Er wordt in de op niet gesproken over een wijk, op deze manier kan je er wel van alles bij verzinnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Zie de OP op de eerst pagina/post van dit topic.
Plaatsnaamborden van gemeentes, dorpen, buurtschappen en zoals dit wijkbord en tussenliggende opties.
het liefst wel formele borden geplaatst door de gemeente/Rijkswaterstaat e.d.
Het bord hoeft niet per definitie op Google maps e.d. terug te vinden zijn. de plaatsaanduidingen wel.
Bijvoorbeeld Verdomhoekje. (heeft geen bord overigens)
quote:verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
Ach, het is een officieel bord van een gebied waar meer mensen wonen dan in de meeste gehuchten en sommige dorpen. Heeft inmiddels al bij tientallen borden gelegen die geen stad, dorp of gehucht zijn. Gewoon doorgaan met het spel in plaats van weer te discussiëren.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt in de op niet gesproken over een wijk, op deze manier kan je er wel van alles bij verzinnen.
[..]
Het maakt mij ook niet uit welk bord er wordt gebruikt, maar het is niet zoals het in de OP staat, dus @KapiteinIglo heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, het is een officieel bord van een gebied waar meer mensen wonen dan in de meeste gehuchten en sommige dorpen. Heeft inmiddels al bij tientallen borden gelegen die geen stad, dorp of gehucht zijn. Gewoon doorgaan met het spel in plaats van weer te discussiëren.
Dankje.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit welk bord er wordt gebruikt, maar het is niet zoals het in de OP staat, dus @:KapiteinIglo heeft wel een punt.
Zucht.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
Zoals verwacht, hij lag er niet meer.
@:DJMO
Tsja, sinds die stok inderdaad bij elke zuchtje wind of wat dan ook kan verdwijnen, is het animo om de stok op te halen en te verplaatsen naar praktisch nul gedaald. Elke hondenbezitter kan er een mooi object in zien om aan z'n hond te geven, de vuilnisdienst kan 'm in een kliko gooien of de grasmaaier van de openbare dienst van de gemeente heeft 'm in stukken gehakt.quote:
Ik zou Helvoirt proberen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar ik zou moeten zoeken...
quote:
Dan moet je hem even openen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Ik vind het een slechte foto... Ik dacht dat het met een M begon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |