quote:Op donderdag 25 november 2021 13:20 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Frank Lammers huppelde net voorbij
Geen fietstassen hebbenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yvonne, maar blijkbaar ook Roddelpraat (in hun video geven ze dit aan). Zag online nog dit:
[..]
Moest lachen,.
Dat ben ik,quote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen fietstassen hebben
Ik weet van mezelf dus dat ik geheid een Marco zou doen met tassen aan mijn stuurquote:Op donderdag 25 november 2021 13:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat ben ik,. Vet irritant die mensen met grote fietstassen die zich overal bij elk rek tussen proppen en je jouw fiets er niet meer makkelijk tussenuit of ernaast krijgt,
.
Desalniettemin: kan je niet omgaan met boodschappen op je fietstasloze fiets dan doe je er verstandig aan ze toch maar aan te schaffen,.
Ik gun je je fietstas,quote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dus dat ik geheid een Marco zou doen met tassen aan mijn stuur
Zijn vorige maand nog 7 pinnen, 3 schroeven en een plaatje uit mijn pols verwijderd van een eerdere stupide val
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Kan dit geleuter over elkaars postgedrag in FB ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2021 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn te horen dat je begrepen wordt. Heel belangrijk op die leeftijd.![]()
(Ik plaag je maar hoor Scorpie. Maar je wordt wel simpel soms van dat puberale gedrag van sommige volwassen kerels op FOK!)
quote:Op donderdag 25 november 2021 17:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Natalie gooit Tessa wel makkelijk onder de bus,.
De timing is ook sus: september 2019 gestoptquote:Op donderdag 25 november 2021 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Bijzonder wel dat Natalie geen enkel contact meer heeft sinds dat ze gestopt is met Marco. Dat is dus niet zo lekker verlopen lijkt me, als je na 25 jaar ineens geen contact meer hebt.
Wat dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
De timing is ook sus: september 2019 gestopt
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)-assistente-te-zijn-
En de houding op deze foto is ook weer bijzonder (+gelukkig is het net geen koeienprint).
quote:
Hij ging vreemd met Tessa!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Bijzonder wel dat Natalie geen enkel contact meer heeft sinds dat ze gestopt is met Marco. Dat is dus niet zo lekker verlopen lijkt me, als je na 25 jaar ineens geen contact meer hebt.
Hebben we hier een voormalig Marco-fan en insider,quote:Op donderdag 25 november 2021 18:54 schreef MissJ het volgende:
Tessa is de weilandwipper? Dat verbaast me niets. Ik was vroeger heel erg fan van Marcoen ook lid van de fanclub en ging altijd naar alle concerten. Tessa "ken" ik. Zij was er ook altijd, samen met een vriendin en had toen al het gevoel dat ze Marco wel heel erg leuk vond. Zorgde ook altijd dat ze helemaal vooraan stond bij concerten. Echte fangirl dus.
In jouw oren klinkt het dus wel realistisch dat Marco Tessa doet?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:57 schreef MissJ het volgende:
Ik weet dat Nathalie ook altijd goed bevriend was met oa Tessa en andere hardcore fans. Ik denk dat dat clubje uit elkaar is gevallen omdat Marco Tessa doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |