Jaquote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Rabieluh het volgende:
Dat kanon maakte ff een mooie entree.
Zijn demonstranten die ze gooien. Denk gewoon vuurwerkquote:Op zondag 21 november 2021 16:38 schreef Geerd het volgende:
Wat zijn die rookbommetjes nou dan? Traangas? WInd staat verkeerd beetje ..
Is dat zo? Demonstranten lijken ze terug te schoppen. Maar als het traangas is, is het wel een slappe variant want veel last lijken ze er niet van te hebben.quote:Op zondag 21 november 2021 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn demonstranten die ze gooien. Denk gewoon vuurwerk
Ze schieten geen traangas als ze benedenwinds staan lijkt mij. Alhoewel, het is belgie natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2021 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat zo? Demonstranten lijken ze terug te schoppen. Maar als het traangas is, is het wel een slappe variant want veel last lijken ze er niet van te hebben.
quote:Op zondag 21 november 2021 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze schieten geen traangas als ze benedenwinds staan lijkt mij. Alhoewel, het is belgie natuurlijk
Wordt dus wel door de politie afgeschoten zag je net. Als het geen traangas is dan blijkbaar een soort rookbommetjes.quote:Op zondag 21 november 2021 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze schieten geen traangas als ze benedenwinds staan lijkt mij. Alhoewel, het is belgie natuurlijk
Waar zie jij die dan? Het is deze groep die nu bij de Croeslaan bij het gekraakte pand staatquote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Geerd het volgende:
Het zijn ook overal Finnen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar laten we het vooral niet over zwartepiet hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Croeselaan is geen achterbuurt. Maar ja, je moet er wat bij verzinnen om je anti-Randstadstokpaardje te kunnen berijden blijkbaar.quote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef asco het volgende:
[..]
Je zult maar in de randstadachterbuurt wonen. Brrrrrrr.![]()
Heel veel sterkte!
Ja, komt bij de politie vandaan idd. Zag net een lading van die balletjes neerkomen. Zal wel gewoon rook zijn gok ikquote:Op zondag 21 november 2021 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat zo? Demonstranten lijken ze terug te schoppen. Maar als het traangas is, is het wel een slappe variant want veel last lijken ze er niet van te hebben.
Idd ..gewoon rook denk ik voor desoriëntatie?quote:Op zondag 21 november 2021 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja ik zag het iddquote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wordt dus wel door de politie afgeschoten zag je net. Als het geen traangas is dan blijkbaar een soort rookbommetjes.
Ja!!quote:Op zondag 21 november 2021 16:45 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben ook een voertuig met een grote schuiver voor de barricades.
was wel een gaaf gezichtquote:
Je zit in het corona topic niet kraak topicquote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waar zie jij die dan? Het is deze groep die nu bij de Croeslaan bij het gekraakte pand staat
[ twitter ]
Heb überhaupt nog nooit Marokkanen met meerderen bij elkaar in van die tuiggroepjes bij een wopro gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar laten we er vooral van alles bij verzinnnen om onze offtopic racistische stokpaardjes te kunnen berijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Croeselaan is geen achterbuurt. Maar ja, je moet er wat bij verzinnen om je anti-Randstadstokpaardje te kunnen berijden blijkbaar.
Jaquote:
Ik ben voor krakenquote:Op zondag 21 november 2021 16:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je zit in het corona topic niet kraak topic
Pandjes bevrijden van huisjesmelkers. Altijd goedquote:
Ja, tempo zit er goed inquote:Op zondag 21 november 2021 16:49 schreef spoilert het volgende:
Nu moet die Belgische ME even stopen met opdrijven, dat is niet goed voor de kwaliteit van de streams..
Geerdjequote:Op zondag 21 november 2021 16:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vies volk, tering hippies, kapot knuppelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt het wel op ja. Hoorde ze ook steeds camion schreeuwenquote:Op zondag 21 november 2021 16:53 schreef spoilert het volgende:
Willen ze die vrachtwagen carjacken ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |