Wat voor effect verwacht je nog van een lockdown?quote:Op zondag 21 november 2021 17:55 schreef Confetti het volgende:
https://www.gelderlander.(...)verder-toe~a43ea61c/
Het OMT advies is nu maandag lees ik. Het OMT gaat natuurlijk strengere maatregelen adviseren nu. Dan komt de lockdown woensdag of iets dergelijks. Too little, too late.
dat is dan dus geen lockdown imo.quote:Op zondag 21 november 2021 18:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat voor effect verwacht je nog van een lockdown?
Scholen blijven open (Aldus Slob)
Verpleeghuizen blijven open (Aldus Hugo)
Amateursport blijft open
Kantoren blijven open
Ze kloten toch maar wat aan, joh.quote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef galantis het volgende:
[..]
Echt heel apart dat maatregelen niet na een dag al werken zegHet zou wel een ultieme faal als ze tot twee keer toe niet het effect van maatregelen willen afwachten.
Als je verantwoordelijk bent voor een horecazaak, theaterzaal, congresgebouw, of een ander getroffen bedrijf denk je daar wellicht anders over.quote:Op zondag 21 november 2021 18:08 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat is dan dus geen lockdown imo.
Helaas niet.quote:Op zondag 21 november 2021 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oh, gaat hij daarover? Een burgemeester is een burgemeester, geen premier of hoofd OMT.
dat snap ik. Iedereen denkt daar anders over want iedereen heeft zijn / haar eigen belang. Maar als je over een lockdown voor Nederland zou spreken zou alles dicht moeten maar daar is dan kennelijk geen sprake van.quote:Op zondag 21 november 2021 18:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je verantwoordelijk bent voor een horecazaak, theaterzaal, congresgebouw, of een ander getroffen bedrijf denk je daar wellicht anders over.
Als je dat maar vaak genoeg doet dan zit iedereen in de risicogroep omdat ze op Bruls lijken.quote:Op zondag 21 november 2021 18:12 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat snap ik. Iedereen denkt daar anders over want iedereen heeft zijn / haar eigen belang. Maar als je over een lockdown voor Nederland zou spreken zou alles dicht moeten maar daar is dan kennelijk geen sprake van.
Zo'n soort brede lockdown is er sowieso nooit echt geweest, het is altijd gericht geweest op specifieke sectoren.quote:Op zondag 21 november 2021 18:12 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat snap ik. Iedereen denkt daar anders over want iedereen heeft zijn / haar eigen belang. Maar als je over een lockdown voor Nederland zou spreken zou alles dicht moeten maar daar is dan kennelijk geen sprake van.
Dit zou voorlopig gewoon 3 weken duren, laten ze zich daar ook gewoon aan houden. Als je A zegt, zeg je ook B. Dat zwalken heeft niemand wat aan.quote:Op zondag 21 november 2021 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze kloten toch maar wat aan, joh.
We hebben het hier over het kabinet dat 1 dag voor het vuurwerkverbod nog roept dat er geen vuurwerkverbod komt, he. Terwijl de handelaren al druk aan het inkopen zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef galantis het volgende:
[..]
Dit zou voorlopig gewoon 3 weken duren, laten ze zich daar ook gewoon aan houden. Als je A zegt, zeg je ook B. Dat zwalken heeft niemand wat aan.
Men weet gewoon dondersgoed dat er tijd overheen gaat voor een kentering zichtbaar wordt maar doet nu opeens alsof de huidige cijfers hen verrassen.
We hadden een persco op 2 november en eentje op 12 november. Het is weer allemaal paniekvoetbal als we er komende week weer eentje hebben.quote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef galantis het volgende:
[..]
Dit zou voorlopig gewoon 3 weken duren, laten ze zich daar ook gewoon aan houden. Als je A zegt, zeg je ook B. Dat zwalken heeft niemand wat aan.
Men weet gewoon dondersgoed dat er tijd overheen gaat voor een kentering zichtbaar wordt maar doet nu opeens alsof de huidige cijfers hen verrassen.
klopt, zet kennelijk te weinig zoden aan de dijk.quote:Op zondag 21 november 2021 18:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo'n soort brede lockdown is er sowieso nooit echt geweest, het is altijd gericht geweest op specifieke sectoren.
dat is gewoon nazi, een ander woord is er niet voor, als je ook gevangenis straf kan krijgen!quote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Dit zijn flinke boetes zeg...
https://mobile.twitter.co(...)wgr%5E%7Ctwcon%5Es1_
Ja gek dat je ergens een geldboete of een gevangenisstraf voor kan krijgen. Dat zie je in ons wetboek van strafrecht nooit.quote:Op zondag 21 november 2021 18:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is gewoon nazi, een ander woord is er niet voor, als je ook gevangenis straf kan krijgen!
Extreem wel, maar nazi.. neuh.quote:Op zondag 21 november 2021 18:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is gewoon nazi, een ander woord is er niet voor, als je ook gevangenis straf kan krijgen!
met zijn mond pakt hij aan, na 4 jaar nog geen politie erbij, papieren tijger, die gast.quote:Op zondag 21 november 2021 18:11 schreef Galvez het volgende:
[..]
Helaas niet.
De heer Bruls lijkt nog wel van het aanpakken te zijn, in tegenstelling tot Peppie en Kokkie.
Kalmeer nu eerst eens. Als ik me goed herinner ben je relatief jong, heb je een goede BMI en ben je dubbel gevaccineerd. Niemand heeft gezegd dat je niet ziek meer kunt worden.quote:Op zondag 21 november 2021 18:23 schreef Sfancta het volgende:
Mijn zwager is vorige week zaterdag hier op bezoek geweest, en donderdag zijn we hier allemaal ziek geworden. Vandaag pas PCR test kunnen doen.
Die vent voelde zich al helemaal niet goed, en is toch gekomen naar ons. Als alles achter de rug is geef ik hem een paar vuistslagen tussen de ogen omdat hij dondersgoed weet van de gezondhedstoestand van een van de kinderen. Heb mijn zus al verteld dat ik geen contact meer met hem wil, nooit meer.
Hele bijzondere manier om je waardering voor de zorg uit te spreken dit.quote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Dit zijn flinke boetes zeg...
https://mobile.twitter.co(...)wgr%5E%7Ctwcon%5Es1_
het niet nemen van een vaccin, is nog nooit strafbaar geweest!quote:Op zondag 21 november 2021 18:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja gek dat je ergens een geldboete of een gevangenisstraf voor kan krijgen. Dat zie je in ons wetboek van strafrecht nooit.
dat krijg je er van als alle maatregelen telkens goedgepraat worden, dan gaan ze een stapje verder.quote:Op zondag 21 november 2021 18:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hele bijzondere manier om je waardering voor de zorg uit te spreken dit.
Hoe gaat het met je kinderen, als ik vragen mag?quote:Op zondag 21 november 2021 18:23 schreef Sfancta het volgende:
Mijn zwager is vorige week zaterdag hier op bezoek geweest, en donderdag zijn we hier allemaal ziek geworden. Vandaag pas PCR test kunnen doen.
Die vent voelde zich al helemaal niet goed, en is toch gekomen naar ons. Als alles achter de rug is geef ik hem een paar vuistslagen tussen de ogen omdat hij dondersgoed weet van de gezondhedstoestand van een van de kinderen. Heb mijn zus al verteld dat ik geen contact meer met hem wil, nooit meer.
Dat is het hier nog steeds niet.quote:Op zondag 21 november 2021 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het niet nemen van een vaccin, is nog nooit strafbaar geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |