 november 2021 22:41 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja, oké dat klopt. Taalgebruik is dramatisch.
Maar het punt is, hoe ver willen we afzakken als maatschappij?
Ma had natuurlijk weer eens flink gezopen.quote:Op maandag 22 november 2021 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Jemig wat een Facebooktokkietaal![]()
Mijn moeder hard brak![]()
![]()
Omdat kind het pasje was vergeten? Wanneer gaan jullie eens denken dat er ook genoeg hoogopgeleide mensen de prik niet nemen?quote:Op maandag 22 november 2021 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ma had natuurlijk weer eens flink gezopen.
Alsof je te overtuigen bent.quote:Op maandag 22 november 2021 22:43 schreef mir1986 het volgende:
Maar vertel mij nou eens goede redenen, waarom een 30-jarige elk half jaar een booster moet gaan nemen? Als hij niet tegen besmetting werkt, maar de bijwerkingen wel met elke prik kunnen toenemen (HdJ: Je neemt de prik niet voor de lol, de bijwerkingen kunnen met elke prik toenemen)
Wat heeft dit nou met die prik te makenquote:Op maandag 22 november 2021 22:44 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Omdat kind het pasje was vergeten? Wanneer gaan jullie eens denken dat er ook genoeg hoogopgeleide mensen de prik niet nemen?
Niet van onderwerp veranderen he. We hebben het nu even over je facebook-post.quote:Op maandag 22 november 2021 22:43 schreef mir1986 het volgende:
Maar vertel mij nou eens goede redenen, waarom een 30-jarige elk half jaar een booster moet gaan nemen? Als hij niet tegen besmetting werkt, maar de bijwerkingen wel met elke prik kunnen toenemen (HdJ: Je neemt de prik niet voor de lol, de bijwerkingen kunnen met elke prik toenemen)
Ja precies de kans op bijverschijnselen en hartklachten zijn te groot.quote:Op maandag 22 november 2021 22:43 schreef mir1986 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |