Dat de prijzen nergens meer op slaan dat ben ik met je eens, maar dat er écht niets te vinden is.. dat dan weer nietquote:Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
2 ton lukt zeker. Maar even een praktijk voorbeeld: enige tijd geleden was ik op bezichtiging in n woning in een slechte wijk van Zeist. 175k was de vraagprijs, ik bood 190k, maar hij is verkocht voor 220k. Xit was n appartement van n kleine 40 m2 met 1 slaapkamer en n oude badkamer met boiler en enkelglas.
Papendrecht of Dordrecht zijn prima voor me. Maar de woning moet wel af zijn zeg maar. Ik ben geen klusser, dus als er nog n vloer of een badkamer ofzo in moet valt ie af.quote:Op zondag 21 november 2021 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat de prijzen nergens meer op slaan dat ben ik met je eens, maar dat er écht niets te vinden is.. dat dan weer niet
Werd door het woord funda net getriggerd om toch eens te kijken, als ik dan tot 250k kijk (even het midden nemen van 200 en 300) dan kom ik meer dan 1000 woningen tegen die te koop zijn. Het aanbod is er dus genoeg. Of iemand er wil wonen is een tweede. Persoonlijk zou ik nog niet dood gevonden willen worden in papendrecht of dordt, maar stel ik zou echt een huis nodig hebben dan moet dan maar gewoon.
https://www.funda.nl/koop(...)emstraat-16/#foto-25quote:Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef DW457 het volgende:
[..]
Papendrecht of Dordrecht zijn prima voor me. Maar de woning moet wel af zijn zeg maar. Ik ben geen klusser, dus als er nog n vloer of een badkamer ofzo in moet valt ie af.
Maar ook hier...te laat:quote:Op zondag 21 november 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)emstraat-16/#foto-25
Nieuw douchscherm erin voor 200¤ en je hebt een prima huisje voor 200k
al zou ik de hele tuin er ook uit slopen, lekker afvalteren.
Ah kijkquote:Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef DW457 het volgende:
[..]
Papendrecht of Dordrecht zijn prima voor me. Maar de woning moet wel af zijn zeg maar. Ik ben geen klusser, dus als er nog n vloer of een badkamer ofzo in moet valt ie af.
Wat is dit voor kut reactie? Ik vind het prima als er wat geklust moet worden, maar een kluswoning is simpelweg niet aan mij besteed. Dat kan ik niet betalen.quote:Op zondag 21 november 2021 19:31 schreef SOG het volgende:
[..]
Ah kijk![]()
Mevrouw moet een huis hebben wat af is!
Mijn stokpaardje op dit forum. Veel gehuil maar wel allerlei eisen stellen.
Heb die 2 onder 1 kapper gekocht voor 125 en dit jaar voor 300k verkocht![]()
Blijf maar lekker doorhuilen
Wat was ermee aan de hand? Slechte fundering? En bovenal, waar stond het huis?quote:Op zondag 21 november 2021 19:33 schreef SOG het volgende:
Het huis van 125k stond 1 jaar te koop niemand wilde het. Voor 300k verkocht. 25 bezichtigers. Och wat erg die luxeproblemen
Heerlen. Gekocht omdat t een goedkope omgeving was. Nu zit ik op 20 mins van Eindhoven:)quote:Op zondag 21 november 2021 19:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat was ermee aan de hand? Slechte fundering? En bovenal, waar stond het huis?
Jij bekijkt volgens mij alles vanuit n visie die geldt voor ver buiten de bewoonde wereld (gezien je betweterige reacties).
Utrecht is ook echt 4x kut wat betreft het beleid. Hele wijk wordt uit de grond gestampt achter de jaarbeurs tot aan het begin van de europalaan met woningen die vanaf de 4 a 5 ton beginnen totaan de miljoen ergens.quote:Op zondag 21 november 2021 13:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tegen het huidige woonbeleid. En we protesteren vooral vķķr meer woonmogelijkheden. Persoonlijk val ik in t gat tussen sociale huur (te veel salaris) en hypotheek en vrije sector (te weinig salaris). Die doelgroep wordt vaak vergeten, en dat is echt niet ok.
Ahja, Heerlen is echt te ver voor mij. Ik moet om de week mijn dochter ophalen in Zuid-Holland en dan is Limburg wel ingewikkeld.quote:Op zondag 21 november 2021 20:47 schreef SOG het volgende:
[..]
Heerlen. Gekocht omdat t een goedkope omgeving was. Nu zit ik op 20 mins van Eindhoven:)
Oke sorry voor mn kutreactie maar je kan toch wel een vloertje leggen of iemand betalen om een vloertje te leggen
Was niks mis met het huis. Heel huis vol met houte schotten tegene de muur (kom niet op de naam). Tegelvloer op 1 punt verzakt. Verder gewoon veel werk. Was niet veel bijzonders voor het werk wat eraan gedaan moest worden. Maar ja dat is niet 1 vloertje idd.
Zeker waar. En t suffe is dat ze niet van Amsterdam leren waar ze nu een fors te kort hebben aan modale beroepen zoals leerkrachten en brandweerlieden.quote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef 111210 het volgende:
[..]
Utrecht is ook echt 4x kut wat betreft het beleid. Hele wijk wordt uit de grond gestampt achter de jaarbeurs tot aan het begin van de europalaan met woningen die vanaf de 4 a 5 ton beginnen totaan de miljoen ergens.
Wat verwacht je dan als gemeente te kunnen betekenen voor de doelgroep die het hardst opzoek is
Maargoed woon er gelukkig al jaren niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |