abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 18:43:29 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202282232
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef DW457 het volgende:

[..]
2 ton lukt zeker. Maar even een praktijk voorbeeld: enige tijd geleden was ik op bezichtiging in n woning in een slechte wijk van Zeist. 175k was de vraagprijs, ik bood 190k, maar hij is verkocht voor 220k. Xit was n appartement van n kleine 40 m2 met 1 slaapkamer en n oude badkamer met boiler en enkelglas.
Dat de prijzen nergens meer op slaan dat ben ik met je eens, maar dat er écht niets te vinden is.. dat dan weer niet :+

Werd door het woord funda net getriggerd om toch eens te kijken, als ik dan tot 250k kijk (even het midden nemen van 200 en 300) dan kom ik meer dan 1000 woningen tegen die te koop zijn. Het aanbod is er dus genoeg. Of iemand er wil wonen is een tweede. Persoonlijk zou ik nog niet dood gevonden willen worden in papendrecht of dordt, maar stel ik zou echt een huis nodig hebben dan moet dan maar gewoon.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_202282276
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Dat de prijzen nergens meer op slaan dat ben ik met je eens, maar dat er écht niets te vinden is.. dat dan weer niet :+

Werd door het woord funda net getriggerd om toch eens te kijken, als ik dan tot 250k kijk (even het midden nemen van 200 en 300) dan kom ik meer dan 1000 woningen tegen die te koop zijn. Het aanbod is er dus genoeg. Of iemand er wil wonen is een tweede. Persoonlijk zou ik nog niet dood gevonden willen worden in papendrecht of dordt, maar stel ik zou echt een huis nodig hebben dan moet dan maar gewoon.
Papendrecht of Dordrecht zijn prima voor me. Maar de woning moet wel af zijn zeg maar. Ik ben geen klusser, dus als er nog n vloer of een badkamer ofzo in moet valt ie af.
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 18:49:15 #78
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202282301
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef DW457 het volgende:

[..]
Papendrecht of Dordrecht zijn prima voor me. Maar de woning moet wel af zijn zeg maar. Ik ben geen klusser, dus als er nog n vloer of een badkamer ofzo in moet valt ie af.
https://www.funda.nl/koop(...)emstraat-16/#foto-25

Nieuw douchscherm erin voor 200¤ en je hebt een prima huisje voor 200k

al zou ik de hele tuin er ook uit slopen, lekker afvalteren. :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_202282589
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:

[..]
https://www.funda.nl/koop(...)emstraat-16/#foto-25

Nieuw douchscherm erin voor 200¤ en je hebt een prima huisje voor 200k

al zou ik de hele tuin er ook uit slopen, lekker afvalteren. :+
Maar ook hier...te laat:

pi_202282794
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ah kijk :D

Mevrouw moet een huis hebben wat af is!

Mijn stokpaardje op dit forum. Veel gehuil maar wel allerlei eisen stellen.

Heb die 2 onder 1 kapper gekocht voor 125 en dit jaar voor 300k verkocht _O-

Blijf maar lekker doorhuilen
pi_202282809
Het huis van 125k stond 1 jaar te koop niemand wilde het. Voor 300k verkocht. 25 bezichtigers. Och wat erg die luxeproblemen
pi_202282874
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 19:31 schreef SOG het volgende:

[..]
Ah kijk :D

Mevrouw moet een huis hebben wat af is!

Mijn stokpaardje op dit forum. Veel gehuil maar wel allerlei eisen stellen.

Heb die 2 onder 1 kapper gekocht voor 125 en dit jaar voor 300k verkocht _O-

Blijf maar lekker doorhuilen
Wat is dit voor kut reactie? Ik vind het prima als er wat geklust moet worden, maar een kluswoning is simpelweg niet aan mij besteed. Dat kan ik niet betalen.

Dat heeft geen reet te maken met 'jouw stokpaardje' (hoe hoog kan je btw in je ivoren toren zitten :') ).
pi_202283199
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 19:33 schreef SOG het volgende:
Het huis van 125k stond 1 jaar te koop niemand wilde het. Voor 300k verkocht. 25 bezichtigers. Och wat erg die luxeproblemen
Wat was ermee aan de hand? Slechte fundering? En bovenal, waar stond het huis?

Jij bekijkt volgens mij alles vanuit n visie die geldt voor ver buiten de bewoonde wereld (gezien je betweterige reacties).
pi_202284121
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 19:59 schreef DW457 het volgende:

[..]
Wat was ermee aan de hand? Slechte fundering? En bovenal, waar stond het huis?

Jij bekijkt volgens mij alles vanuit n visie die geldt voor ver buiten de bewoonde wereld (gezien je betweterige reacties).
Heerlen. Gekocht omdat t een goedkope omgeving was. Nu zit ik op 20 mins van Eindhoven:)

Oke sorry voor mn kutreactie maar je kan toch wel een vloertje leggen of iemand betalen om een vloertje te leggen :)

Was niks mis met het huis. Heel huis vol met houte schotten tegene de muur (kom niet op de naam). Tegelvloer op 1 punt verzakt. Verder gewoon veel werk. Was niet veel bijzonders voor het werk wat eraan gedaan moest worden. Maar ja dat is niet 1 vloertje idd.
pi_202284171
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 13:08 schreef DW457 het volgende:

[..]
Tegen het huidige woonbeleid. En we protesteren vooral vķķr meer woonmogelijkheden. Persoonlijk val ik in t gat tussen sociale huur (te veel salaris) en hypotheek en vrije sector (te weinig salaris). Die doelgroep wordt vaak vergeten, en dat is echt niet ok.
Utrecht is ook echt 4x kut wat betreft het beleid. Hele wijk wordt uit de grond gestampt achter de jaarbeurs tot aan het begin van de europalaan met woningen die vanaf de 4 a 5 ton beginnen totaan de miljoen ergens.

Wat verwacht je dan als gemeente te kunnen betekenen voor de doelgroep die het hardst opzoek is :`)

Maargoed woon er gelukkig al jaren niet meer
pi_202284260
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 20:47 schreef SOG het volgende:

[..]
Heerlen. Gekocht omdat t een goedkope omgeving was. Nu zit ik op 20 mins van Eindhoven:)

Oke sorry voor mn kutreactie maar je kan toch wel een vloertje leggen of iemand betalen om een vloertje te leggen :)

Was niks mis met het huis. Heel huis vol met houte schotten tegene de muur (kom niet op de naam). Tegelvloer op 1 punt verzakt. Verder gewoon veel werk. Was niet veel bijzonders voor het werk wat eraan gedaan moest worden. Maar ja dat is niet 1 vloertje idd.
Ahja, Heerlen is echt te ver voor mij. Ik moet om de week mijn dochter ophalen in Zuid-Holland en dan is Limburg wel ingewikkeld.

En tuurlijk, vloertje leggen kan ik wel. Evenals verven, schrootjes verwijderen, behangen en al dat soort basale zaken. En daar heb ik ook geen moeite mee. Maar een keuken plaatsen of een badkamer niet en dat loopt fors in de papieren.

Wel tof btw dat je excuses maakt. Daarmee onderscheidt je jezelf op positieve zin van de meeste users hier.
pi_202284315
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef 111210 het volgende:

[..]
Utrecht is ook echt 4x kut wat betreft het beleid. Hele wijk wordt uit de grond gestampt achter de jaarbeurs tot aan het begin van de europalaan met woningen die vanaf de 4 a 5 ton beginnen totaan de miljoen ergens.

Wat verwacht je dan als gemeente te kunnen betekenen voor de doelgroep die het hardst opzoek is :`)

Maargoed woon er gelukkig al jaren niet meer
Zeker waar. En t suffe is dat ze niet van Amsterdam leren waar ze nu een fors te kort hebben aan modale beroepen zoals leerkrachten en brandweerlieden.
  zondag 21 november 2021 @ 22:26:47 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202285977
Het tekort in woningen is zeker een groot probleem. Een die overigens vele vaders kent waarbij een belangrijk deel ook ligt aan oorzaken waar de overheid amper invloed op heeft of niet heeft kunnen voorzien. Maar helaas gebruiken allerlei extreem linkse en extreem rechtse clubjes als middel voor hun dubbele agenda. Extreem rechts om te kunnen kankeren op buitenlanders en extreem links om hun marxistische idioterie door onze strot te duwen.

Dit woonprotest is vooral meer een ontmoetingsplek voor allerlei extreemlinkse netwerkjes die vooral een beetje holle kretologie komen roeptoeteren en enkel zichzelf zichzelf aan het bestuiven zijn. Veel van de aanwezige clubs roepen zoveel weerstand op dat ze niet bepaald bijdragen aan een brede beweging. Dus van dit protest gaat er werkelijk niks bewegen in de politiek.

Wat mij betreft blaast de komende regering het Vinex beleid weer nieuw leven in. Dat wist in de jaren 90 de woningnood fors terug te dringen en dat kunnen ze ook weer opnieuw doen. Het is misschien niet sexy en erg burgerlijk. Maar ik denk dat veel mensen er heel blij mee worden.
  zondag 21 november 2021 @ 23:24:28 #89
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202286759
Op het moment dat het economisch klimaat gunstiger is om in vastgoed te investeren, snap ik die speculanten ook wel. Niet alleen omdat het veel geld oplevert, maar ook omdat het een veilig investering is. Iedereen wil die dingen voorlopig nog wel even hebben. Had de overheid maar tijdig moeten ingrijpen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')