quote:
Als het aan sommige ligt, heel ver. Net zo lang tot Rutte en Hugo weg zijn en dan druk het nog netjes uit. Niks deugt er volgens die mensen in Den Haag en bij de politie.quote:Op zondag 21 november 2021 10:28 schreef Mondkapje het volgende:
Ze gebruiken explosieven - zogenaamd vuurwerk - en dat zijn gewoon bommen die ze naar politiie, brandweer en ambulances gooien.
Het scheelde niet veel of er stond een groot appartementencomplex in de brand, omdat de brandweer weggejaagd werd. Hoever willen we het nog laten komen?
Zou mooi zijn als ze eens zeiden zoek het maar uit. Ik denk dat al die wappies dan staan te janken over het feit dat er niet opgetreden is.quote:Op zondag 21 november 2021 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat mij frappeert is dat er alleen maar aandacht is voor twee kogels. Dat er vier politieauto's zijn afgeschreven, enorme schade in de stad is aangericht en zelfs een woontoren brandschade heeft opgelopen daar hoor je niets meer over.
al had de politie niet ingegrepen dan waren plunderingen een feit. menige winkelruit was al aan diggelen.
Je moet toch iets om je eigen nobele goedheid overeind te houden. Narcisme is net als paranoia een ziekte. Vandaag in De Telegraaf: het front dreigt uiteen te vallen, omdat ze elkaar verdenken van betaald worden door de staat. Dat kan je zelf natuurlijk ook concluderen, als je hun eigen selfiefilmpjes bekijkt, waarin ze met hun ellenlange monologen en voorspelbare interviews met medestrijders hun gelijk verdedigen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
en volgens de wappies is het altijd de politie die begint met geweld.
dat er intussen al 3 deelscooters in brand staan en diverse winkelruiten aan diggelen is dan even niet relevant.
het zou fijn zijn als diegene die de oproepjes plaatsen eens aangepakt worden. dat zijn toch telkens dezelfde bekende wappies zoals Eline van 't Noordende. Oproepen plaatsen om ergens te verzamelen.... en dan is ze er altijd zelf bij om te streamen. Tief die cameras maar de gracht in.
De media blijft maar de krokodil voeden oftewel ze blijven proberen om de rellende jongeren tevreden te stellen, terwijl ze als media zelf ook doelwit zijn. Journalisten worden ook aangevallen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat mij frappeert is dat er alleen maar aandacht is voor twee kogels. Dat er vier politieauto's zijn afgeschreven, enorme schade in de stad is aangericht en zelfs een woontoren brandschade heeft opgelopen daar hoor je niets meer over.
al had de politie niet ingegrepen dan waren plunderingen een feit. menige winkelruit was al aan diggelen.
Dan zou de normale mens de lul zijn. Net zoals ze nu de ondernemers hebben gepakt.quote:Op zondag 21 november 2021 10:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze eens zeiden zoek het maar uit. Ik denk dat al die wappies dan staan te janken over het feit dat er niet opgetreden is.
Die werden uit de grond gegravenquote:Op zondag 21 november 2021 11:18 schreef Aether het volgende:
Waar kwamen de stenen vandaan?
[ afbeelding ]
Zo dusquote:Op zondag 21 november 2021 11:18 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
de herkomst van de stenen gaat helemaal terug tot de Romeinen.quote:Op zondag 21 november 2021 11:18 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dan mankeren ze ineens van allesquote:Op zondag 21 november 2021 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Maar ze kunnen geen stratenmaker worden want veel te zwaar werk ....
Dat hoop ik ook, moet straks nog naar de binnenstad met mijn dochterquote:Op zondag 21 november 2021 11:22 schreef DW457 het volgende:
Vandaag is om 14:00 het woonprotest in Utrecht. Ik hoop echt dat dit gewoon een vreedzaamprotest wordt (want het doel is nobel en goed) en dat de wappies en criminele bendes zich buiten houden.
Ik ga ook zo met mijn dochter naar de binnenstad.quote:Op zondag 21 november 2021 11:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, moet straks nog naar de binnenstad met mijn dochter
Dat kun je vergeten. Die wappies komen om te rellen. Dat heeft helemaal niets meer met protesteren tegen wat dan ook te maken.quote:Op zondag 21 november 2021 11:22 schreef DW457 het volgende:
Vandaag is om 14:00 het woonprotest in Utrecht. Ik hoop echt dat dit gewoon een vreedzaamprotest wordt (want het doel is nobel en goed) en dat de wappies en criminele bendes zich buiten houden.
Ik heb voor het gemak maar even een apart topic aangemaakt over het woonprotest.quote:Op zondag 21 november 2021 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten. Die wappies komen om te rellen. Dat heeft helemaal niets meer met protesteren tegen wat dan ook te maken.
quote:Op zondag 21 november 2021 11:18 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Niks werkt zo goed om aan de band met je dochter dan lekker samen te rellenquote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo met mijn dochter naar de binnenstad.
Sowiesoquote:Op zondag 21 november 2021 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks werkt zo goed om aan de band met je dochter dan lekker samen te rellen
Samen een paal uit de grond trekken
Samen een ME-er van zijn paard meppen
Onbetaalbaar
Romeo's weer? de politie heeft die ruit van die snackbar vernield, dat heeft de eigenaar verklaard.quote:Op zondag 21 november 2021 10:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
en volgens de wappies is het altijd de politie die begint met geweld.
dat er intussen al 3 deelscooters in brand staan en diverse winkelruiten aan diggelen is dan even niet relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |