quote:Op maandag 22 november 2021 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klinkt een beetje Country & Western..is dit de broer van Karl Mey?
quote:Op maandag 22 november 2021 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klinkt een beetje Country & Western..is dit de broer van Karl Mey?
Ik ben al fan sinds ik 10 was ofzo, maar het is nooit te laatquote:Op maandag 22 november 2021 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben best wel een Bee Gees hooligan geworden dit jaar. Jammer dat je daar dan pas mee begint als er nog maar één over is.
Ik spreek dat al jaren verkeerd uit denk ikquote:Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Les Humphries Singers op zijn Frans.![]()
Thank you Snollebolleke en Matthijs.
Moeten ze ook gewoon The Les Humphries Singers neerzetten.quote:Op maandag 22 november 2021 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik spreek dat al jaren verkeerd uit denk ik
Of ze moeten die man ook gewoon Lesley Humphries noemenquote:Op maandag 22 november 2021 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moeten ze ook gewoon The Les Humphries Singers neerzetten.
Ik kende iemand die het model van zijn gitaar ook op z'n frans uitsprak (Les Paul)quote:Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Les Humphries Singers op zijn Frans.![]()
Thank you Snollebolleke en Matthijs.
Ja de alternatieven vind ik niet heel veel beter, misschien wat 'klassieker'. Muv nummer 4, die vind ik mooiquote:Op maandag 22 november 2021 15:19 schreef TLC het volgende:
Ik zag net pas wie op nummer 1 staat
wat de fuck
Ow, dat is wat ik hoor. Ik dacht dat de buurman stond te zagenquote:Op maandag 22 november 2021 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom niet aan lezen toe zo, ik moet steeds meezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |