Wtf, trappen mensen in dat soort onzin?quote:
Zijn er wel volle ICs daar dan?quote:Op zondag 21 november 2021 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wtf, trappen mensen in dat soort onzin?
Er zijn Afrikaanse landen waar miljoenen mensen honger lijden. Nogal logisch dat die zich niet laten testen bij een beetje gesnotter.
Daarom slaat dat getest ook nergens opquote:Op zondag 21 november 2021 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn Afrikaanse landen waar miljoenen mensen honger lijden. Nogal logisch dat die zich niet laten testen bij een beetje gesnotter.
Afrika op veel plekken veel minder druk bevolkt en totaal ander klimaat.quote:Op zondag 21 november 2021 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat onze maatregelen averechts werken?quote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Afrika op veel plekken veel minder druk bevolkt en totaal ander klimaat.
Daar heb je ook weer andere virussen en ziektes die hier amper voor komen.. zoals bijvb malaria.
Kan, maar kan toch ook iets met Ivermectine te maken hebben: https://www.medrxiv.org/c(...)21254377v1.full-textquote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer andere virussen en ziektes die hier amper voor komen.. zoals bijvb malaria.
Ja man, Afrika is 1 grote zandvlaktequote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat staat er los van.quote:Op zondag 21 november 2021 23:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat onze maatregelen averechts werken?
Hoe weet je dat zo zeker? waarom wordt daar niet over gesproken? dat moet toch meegenomen worden in de discussie.quote:
Even snel gecheckt en Egypte dus Cairo ligt noordelijker en dus meer las van en hebben nu al 20.000 doden, gehad dus die hebben er ook wel behoorlijk last van..je hoort alleen minder van Afrika eigenlijk met bijna al het nieuws uit Afrika.quote:Op zondag 21 november 2021 23:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man, Afrika is 1 grote zandvlakte
Vooral steden als Caro, Lagos enzo zijn dunbevolkt
Europa is veel dichter bevolkt dan Afrika.quote:Op zondag 21 november 2021 23:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? waarom wordt daar niet over gesproken? dat moet toch meegenomen worden in de discussie.
Ik heb het over de maatregelen hier, lockdowns, avondklokken, mRNA vaccins. Allemaal experimenteel, nooit eerder hier gebruikt. Waarom vanuit gaat dat die dingen de heilige graal zijn? omdat een paar witte jassen dat zeggen?quote:Op zondag 21 november 2021 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Europa is veel dichter bevolkt dan Afrika.
En hier reizen we ook veel meer dus verspreid het sneller.
Plus ander klimaat.
Nou hoor ik denken en Australi dan?
Daar woont 80%+ in grote stad en de reden dat we daar meer van horen is omdat we die beschouwen als westers.
Omdat die mensen er verstand van hebben die hebben er voor gestudeerd..quote:Op zondag 21 november 2021 23:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik heb het over de maatregelen hier, lockdowns, avondklokken, mRNA vaccins. Allemaal experimenteel, nooit eerder hier gebruikt. Waarom vanuit gaat dat die dingen de heilige graal zijn? omdat een paar witte jassen dat zeggen?
En zo zijn er ook mensen die er verstand van hebben die denken dat die maatregelen schadelijk zijn. Dan moet je dat op zn minst serieus nemen.quote:Op zondag 21 november 2021 23:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat die mensen er verstand van hebben die hebben er voor gestudeerd..
Jij niet!
En ik noem het absoluut geen heilige graal, ik noem het beste wat wat we momenteel hebben om het te bestrijden.
Ja!quote:Op zondag 21 november 2021 23:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
En zo zijn er ook mensen die er verstand van hebben die denken dat die maatregelen schadelijk zijn. Dan moet je dat op zn minst serieus nemen.
Ah thxquote:Op zondag 21 november 2021 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan, maar kan toch ook iets met Ivermectine te maken hebben: https://www.medrxiv.org/c(...)21254377v1.full-text
Maar zo zijn er nog wel meer voors en tegens met betrekking tot Ivermectine. Al neig ik toch sterk naar de "voor" groep gezien hoe erg ze dit "PAARDEMIDDEL HEB IK OP FACEBOOK GELEZEN" proberen weg te moffelen.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-bleef-in-tas-wiebesquote:Op zondag 21 november 2021 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja!
Daarom word er niks zomaar doorheen geramd en eerst zorgvuldig besproken.
En dat zijn ze constant mee bezig.
Maar dat zie je niet..
Want je hebt alleen oog voor wat slecht is.
Nou in bericht zelf staat ook duidelijk dat het niet bij de regering is beland.quote:Op zondag 21 november 2021 23:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-bleef-in-tas-wiebes
er wordt inderdaad over gesproken maar verder wordt er weinig mee gedaan.
Mwah, ik sla over en zal nog steeds alle maatregelen negeren.quote:Op zondag 21 november 2021 19:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
’Persconferentie Rutte mogelijk eerder dan 3 december, zonder nieuwe maatregelen’
Bronnen rondom het OMT bevestigen een verzoek aan het kabinet om eerder dan vrijdag 3 december een persconferentie te houden. Dat meldt De Ondernemer. Een week al na de vorige lijkt er aangestuurd te worden op een ’persmoment’ of toespraak van demissionair premier Rutte, gelet op de inmiddels structureel ruim 20.000 besmettingen per dag, de naderende ’Code Zwart’ bij ziekenhuizen en om dringende adviezen als thuiswerken en gespreid winkelen nog eens te benadrukken.
Met deze cijfers, de toenemende maatschappelijke onrust daarover, en „vooral een boodschap die duidelijker moet, is een persconferentie over pas twee weken onverantwoord”, stellen bronnen rondom het OMT aan De Ondernemer. Het gaat dan niet direct om nieuwe coronamaatregelen, omdat het te vroeg is te kunnen constateren of de nieuwe maatregelen sinds 13 november al dan niet voldoende resultaat hebben. „De boodschap moet veel duidelijker. Het waarom. De urgentie lijkt niet door te dringen. Code Zwart dreigt en wat dat betekent moet niet alleen een Diederik Gommers in een talkshow aan Nederland moeten uitleggen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)erder-dan-3-december
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van pfizer mbt tot zwangere vrouwen waarbij het %miskramen voor de hele groep normaal leek, maar als je het alleen bekeek voor vrouwen uit het eerste trimesten (die nog een miskraam konden krijgen) dan bleek ineens 87% een miskraam te krijgen.
Snap niet dat men niet aan de bel trekt..
[ Bericht 6% gewijzigd door _I op 22-11-2021 07:58:15 ]
nee johquote:Op maandag 22 november 2021 08:01 schreef _I het volgende:
De enige “delta” aan die variant is de vaccinatie!
quote:Op maandag 22 november 2021 08:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
ben je gek
dat kan toch niet
quote:Op maandag 22 november 2021 08:21 schreef _I het volgende:
[..]
Leugens. Alleen 2 spuiten en 4 boosters kunnen ons redden.
je vraagt je toch afquote:
2Gquote:Op maandag 22 november 2021 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vraagt je toch af
hoe doen ze dat nu
dat paardenmiddel kan het niet zijn
Ontzettend slechte hygine helpt de weerstandquote:Op maandag 22 november 2021 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vraagt je toch af
hoe doen ze dat nu
dat paardenmiddel kan het niet zijn
Handen wassen is toch het ultieme redmiddel!?quote:Op maandag 22 november 2021 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontzettend slechte hygine helpt de weerstand
klopt deelsquote:Op maandag 22 november 2021 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontzettend slechte hygine helpt de weerstand
quote:
Ze eten op de grond. Beesten zeg ik je, beesten.quote:Op maandag 22 november 2021 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
echt daar lopen ze op sokken in huis
hartstikke vies
en ze hebben niet eens bestek!!!quote:Op maandag 22 november 2021 08:32 schreef _I het volgende:
[..]
Ze eten op de grond. Beesten zeg ik je, beesten.
Om maar niet beginnen over al die rauwe vis.quote:Op maandag 22 november 2021 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ze hebben niet eens bestek!!!
een paar houten stokjes
Hopen doe je maar op de wcquote:Op maandag 22 november 2021 08:37 schreef _I het volgende:
Gelukkig hebben ze een kamerdebat aangevraagd met externe experts.
De WHO.(Omzicht - controlled opposition, zo doorzichtig)
Mag hopen dat er ook wat onafhankelijke experts uitgenodigd worden
quote:Op maandag 22 november 2021 10:36 schreef BertV het volgende:
Dit is toch een open deur? (of hap ik nu?)
Op de IC's liggen mensen met overgewicht, al dan niet op leeftijd.
Beide groepen zijn ondervertegenwoordigd in afrika.
Afrika staat later pas op de agenda.. ze willen eerst in Europa,Amerika het nieuwe normaal doorvoerenquote:Op maandag 22 november 2021 10:36 schreef BertV het volgende:
Dit is toch een open deur? (of hap ik nu?)
Op de IC's liggen mensen met overgewicht, al dan niet op leeftijd.
Beide groepen zijn ondervertegenwoordigd in afrika.
Daar was het een paar maanden geleden ook helemaal mis, maar het is daar nu zomerquote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vliegt er zo nu en dan een helicopter met mensen in lange witte jassen een dorpje in met een kisje vol snoepspuitgoed, om weer eens een nieuwe lading experimentele zooi uit te testen. Dat continent is zo facking groot met zo veel mensen dat niemand iets merkt of ooit gaat merken. Als we eens wisten hoeveel sneaky ellende er rondging in de wereld, voornamelijk door ons zelf aangebracht zouden we wellicht collectief zelfmoord plegenquote:Op maandag 22 november 2021 10:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Afrika staat later pas op de agenda.. ze willen eerst in Europa,Amerika het nieuwe normaal doorvoeren
Na het filmpje van Catherine Fitts ...quote:Op maandag 22 november 2021 10:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vliegt er zo nu en dan een helicopter met mensen in lange witte jassen een dorpje in met een kisje vol snoepspuitgoed, om weer eens een nieuwe lading experimentele zooi uit te testen. Dat continent is zo facking groot met zo veel mensen dat niemand iets merkt of ooit gaat merken. Als we eens wisten hoeveel sneaky ellende er rondging in de wereld, voornamelijk door ons zelf aangebracht zouden we wellicht collectief zelfmoord plegen
Afrika staat verder los van ons. Het westen moet onderworpen worden, iets waar ze al goed mee bezig zijn.
Ok dit is echt complottheorie denkenquote:Op maandag 22 november 2021 10:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vliegt er zo nu en dan een helicopter met mensen in lange witte jassen een dorpje in met een kisje vol snoepspuitgoed, om weer eens een nieuwe lading experimentele zooi uit te testen. Dat continent is zo facking groot met zo veel mensen dat niemand iets merkt of ooit gaat merken. Als we eens wisten hoeveel sneaky ellende er rondging in de wereld, voornamelijk door ons zelf aangebracht zouden we wellicht collectief zelfmoord plegen
Afrika staat verder los van ons. Het westen moet onderworpen worden, iets waar ze al goed mee bezig zijn.
ja kunnen ze meteen toevoegen aan de QR code. De tool is er al dus ...quote:Op maandag 22 november 2021 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt mij wel op dat met name te dikke mannen compleet fel zijn op alle “regeltjes”.
Dat is denk ik omdat ze zelf enorm bang zijn om dood te gaan.
Als voorbeeldfunctie als burgermeester zouden ze een maximaal BMI mogen invoeren.
Heb nog zo een mooie;quote:Op maandag 22 november 2021 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok dit is echt complottheorie denken
Ja was dit paar jaar geleden gepost in BNW , je zou hard uitgelachen worden.quote:Op maandag 22 november 2021 11:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb nog zo een mooie;
De overheid verzint een onzin excuus om het volk spul te injecteren dat nog lang niet eens de trials heeft doorstaan. Ze beginnen in China, komen met beelden van doodpletterende mensen, bouwen allerlei noodziekenhuizen, overstelpen de bevolking met maatregelen waardoor iedereen elkaar wantrouwt, 1.5m afstand moet houden, winkels dicht, avondklok, beperking van bewegingsvrijheid met als klapper het verplichten van injecteren. Zo niet volgen straffen, van geldboetes tot celstraf. Ook mag je als ongeinjecteerde geen winkels en andere publieke plekken meer bezoeken, tenzij je kan aantonen dat je geinjecteerd bent.
![]()
Laat bovenstaande nou gewoon al werkelijkheid zijn. En dan ng zijn er figuren die denken dat sommige mensen overdrijven, complot-wappies zijn. Dat dit alles normaal is.
Zalig zijn de onwetenden.
Het uiteindelijke doel is iets wat we niet weten, misschien vermoeden, maar niet met zekerheid kunnen zeggen. Da's iets wat we alleen maar te weten gaan komen als ze het doordrukken. Dit alles kan net zo goed voorwerk zijn voor later zoals 9/11 ook aan alle kanten stinkt maar de wereld wel op zn kop heeft gegooid, nieuwe wetten en regels zijn ingevoerd, landen zijn binnengevallen, etc.quote:Op maandag 22 november 2021 11:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja was dit paar jaar geleden gepost in BNW , je zou hard uitgelachen worden.
En nu werkt iedereen gewoon braafjes mee.
En wsl is covid zelfs gewoon een afleidingsmiddel voor hetgeen ze écht willen doorvoeren...
quote:De Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn doet een emotionele oproep tot inenten. ,,Duitsers zullen tegen het einde van de winter waarschijnlijk gevaccineerd, hersteld of dood zijn'', zegt hij. De effecten van de boostershots die nu worden uitgerold, zullen pas over twee weken te zien zijn in de coronacijfers.
Spahn geeft toe dat die visie cynisch is, maar zegt hij: ,,Het is waar, door de zeer besmettelijke deltavariant is het heel, heel aannemelijk en daarom raden wij het halen van een prik zo dringend aan.'' Duitsland verwacht dat de EU deze week nog akkoord gaat met het vaccineren van 5- tot 11-jarigen en aangepaste doses levert.
https://www.ad.nl/nieuws/(...)d-br-br-br~a7adb3ec/
Deze al gezien ? Een eigen BNW-topic waardig ...quote:Op maandag 22 november 2021 12:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het uiteindelijke doel is iets wat we niet weten, misschien vermoeden, maar niet met zekerheid kunnen zeggen. Da's iets wat we alleen maar te weten gaan komen als ze het doordrukken. Dit alles kan net zo goed voorwerk zijn voor later zoals 9/11 ook aan alle kanten stinkt maar de wereld wel op zn kop heeft gegooid, nieuwe wetten en regels zijn ingevoerd, landen zijn binnengevallen, etc.
Denken dat dit alles voor de gezondheid gedaan wordt, dat is iets wat nu wel zeker bullshit is. Daar zitten gewoonweg teveel haken en ogen aan het verhaal wat ons voorgehouden wordt, teveel inconsistenties. Jammer dat het niet gezien wordt, dat het blind vertrouwen, goedgelovigheid, het op hebben van enorme oogkleppen en de enorme ladingen naeviteit het logisch nadenken volledig overschaduwt waardoor we (nog steeds!) in deze shit verkeren
Ah nja hierboven werd er anders beweert.quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was het een paar maanden geleden ook helemaal mis, maar het is daar nu zomer
Rode Kruis: Deltavariant coronavirus slaat hard toe in Azi en Afrika
https://www.rodekruis.nl/(...)e-in-azie-en-afrika/
Klopt. En ook verplicht. Net zoals je niet in de zorg mag werken zonder Hepatitis B vaccinatie. In ieder geval niet als je met bloed of scherpe voorwerpen in aanraking komt.quote:Op maandag 22 november 2021 12:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah nja hierboven werd er anders beweert.
Daar haakte ik op in.
Nja in Afrika razen weer andere ziektes rond dan in Europa.
Als je er op vakantie gaat zijn daar ook weer vaccins voor.. iddem voor Azi.
Maar daar heb ik nog nooit iemand hier ooit over gehoord.
Tenzij ik wat gemist heb.
Geen woord over het aantal doden, alleen over besmettingen. Bangmakerij weer dus.quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was het een paar maanden geleden ook helemaal mis, maar het is daar nu zomer
Rode Kruis: Deltavariant coronavirus slaat hard toe in Azi en Afrika
https://www.rodekruis.nl/(...)e-in-azie-en-afrika/
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.quote:
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.
Ik begrijp dit an sich wel, alleen de hypocrisie mbt straks massaal zorg medewerkers ontslaan met veel minder risico op het hebben van corona begrijp ik niet.... Die twee sluiten rationaliteit uit.quote:
We vaccineren kinderen al tegen andere ziekten, dus waarom niet deze voor de volksgezondheid.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.
Ja, veel kindjes met natuurlijke antistoffen? Ok, leuk, maar je bent nog niet op de hoogte dat vaccineren nauwelijks helpt tegen verspreiding?quote:Op maandag 22 november 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.
Omdat er geen baat is voor volksgezondheid met deze ziekte.quote:Op maandag 22 november 2021 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
We vaccineren kinderen al tegen andere ziekten, dus waarom niet deze voor de volksgezondheid.
"mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden." ... die zijn toch allemaal gevaccineerd en zelfs geboosterdquote:Op maandag 22 november 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.
ja maar er is een 'kleine' kans dat het vaccin niet bij je werkt en dat zorgt weer voor grote problemen...quote:Op maandag 22 november 2021 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden." ... die zijn toch allemaal gevaccineerd en zelfs geboosterd
Je bent toch hoop ik niet 50+ met bmi >35?quote:Op maandag 22 november 2021 15:26 schreef PSVCL het volgende:
Mijn vader, dubbel vaxxed. Is sinds een week ziek inc geur een smaakverlies, gister een zelftest gedaan en die gaf corona aan. Morgen heeft ie een testafspraak staan voor de zekerheid.
Gaf hem zojuist een hand en vroeg of ie in mij gezicht wilde hoesten, benieuwd of ik het te pakken krijg.
Mijn broertje die thuis woont heeft de afgelopen week geen 1 keer gehoest terwijl ie continu om mijn vader rondhangt , wat een nep virus joh
quote:Gorilla Bokito en zijn familie in Diergaarde Blijdorp moeten nog een poosje wachten op een inenting tegen corona. Op dit moment wordt er in de Verenigde Staten hard gewerkt aan een vaccin, dat nieuwe besmettingen met het virus moet voorkomen, zegt een woordvoerster van Apenheul, deskundig op het gebied van mensapen. ,,Dit middel bevindt zich nog in de testfase. Misschien dat het op termijn ook in Europa beschikbaar komt.’’
Vrijdag werd bekend dat de wereldberoemde zilverrug - die in 2007 uit zijn verblijf ontsnapte - corona heeft, net zoals de meeste van zijn soortgenoten. Ook bij de leeuwen heeft het virus toegeslagen. Volgens de zegsvrouw van de Apeldoornse dierentuin zijn er al meerdere gevallen bekend, zowel in de VS als in Europa.
Woordvoerster Apenheul
Heel veel is er niet aan te doen, zo wordt benadrukt. ,,Meestal volstaat een symptomatische behandeling, waarbij je de symptomen behandelt en niet het virus zelf’’, legt ze uit. Bokito en kornuiten zijn waarschijnlijk besmet door een verzorger, die zelf geen symptomen had. Of gorilla's op hun beurt bezoekers kunnen aansteken, is niet duidelijk.
Haha, uiteraard is Thierry gevaccineerd (net als AIVD-agent en - evenals Baudet - "controlled opposition" Willem Engel). Be like Thierry! De buurman van mijn tante werkt bij de GGD en die heeft het gezien. Hij moet het alleen stil houden voor zijn achterban om geen gezichtsverlies te leiden.quote:
30 jaar, fit en gezondquote:Op maandag 22 november 2021 15:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je bent toch hoop ik niet 50+ met bmi >35?
Pas maar op je hebt nu 0,07% kans (ofzo) dat je op de ic komt johquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Bokito moet voorlopig wachten op vaccin tegen corona: ‘Middel in testfase’
[..]
Goede bronquote:Op maandag 22 november 2021 15:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, uiteraard is Thierry gevaccineerd (net als AIVD-agent en - evenals Baudet - "controlled opposition" Willem Engel). Be like Thierry! De buurman van mijn tante werkt bij de GGD en die heeft het gezien. Hij moet het alleen stil houden voor zijn achterban om geen gezichtsverlies te leiden.
Tourniquetquote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dank je, is tot nu toe altijd een zeer betrouwbare bron gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |