Beetje kattenkwaad moet kunnen toch. Voor ons ook leuk om naar de kijkenquote:Op maandag 22 november 2021 01:34 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mensen die het halve centrum willen slopen, ambulancepersoneel bedreigen, scooters en auto's uitbranden zijn net zo goed 'overtreders' en vallen in hetzelfde rijtje als die je hierboven noemt.
Ik doe mee.quote:Op maandag 22 november 2021 00:15 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Het is inderdaad verbazingwekkend om de hoeveelheid mensen in ons land te zien die niet beschikken over gezond verstand. Procentueel gezien maar een klein deel van onze inwoners gelukkig, maar in absolute aantallen toch wel meer dan ik had verwacht.
Mocht het nodig blijken: ik ben bereid om mezelf in een ME pak te hijsen en onze echte strijders te helpen. En ik denk velen met mij wel. Dit ter bescherming van onze bevolking (gevaccineerd én ongevaccineerd) tegen het tuig dat zich onder het mom van demonstraties denkt alles te kunnen permitteren.
Nee dat heet vrijheidsstrijder het is maar net van welke kant je het bekijkt en aangezien de overwinnaars de geschiedenis schrijven (wij dus want wij zijn met meer) zijn de domonstranten niet meer dan een vieze veeg in deze tijd.quote:
Code zwart afkondigen zodat er gekozen kan worden wie er op de IC komenquote:Op maandag 22 november 2021 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja, ze menen ook nog recht te hebben op ic bedden.
Kunnen ze niet eens zelf aftikken als we ze verantwoordelijk houden.
Recht op eigen mening en op zorg prima, maar niet te koste van mensen die wel werken en die wappie’s de kost geven.
Dus de oplossing is wappies weigeren per direct zelf Coronazorg in de ziekenhuizen laten betalen.
Tussen 6 en 7 al.quote:Op maandag 22 november 2021 08:32 schreef Ireth het volgende:
Zal Albert al aan zijn ontbijtje zitten?
"Want bijna al mijn geld gaat naar demonstraties..."quote:Op maandag 22 november 2021 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen 6 en 7 al.
Zal binnenkort wel weer wat tikkies versturen.
[ afbeelding ]
Precies ditquote:Op maandag 22 november 2021 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Want bijna al mijn geld gaat naar demonstraties..."
Ja dus? Je kan ook thuisblijven?![]()
Telefoonabonnement 80 euroquote:Op maandag 22 november 2021 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben benieuwd waar hij het dan aan uitgeeft.
Treinkaartjes? Een statief van een paar tientjes?
Treinkaartjes zijn wel echt duur jaquote:Op maandag 22 november 2021 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben benieuwd waar hij het dan aan uitgeeft.
Treinkaartjes? Een statief van een paar tientjes?
Niet graag om 'tikies' vragen, dus dan maar lekker een ING Betaalverzoek eruit gooienquote:Op maandag 22 november 2021 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen 6 en 7 al.
Zal binnenkort wel weer wat tikkies versturen.
[ afbeelding ]
Like gegeven uit medelijden...quote:Op maandag 22 november 2021 01:00 schreef Ixnay het volgende:
Als de politie een fout persoon aanpakt. Zoals een moordenaar, een pedofiel, een brandstichter, etc. dan juichen we dat ook toe. Het goede wint, het slechte verliest. Dit is geen zinloos geweld, want de overtreders worden gestopt.
Nu nemen de demonstranten de rol over die normaliter de politie uitvoert. Ze staan voor het goede en bestraffen het onrecht. Dit is geen zinloos geweld, want de politie wordt gestopt in hun onrechtmatige en discriminerende gedrag.
Wat is het verschil?
Toch wel apart dat het niet gewoon gebeurd die "reset".quote:Op maandag 22 november 2021 09:59 schreef Aether het volgende:
Al die kampen in Australië…
[ twitter ]
Als je op Twitter zegt dat de poortjes bij de trein alleen nog opengaan met een QR-code of dat het vaccin binnenkort door het water wordt gemengd geloven ze het direct.quote:Op maandag 22 november 2021 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toch wel apart dat het niet gewoon gebeurd die "reset".
Dit soort mensen is zo van het padje af dat ze het ook gewoon geloven als Ingrid op feesboek dat er doden waren bij de rellen.
Hmm misschien toch maar eens twitter aanmaken en ze om geld te vragen om te demonstreren. Kost allemaal best duur uiteraard.quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef Aether het volgende:
Als je op Twitter zegt dat de poortjes bij de trein alleen nog opengaan met een QR-code of dat het vaccin binnenkort door het water wordt gemengd geloven ze het direct.
Eerst zelf met Jodensterren gaan lopen en er vervolgens kampen bij gaan verzinnen.quote:Op maandag 22 november 2021 09:59 schreef Aether het volgende:
Al die kampen in Australië…
[ twitter ]
Dat doen ze nu al. Ik denk dat ze gewoon doodsbang en doodstil zouden zijn zoals de meesten destijds ook waren.quote:Op maandag 22 november 2021 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze de Jodensterdragers zouden behandelen als Joden in de tweede wereldoorlog zouden ze als gillende speenvarkens tekeergaan over hun mensenrechten.
In de VS kunnen ze er ook wat van.quote:Op maandag 22 november 2021 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst zelf met Jodensterren gaan lopen en er vervolgens kampen bij gaan verzinnen.
Als ze de Jodensterdragers zouden behandelen als Joden in de tweede wereldoorlog zouden ze als gillende speenvarkens tekeergaan over hun mensenrechten.
Edit: voor de duidelijkheid: de kampen voor niet-gevaccineerden in Australië is een hoax.
https://www.aap.com.au/fa(...)nto-isolation-camps/
Over 100 jaar kijkt menquote:Op maandag 22 november 2021 12:10 schreef Ireth het volgende:
Lockdown coming in 1, 2, 3...
[ twitter ]
Met 3 maal per week obsessief naar een demo moeten gaan waarbij een enkele reis zonder korting iets van 15 euro zal kosten wordt het toch een hobby die hem op maandbasis 480 euro kost.quote:Op maandag 22 november 2021 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Treinkaartjes zijn wel echt duur jamaar zo duur dat je niks overhoudt vind ik ook wat vergezocht
Wappie taal is tegenwoordig de korste manier op feesboek en twitter om volgers te krijgen. Het is gewoon een verdienmodel aan het worden.quote:Op maandag 22 november 2021 12:10 schreef Ireth het volgende:
Lockdown coming in 1, 2, 3...
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |