Voelt als een black mirror aflevering...quote:Op zondag 21 november 2021 17:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gaat aan de coronapas, die we kunnen intrekken wanneer we maar willen over een tijdje. de natte droom van het Oostblok.
Toegegeven, deze hele crisis worden we al geplaagd door lieden die niet goed lijken te kunnen of willen begrijpen dat ze niet steeds ver buiten hun functie- danwel kennisgebied moeten treden. En niet alleen burgemeesters maken zich hier schuldig aan, maar ook OMT-leden, handhavers, overige experts, en pizzabezorgers.quote:Op zondag 21 november 2021 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we moeten eens gaan veranderen met die burgervaders, gewoon stemmen en geen vriendjes politiek meer.
quote:In de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 21.059 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 57 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
Fragiliteitsdenken prefereren boven fundamentele vrijheden (lichamelijke integriteit) is gestoord.quote:Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Patienten mogen behandelen (ongeacht je vaccinatiestatus) is een fundamenteel mensenrecht?
Deze knakker zit vanaf z’n ivoren torentje af te geven op zorgpersoneel dat zich uit de naad werkt. Mensen die ernaar streven om voor anderen te zorgen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.standaard.be/cnt/dmf20211121_94268281
Beter koester je die helden van de zorg en doe je je best ervoor te zorgen dat hun werkomstandigheden beter zijn in plaats van ze weg te zetten als moordenaars wanneer ze zich niet willen laten vaccineren.quote:‘Wie het virus binnenbrengt op zo’n afdeling, veroorzaakt uiteindelijk de dood van die mensen. Ik ben geen jurist, maar in mijn ogen is dat doodslag.’
het komt wel goed, kerel.quote:Op zondag 21 november 2021 17:50 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben zo in paniek omdat mijn opa helaas is gestorven aan corona, en de laatste keer dat ik hem sprak ging het kon hij een beetje uitbrengen dat koffie hem niet meer smaakte.
Dit heb ik nu ook, dus het is goed beladen. Janken achter de koffie. Dat ik dit meemaak in 2021.
De koffie en caffeine komt nog steeds gewoon in je systeem hoor, alleen proef je het tijdelijk niet.quote:Op zondag 21 november 2021 17:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zal best maar ben ernstig koffie verslaafd ook, dus dit is echt een domper.
Gelukkig zag helemaal niemand dit aankomen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:55 schreef Confetti het volgende:
https://www.gelderlander.(...)verder-toe~a43ea61c/
Het OMT advies is nu maandag lees ik. Het OMT gaat natuurlijk strengere maatregelen adviseren nu. Dan komt de lockdown woensdag of iets dergelijks. Too little, too late.
Booster niet nemen ook gewoon een boete. Lekker periodiek naar vadertje staat voor een spuitje.quote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Dit zijn flinke boetes zeg...
https://mobile.twitter.co(...)wgr%5E%7Ctwcon%5Es1_
Ik moet zaterdag nog naar de kapper. Ik kan een nieuwe lockdown nog niet aan hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 17:55 schreef Confetti het volgende:
Het OMT advies is nu maandag lees ik. Het OMT gaat natuurlijk strengere maatregelen adviseren nu. Dan komt de lockdown woensdag of iets dergelijks. Too little, too late.
Laat hem zelf eens het goede voorbeeld geven wat meer thuiswerken, hij duikt elke dag wel ergens anders op.quote:Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad en burgemeester van Nijmegen, voorspelde in het tv-programma Buitenhof een aantal uiterst sobere maanden. ,,Deze week wordt heel spannend, maar als er geen fundamentele verandering komt, geen daling in het aantal besmettingen, dan koersen we af op een lockdown die echt de hele winter gaat duren. Als we het afstand houden en de naleving niet voor elkaar krijgen, rest er niks anders dan gedwongen maatregelen. Daar ben ik heel teleurgesteld over.”
Tering, de hoeveelheid 70+ers...quote:
Sterkte kerel. Het was nog nooit zo donker of het werd wel weer licht.quote:Op zondag 21 november 2021 17:50 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben zo in paniek omdat mijn opa helaas is gestorven aan corona, en de laatste keer dat ik hem sprak ging het kon hij een beetje uitbrengen dat koffie hem niet meer smaakte.
Dit heb ik nu ook, dus het is goed beladen. Janken achter de koffie. Dat ik dit meemaak in 2021.
Echt heel apart dat maatregelen niet na een dag al werken zegquote:Op zondag 21 november 2021 17:55 schreef Confetti het volgende:
En het formatiecircus trekt ook weer gezellig verder.quote:Op zondag 21 november 2021 18:00 schreef Arizona het volgende:
Laat hem zelf eens het goede voorbeeld geven wat meer thuiswerken, hij duikt elke dag wel ergens anders op.
Hoe lang is die gevangenisstraf bij de booster weigeren?quote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Dit zijn flinke boetes zeg...
https://mobile.twitter.co(...)wgr%5E%7Ctwcon%5Es1_
Thanks moppie.quote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte kerel. Het was nog nooit zo donker of het werd wel weer licht.
quote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig zag helemaal niemand dit aankomen.
Dat nieuws uit Belgie eronder valt ook op.quote:Op zondag 21 november 2021 17:59 schreef maan_man het volgende:
[..]
Booster niet nemen ook gewoon een boete. Lekker periodiek naar vadertje staat voor een spuitje.
Op naar Spanje!quote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig zag helemaal niemand dit aankomen.
Het is gewoon een kutsituatie, veel sterktequote:Op zondag 21 november 2021 17:50 schreef Sfancta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |