abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:36:25 #201
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202362391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:50 schreef The_End het volgende:

[..]
De puinhopen van Pim Fortuyn zijn nog steeds niet weggeschept.
Nou, vertel eens...

De man heeft niet eens geregeerd...

:{w
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202362402
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 19:26 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Mijn pa heeft in 2019 FVD gestemd en in 2021 Volt. Ja sorry hoor, geen kwaad woord over m'n familie, maar ik vind dat ik dat wel bijzonder mag vinden. _O- Dat is wel een beetje het schoolvoorbeeld van de zwevende boomer à la Johan Derksen, al zal die wel weer 'gewoon' VVD gestemd hebben.
Het bewijst dat geestesziekte bij veel mensen op de loer liggen. Want laten we eerlijk zijn: als je vader dit soort gedrag ook zou vertonen buiten politieke situaties, dan zou je hem laten opnemen.
pi_202363676
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:36 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, vertel eens...

De man heeft niet eens geregeerd...

:{w
Wie heeft ook al weer de mensen bij elkaar gezocht voor de LPF? :{w
pi_202363725
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:19 schreef The_End het volgende:

[..]
Wie heeft ook al weer de mensen bij elkaar gezocht voor de LPF? :{w
Dat je zo'n zooitje ongeregeld is geworden na de dood van de partijleider kan je Volkert van der Graaf kwalijk nemen. :{w

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2021 12:23:36 ]
  zaterdag 27 november 2021 @ 12:27:04 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_202363769
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:36 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, vertel eens...

De man heeft niet eens geregeerd...

:{w
Hij heeft de polarisatie in de samenleving op scherp gezet en zo de weg bereid voor fascisten als Wilders en Baudet c.s.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_202363789
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Hij heeft de polarisatie in de samenleving op scherp gezet en zo de weg bereid voor fascisten als Wilders en Baudet c.s.
Hij heeft waarheden benoemd en roze olifanten in de kamer aangewezen. Daarmee heeft hij de weg vrij gemaakt voor een open en gelijkwaardige discussie over gevoelige onderwerpen daar die door progressief links daarvoor stelselmatig terug de kast in gesmeten werden door ordinaire scheldpartijen en verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog.
pi_202363957
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Hij heeft de polarisatie in de samenleving op scherp gezet en zo de weg bereid voor fascisten als Wilders en Baudet c.s.
Noch Wilders, noch Baudet zijn fascisten. Ik denk dat je meer dan genoeg negatieve dingen over die twee kunt zeggen, ik zou er zelf ook nooit op stemmen, maar fascisten zijn het niet. Daarnaast leg je nu de nadruk op een symptoom in plaats van het echte issue.

Waarom zijn er sinds pakweg twee decennia, door heel Europa, allerlei populistische, radicaal rechtse partijen opgekomen? Dit komt doordat de veel landen in Europa en sterk gepolariseerd zijn door de (bewuste) afbraak van nationale cultuur en grootschalige import van migranten. Ten tweede zijn veel linkse partijen hun oorspronkelijke karakter kwijtgeraakt, en heeft heeft men een transformatie ondergaan van een gedachtegoed waar de nadruk lag op sociaal-democratische normen en waarden, naar een soort van elitair, kosmopolitisch, klimaathysterisch wokeisme. Veel mensen in lagere sociale klasse die vroeger links stemden, stemmen nu radicaal rechts. Sahra Wagenknecht (Die Linke) heeft hier een treffend boek over geschreven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202363961
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:23 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat je zo'n zooitje ongeregeld is geworden na de dood van de partijleider kan je Volkert van der Graaf kwalijk nemen. :{w
Hij heeft dat zooitje ongeregeld bij elkaar gezocht. Dat heeft niks met Volkert van der Graaf te maken.
pi_202364000
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:40 schreef The_End het volgende:

[..]
Hij heeft dat zooitje ongeregeld bij elkaar gezocht. Dat heeft niks met Volkert van der Graaf te maken.
Als hij er leiding aan had gegeven was het waarschijnlijk allemaal een stuk beter gegaan. Haal een leider uit een groep en er zal nieuwe groepsvorming plaatsvinden. Volkert van der Graaf is de schuldige. Klop maar bij hem aan.
pi_202364033
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Als hij er leiding aan had gegeven was het waarschijnlijk allemaal een stuk beter gegaan. Haal een leider uit een groep en er zal nieuwe groepsvorming plaatsvinden. Volkert van der Graaf is de schuldige. Klop maar bij hem aan.
Droom lekker verder. Precies het probleem. Hij is de voorloper van de eenmanspartij. Een mooie route naar een autoritaire staat.
pi_202364212
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het bewijst dat geestesziekte bij veel mensen op de loer liggen. Want laten we eerlijk zijn: als je vader dit soort gedrag ook zou vertonen buiten politieke situaties, dan zou je hem laten opnemen.
Ja de liefde voor familie zit natuurlijk veel te diep om dat ooit toe te geven. O+

Ik denk dat hij (en velen met hem) ook helemaal niet weten waar Volt voor staat. Vergaande beslissingsbevoegdheid afdragen aan de EU, stringent klimaatbeleid, harde lockdowns tot de besmettingen zeer laag zijn, enz. Net als dat velen ook niet wisten dat FVD een Nexit wil, maar er toch op stemden in 2019.

Ik was in 2019 op zich wel blij dat FVD een grote winst behaalde, maar het was wel een beetje onder valse voorwendselen natuurlijk. Strak geregisseerd door Henk Otten. Denk dat de meesten geen benul hadden waar ze voor stemden, behalve in het algemeen een proteststem die nu wel eens op een nette en mediagenieke manier verwoord werden. Door Baudet en Hiddema die toen ook wel een gouden koppel vormden.

Je zag ook wel de interviews met sommige stemmers in die periode: "Baudet zegt eigenlijk hetzelfde als Wilders, maar dan slimmer!" En dat zeggen ze dan met van die gluiperige oogjes. Dat is wel een groot deel van het Nederlands electoraat. Willen best graag minder allochtonen, maar worden bang als dat te expliciet wordt gemaakt, zoals door Wilders.

Het gaat er dan niet om wát je zegt, maar hóe je het zegt. Volt zegt dan weer iets heel anders, zelfs tegenovergesteld, maar ook vaak op een nette of frisse manier, zoals FVD tot 2019. Of in ieder geval is het een nieuwe partij met frisse en wat jongere mensen, die kun je dan het voordeel van de twijfel geven als je klaar bent met het oude kliekje. En als dat dan toch teleurstelt, dan kun je altijd weer terug naar Rutte, wat een groot deel van de mensen dus ook blijft doen. Zie ook weer Johan Derksen.

Het is gewoon het fenomeen van de boomergeneratie die vroeger heel links was, die nu een beetje klaar is met werken, die een beetje om zich heen gaat kijken, die ook internet heeft, die ziet dat er heel wat mis is in de wereld, en dan ontzettend gaat zweven van links naar rechts om vervolgens een beetje in het midden uit te komen.
pi_202364439
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Noch Wilders, noch Baudet zijn fascisten. Ik denk dat je meer dan genoeg negatieve dingen over die twee kunt zeggen, ik zou er zelf ook nooit op stemmen, maar fascisten zijn het niet. Daarnaast leg je nu de nadruk op een symptoom in plaats van het echte issue.

Waarom zijn er sinds pakweg twee decennia, door heel Europa, allerlei populistische, radicaal rechtse partijen opgekomen? Dit komt doordat de veel landen in Europa en sterk gepolariseerd zijn door de (bewuste) afbraak van nationale cultuur en grootschalige import van migranten. Ten tweede zijn veel linkse partijen hun oorspronkelijke karakter kwijtgeraakt, en heeft heeft men een transformatie ondergaan van een gedachtegoed waar de nadruk lag op sociaal-democratische normen en waarden, naar een soort van elitair, kosmopolitisch, klimaathysterisch wokeisme. Veel mensen in lagere sociale klasse die vroeger links stemden, stemmen nu radicaal rechts. Sahra Wagenknecht (Die Linke) heeft hier een treffend boek over geschreven.
Natuurlijk zijn Baudet en Wilders fascisten. De ene wilt een boreale wereld en de ander wilt minder Marokkanen en grondrechten afpakken als je een dubbel paspoort hebt.

Maar goed Rutte en Paternotte net zo goed door het buitensluiten van burgers op basis van lichamelijke integriteit en het niet nemen van een medicijn.

En dan heeft Rutte nog een heel trackrecord in de Toeslagendrama waarin hij mensen kapot maakten. Merendeel op basis van geslacht, migratieachtergrond en status. Iets waar hij in 2008 voor veroordeeld is en recentelijk door Van Haga werd benoemd.
pi_202364579
Volt gestemd en de volgende keer weer.
pi_202365677
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:19 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn Baudet en Wilders fascisten. De ene wilt een boreale wereld en de ander wilt minder Marokkanen en grondrechten afpakken als je een dubbel paspoort hebt.

Maar goed Rutte en Paternotte net zo goed door het buitensluiten van burgers op basis van lichamelijke integriteit en het niet nemen van een medicijn.

En dan heeft Rutte nog een heel trackrecord in de Toeslagendrama waarin hij mensen kapot maakten. Merendeel op basis van geslacht, migratieachtergrond en status. Iets waar hij in 2008 voor veroordeeld is en recentelijk door Van Haga werd benoemd.
Nee, het zijn geen fascisten. De punten die je nu aanhaalt hebben te maken met discriminatie en xenofobie, niet zo zeer met fascisme. Dat zou in theorie onderdeel kunnen uitmaken van een fascistisch regime, maar zoals je zelf al aangeeft kun je dat ook stellen van andere politici op basis van sommig beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202374482
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het zijn geen fascisten. De punten die je nu aanhaalt hebben te maken met discriminatie en xenofobie, niet zo zeer met fascisme. Dat zou in theorie onderdeel kunnen uitmaken van een fascistisch regime, maar zoals je zelf al aangeeft kun je dat ook stellen van andere politici op basis van sommig beleid.
Baudet en Wilders zouden in een fascistisch regime goed kunnen boeren. Maar het coalitiesysteem is hun grootste cockblocker.
pi_202374497
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 07:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Baudet en Wilders zouden in een fascistisch regime goed kunnen boeren. Maar het coalitiesysteem is hun grootste cockblocker.
Droevige conclusie.
pi_202374767
Van Haga. O+
  zondag 28 november 2021 @ 09:06:35 #218
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202374796
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 08:56 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En wederom geen ontkenning dat van der Graaf een belangrijke rol heeft gespeeld bij de puinhopen van LPF.
Ik kan mij nog een demonstratie herinneren waarin een meisje een bord had met “Volkert we hebben je nodig”

Er zijn gewoon mensen die hier blijkbaar geen problemen mee hebben.

Beweren dat zelfs een vroegtijdig overleden Fortuyn al zóveel ellende teweeg heeft kunnen brengen, spreekt natuurlijk boekdelen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202374848
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 08:56 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En wederom geen ontkenning dat van der Graaf een belangrijke rol heeft gespeeld bij de puinhopen van LPF.
Geen ontkenning en geen bevestiging. Klopt. Er stond wat anders. Moeilijk he lezen. :W Verzin anders nog even een andere conclusie; dat geeft je misschien een beetje rust.
pi_202375144
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:06 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik kan mij nog een demonstratie herinneren waarin een meisje een bord had met “Volkert we hebben je nodig”

Er zijn gewoon mensen die hier blijkbaar geen problemen mee hebben.

Beweren dat zelfs een vroegtijdig overleden Fortuyn al zóveel ellende teweeg heeft kunnen brengen, spreekt natuurlijk boekdelen.
Dat dus.
pi_202375348
Nieuwe peilingen van de Hond. D66 staat nog mooi op -8.

Wat verder opvalt is dat nieuwkomers BBB, JA21 en Volt zo te zien best een kans krijgen bij de deelnemers van de wekelijkse enquête. Ook geeft 25% PVV een kans op hun stem. Ik denk dat er voor de PVV veel te winnen valt als ze hun toon iets matigen.



[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2021 10:17:09 ]
  zondag 28 november 2021 @ 10:17:31 #222
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_202375373
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 08:56 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En wederom geen ontkenning dat van der Graaf een belangrijke rol heeft gespeeld bij de puinhopen van LPF.
Daarentegen is ontkennen dat Fortuyn een aanjager is geweest van de tweedeling in de samenleving en dat de polarisatie van vandaag en de opkomst van de PVF en FtD voor een groot deel op zijn conto kunnen worden geschreven, natuurlijk volkomen acceptabel.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_202375415
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Daarentegen is ontkennen dat Fortuyn een aanjager is geweest van de tweedeling in de samenleving en dat de polarisatie van vandaag en de opkomst van de PVF en FtD voor een groot deel op zijn conto kunnen worden geschreven, natuurlijk volkomen acceptabel.
Die tweedeling was er altijd al. Enkel 'progressief' links heeft de andere zienswijze stelselmatig het zwijgen opgelegd door ze in het hoekje van nazisme te drukken. Fortuyn liet zich echter niet in een hoekje drukken en gaf inhoudelijk gewoon sterke antwoorden waar 'progressief' linkse politici van die tijd geen passend antwoord hadden. En eigenlijk nu nog steeds niet hebben.

Verder heb ik geen flauw idee wat PVF en FtD zijn.
  zondag 28 november 2021 @ 10:28:54 #224
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202375463
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:21 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Die tweedeling was er altijd al. Enkel 'progressief' links heeft de andere zienswijze stelselmatig het zwijgen opgelegd door ze in het hoekje van nazisme te drukken. Fortuyn liet zich echter niet in een hoekje drukken en gaf inhoudelijk gewoon sterke antwoorden waar 'progressief' linkse politici van die tijd geen passend antwoord hadden. En eigenlijk nu nog steeds niet hebben.

Verder heb ik geen flauw idee wat PVF en FtD zijn.
Kijk, Fortuyn en Wilders zijn natuurlijk ook de katalysator van de problemen in Frankrijk, België, Boko Haram, de aanslagen in de Filipijnen etc. etc.

Zonder hen wás er gewoon geen enkel probleem en 9-11 is natuurlijk gewoon een CIA-actie. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202375490
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Daarentegen is ontkennen dat Fortuyn een aanjager is geweest van de tweedeling in de samenleving en dat de polarisatie van vandaag en de opkomst van de PVF en FtD voor een groot deel op zijn conto kunnen worden geschreven, natuurlijk volkomen acceptabel.
De enige die voor tweedeling blijft zorgen ben jij.
Door te weigeren te accepteren dat er grote problemen zijn ontstaan door massa immigratie.
Iets wat Fortuyn aan had gekaart maar (extreem)links niet kon hebben en eveneens wat jij doet, de discussie probeert monddood te maken.

Volkert deed het met kogels, jij door maar te roepen dat het racisme is en extreem rechts.
pi_202475672
D'66 in zwaar vaarwater:

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 5 december 2021 @ 01:44:32 #227
408813 crew  trein2000
pi_202475686
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:42 schreef Montagui het volgende:
D'66 in zwaar vaarwater:

[ twitter ]
Wat een kansloos gebeuren. Sinds wanneer ben je verantwoordelijk voor de daden van je familieleden?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_202475722
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat een kansloos gebeuren. Sinds wanneer ben je verantwoordelijk voor de daden van je familieleden?
Wat mij betreft niet, niks, nada.......wat de publieke opinie er verder van maakt ....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 5 december 2021 @ 09:58:30 #229
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202476883
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:42 schreef Montagui het volgende:
D'66 in zwaar vaarwater:

[ twitter ]
twitter
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202477031
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat een kansloos gebeuren. Sinds wanneer ben je verantwoordelijk voor de daden van je familieleden?
Sinds dochter Meiland gecanceld wordt om uitspraken van haar moeder? Maar zonder gekheid; niet.
En toch wordt je hele familie doorgelicht als je een IT opdracht aanneemt bij de politie of bij de taxfree drogist op Schiphol gaat werken.
pi_202477888
Geert kan zich beter druk maken over zijn eigen kamerleden, met Dion Graus voorop.
D'66 is voor mij ook één van de laatste partijen waarop ik zou stemmen maar die fixatie van Wilders op D'66 is best wel ziekelijk te noemen (al zal dit hem ook wel weer stemmen gaan opleveren aangezien dit er bij zijn stemvee in gaat als zoete koek).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 5 december 2021 @ 11:43:02 #233
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_202477922
quote:
Die verschrikkelijke BBB/Van der Plas staat op 8 zetels in de peilingen :')

Wat is er toch mis met het Nederlandse volk om toch telkens op die vreselijke populisten te stemmen? Eerst Pim, toen Geert, later Thierry (12 zetels in de Eerste Kamer in 2019 :') en nu Caroline). Echt, stem toch niet telkens op die droeftoeters.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_202477928
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:39 schreef Pedroso het volgende:
Geert kan zich beter druk maken over zijn eigen kamerleden, met Dion Graus voorop.
D'66 is voor mij ook één van de laatste partijen waarop ik zou stemmen maar die fixatie van Wilders op D'66 is best wel ziekelijk te noemen (al zal dit hem ook wel weer stemmen gaan opleveren aangezien dit er bij zijn stemvee in gaat als zoete koek).
Klopt, aan de andere kant heeft D66 haar bestaansrecht sinds 2006 met Pechtold als partijleider aan de PVV te danken. Ze hadden toen 3 zetels en Pechtold heeft toen zijn partij duidelijk gepositioneerd als anti PVV partij wat ze in leven heeft gehouden. Ze houden elkaar dus prima in stand en zullen op elke scheet van elkaar reageren.
pi_202477937
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 11:43 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Die verschrikkelijke BBB/Van der Plas staat op 8 zetels in de peilingen :')

Mooi werk. En welverdiend ook.
pi_202478031
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Klopt, aan de andere kant heeft D66 haar bestaansrecht sinds 2006 met Pechtold als partijleider aan de PVV te danken. Ze hadden toen 3 zetels en Pechtold heeft toen zijn partij duidelijk gepositioneerd als anti PVV partij wat ze in leven heeft gehouden. Ze houden elkaar dus prima in stand en zullen op elke scheet van elkaar reageren.
Dat klopt zeker, ze hadden elkaar ook nodig om in de picture te blijven. Maar inmiddels is dat trucje zwaar over de datum.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 5 december 2021 @ 12:33:57 #237
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_202478435
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:44 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mooi werk. En welverdiend ook.
Niets geen mooi werk en niets welverdiend. Het is gewoon de zoveelste populist, maar dan met een flinke boerenlobby erachter.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 5 december 2021 @ 12:36:15 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202478451
Ik vind 16 stemmen nog altijd erg veel. Wie stemt daar nog op na alles dat na 17 maart gebeurd is.
pi_202478526
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:33 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Niets geen mooi werk en niets welverdiend. Het is gewoon de zoveelste populist, maar dan met een flinke boerenlobby erachter.
Gewoon eindelijk eens iemand die ondubbelzinnig duidelijke taal spreekt en wars is van de Haagse slangenkuil.
Prachtig dat de kiezer haar noeste arbeid beloond in de peilingen. En goed ook dat de kiezer D66 afstraft. Dat het maar snel omgezet mag worden in echte zetelwinst voor BBB en echt zetelverlies voor D66.
pi_202478530
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 12:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind 16 stemmen nog altijd erg veel. Wie stemt daar nog op na alles dat na 17 maart gebeurd is.
Wie zijn die mensen?
pi_202478827
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:44 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Gewoon eindelijk eens iemand die ondubbelzinnig duidelijke taal spreekt en wars is van de Haagse slangenkuil.
Prachtig dat de kiezer haar noeste arbeid beloond in de peilingen. En goed ook dat de kiezer D66 afstraft. Dat het maar snel omgezet mag worden in echte zetelwinst voor BBB en echt zetelverlies voor D66.
Vooral haar bespelen van de media, haar trucje en het vooral met zichzelf bezig zijn.


Niks meer van je laten horen als je niet verkozen wordt en zelfs zonder het aan de lijsttrekker laten weten de partij verlaten is bijvoorbeeld ook typisch Van der Plas: https://www.rtlnieuws.nl/(...)wil-caroline-van-der


Ze is ook geen boerin die Den Haag is binnen komen rollen en voor wie alles nieuw is. Nee, ze is een gepokt en gemazelde journalist die heel goed weet hoe het spelletje gespeeld moet worden en hoe ze aandacht moet trekken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_202478934
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Vooral haar bespelen van de media, haar trucje en het vooral met zichzelf bezig zijn.
Lol. Het is wat, een politicus die de media gebruikt om zichzelf in beeld te brengen bij de kiezer. Dat hebben we echt werkelijk nog nooit gezien. Echt ongehoord gewoon. O wacht, dat doet letterlijk elke politicus op elk niveau zo vaak hij/zij kan.
quote:
Niks meer van je laten horen als je niet verkozen wordt en zelfs zonder het aan de lijsttrekker laten weten de partij verlaten is bijvoorbeeld ook typisch Van der Plas: https://www.rtlnieuws.nl/(...)wil-caroline-van-der
Ik kan je vertellen dat dat wel vaker gebeurd bij kandidaat raadsleden die niet verkozen worden. Zo uniek of interessant is het allemaal niet. Wel schattig dat je het hier weer aanhaalt alsof het daadwerkelijk iets van betekenis is.
quote:
Ze is ook geen boerin die Den Haag is binnen komen rollen en voor wie alles nieuw is. Nee, ze is een gepokt en gemazelde journalist die heel goed weet hoe het spelletje gespeeld moet worden en hoe ze aandacht moet trekken.
Wat een schande, iemand die weet hoe het spel gespeeld wordt in Den Haag en ervoor kiest om daar maar deels aan mee te doen. Ze is overigens helemaal geen boerin, ook nooit geweest.

Want dat is eigenlijk de grootste kritiek he, ze laat zich niet vangen in een hokje en speelt het Haagse spelletje op haar eigen manier. Dat er maar snel meer van mogen komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2021 13:22:59 ]
  zondag 5 december 2021 @ 13:17:55 #243
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202478964
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 12:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind 16 stemmen nog altijd erg veel. Wie stemt daar nog op na alles dat na 17 maart gebeurd is.
16 stemmen haal zelfs ik nog :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202479292
Minacht is wel treffend voor D66
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 13:54:53 #245
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202479387
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:44 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mooi werk. En welverdiend ook.
Dat zal wel een leuke bonus van For Farmers et al opleveren, ja.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202479483
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat zal wel een leuke bonus van For Farmers et al opleveren, ja.
Het zal haar vast geen uitnodiging voor de Bilderberg-conferentie opleveren.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 14:03:49 #247
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202479489
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het zal haar vast geen uitnodiging voor de Bilderberg-conferentie opleveren.
Nee? Zitten de agribusiness daar niet in dan? Of gaan de echte bazen dan gewoon ipv de spreekbuis?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202479526
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee? Zitten de agribusiness daar niet in dan? Of gaan de echte bazen dan gewoon ipv de spreekbuis?
Iig weinig tot geen oprechte volksvertegenwoordigers.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 14:10:28 #249
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202479566
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:07 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Iig weinig tot geen oprechte volksvertegenwoordigers.
Welk punt wil je hiermee maken want van de Plas is bij uitstek iemand die op haar plek zit als PR vertegenwoordiger voor een industrie groep.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202479987
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Welk punt wil je hiermee maken want van de Plas is bij uitstek iemand die op haar plek zit als PR vertegenwoordiger voor een industrie groep.
En daarmee dient ze ook prima de boer en de burger uit de provincie. Vandaar de +7.

Afdronk van vandaag, ik heb er twee notes bij. Waarvan een over een reactie van een week geleden :'). En D66 scoort weer mooi -8 in de peilingen. Op naar de -10. En leuke bijvangst is dat BBB op +7 staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2021 14:51:01 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')