De provisional starting grid inderdaad. De definitieve grid pas een uur voor de race.quote:Op zondag 21 november 2021 13:08 schreef El_Thijs het volgende: [..] Schijnt dat 4 uur voor de formation lap de startgrid bekend moet zijn
![]()
Is dus niet het geval.quote:Op zondag 21 november 2021 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schijnt dat 4 uur voor de formation lap de startgrid bekend moet zijn
quote:Op zondag 21 november 2021 13:12 schreef Nattekat het volgende: [..] Het staat veel eerder op Twitter.
quote:Op zondag 21 november 2021 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Staat vaak eerder op Twitter op de accounts van F1-jounalisten dan op de site vd FIA. Al wil ik ook altijd graag eerst de bevestiging zien.
Ja raar hèquote:Op zondag 21 november 2021 13:14 schreef Nober het volgende:
Sowieso bizar dat je nog niks weet terwijl de race om 15:00 begint.
[..]
Is dus niet het geval.
Zodat Bottas een straf krijgt en Max (die zegt niks gezien te hebben) nietquote:Op zondag 21 november 2021 13:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als ik mercedes was had ik Bottas laten vertellen dat hij die gele vlaggen wel zag en dat hhet allemaal erg duidelijk was enz
De race wordt uitgesteldquote:Op zondag 21 november 2021 13:14 schreef Nober het volgende:
Sowieso bizar dat je nog niks weet terwijl de race om 15:00 begint.
[..]
Is dus niet het geval.
Zal nog mooier een show worden als Bottas straks naar buiten komt en zegt dat Wolf hem dat gezegd, dat hij moest vertellen dat het geel was .. maar dat hij gewoon een eerlijke sport wil en hij de waarheid heeft gezegd, dus dat hij ook niet gezien hadquote:Op zondag 21 november 2021 13:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar zie ik Mercedes (Wolff) wel voor aan, maar Bottas niet.
Waarom zou je dat dan vanavond nog willen weten?quote:Op zondag 21 november 2021 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga straks gewoon de race kijken en zie vanavond op Wikipedia wel wat de startopstelling was.
Hij zei gisteren al dat hij de vlaggen niet heeft gezien.quote:Op zondag 21 november 2021 13:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zal nog mooier een show worden als Bottas straks naar buiten komt en zegt dat Wolf hem dat gezegd, dat hij moest vertellen dat het geel was .. maar dat hij gewoon een eerlijke sport wil en hij de waarheid heeft gezegd, dus dat hij ook niet gezien had![]()
Misschien dat 'ie dan inmiddels bekend is.quote:Op zondag 21 november 2021 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan vanavond nog willen weten?
Het was donker waardoor ze meer op de systemen lette, de bocht ging de andere kant op. Ik ben meer benieuwd naar het verweer waarom het wél een straf op zou leveren.quote:Op zondag 21 november 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Het is natuurlijk ook wel interessant hoe 3 coureurs alle drie de gele vlag niet gezien hebben.
Wat een onzin weer zeg over die ene quote die er weken geleden is uitgepiktquote:Op zondag 21 november 2021 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)ties-op-de-baan.html
Maar zelf roepen dat je verwacht dat coureurs elkaar eraf rossen is niet gevaarlijk uiteraard.
Wolff
Neeeeequote:
Wil niet zeggen dat het niet waar isquote:Op zondag 21 november 2021 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een onzin weer zeg over die ene quote die er weken geleden is uitgepikt
Dus 5 voor Maxquote:
DOE rustigquote:
Niks rustig ben laaiendquote:Op zondag 21 november 2021 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DOE rustig
fia is eerlijk en objectief
Dit dus jaquote:Op zondag 21 november 2021 13:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Verstappen als eerst naar de stewards, als laatste de straf. Want waarom ook niet
Dátquote:Op zondag 21 november 2021 13:23 schreef Evenstar het volgende:
Zucht, jammer dit. Ze falen gewoon keihard met de systemen en de coureurs zijn de lul.
Het is net voetbal. 2 rondes voor de eindronde krijgt een club een penalty die raak gaat wat geen penalty zou mogen zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 13:23 schreef Evenstar het volgende:
Zucht, jammer dit. Ze falen gewoon keihard met de systemen en de coureurs zijn de lul.
Als ik het me goed herinner was Bottas die eerste die de gele vlaggen passeerde, Verstappen deed dat als laatste van het rijtje.quote:Op zondag 21 november 2021 13:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Verstappen als eerst naar de stewards, als laatste de straf. Want waarom ook niet
Waarom dan niet in die volgorde naar de stewards?quote:Op zondag 21 november 2021 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was Bottas die eerste die de gele vlaggen passeerde, Verstappen deed dat als laatste van het rijtje.
Dus het kan zijn dat het op volgorde naar buiten brengen.
Als ze nu in beroep gaan, mag Bottas gewoon op plek 3 (of 2 als Max straf krijgt) starten en wordt het beroep later behandeld? Zou ook wel chaos opleverenquote:Op zondag 21 november 2021 13:22 schreef ZaZoe het volgende:
Reason The Stewards heard from the driver of Car 77 (Valtteri Bottas), the team
representative and have reviewed video, telemetry and the marshalling system
evidence.
The driver admitted he did not notice the yellow flag displayed at Flag Point 16.6 and
conceded that he did not reduce speed as required in the yellow flag area despite
noting that Car 10 was stationary on the pit straight.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Article 10.1.1 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time
limits.
Dunno...quote:Op zondag 21 november 2021 13:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom dan niet in die volgorde naar de stewards?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |