ga maar 1 uur in de hoekquote:Op zondag 21 november 2021 11:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Weet precies welke types je op doelt. Is niet de fout van de kinderen.
Geef ze mij week of 3, dan lopen ze weer netjes in het gelid.
Ben zelf heel makkelijk in de opvoeding, wie niet wil luisteren moet maar voelen. (Niet lichamelijk)
Die mogen ze wat mij betreft zo snel mogelijk afvoeren.quote:Op zondag 21 november 2021 11:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb alle recht van spreken, ik kom toch ook in diezelfde supermarkt, verder spreek ik die moeders ook aan op het gedrag van hun kinderen, net zoals zo'n kind met het karretje tegen je achillespezen staat aan te rammen!
ik zou jou niet aanspreken, want jij hebt je kinderen opgevoed.quote:Op zondag 21 november 2021 11:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Daar ben ik wel niet van gediend, als iemand anders mij aanspreekt op gedrag van kind. Dan zou ik diegene graag een vuistslag tussen de ogen willen geven.
Natuurlijk zijn er goede ouders, minder goede ouders en ronduit beroerde ouders. Dat zal ik niet ontkennen. Maar die uitspraken van 'dat zou ik wel even beter doen' zijn gewoon achterlijk. Ik dacht dat ook, voordat ik vader werd, maar nu ik het eenmaal ben kom ik er pas achter hoe vet ingewikkeld en soms ook loodzwaar het is. Ook al heb ik mijn dochter maar een gedeelte van de week.quote:Op zondag 21 november 2021 11:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jawel, als ik denk op welk type moeders hij doelt.
Diegene die na storing kindergeld bij de supermarkt 500grams potten shag halen
Als je kind zich misdraagt en jij treedt niet op, dan is het niet heel gek dat je commentaar krijgt toch? Zeker in de huidige tijd dat kinderen een grote verspreider zijn van het virus.quote:Op zondag 21 november 2021 11:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Daar ben ik wel niet van gediend, als iemand anders mij aanspreekt op gedrag van kind. Dan zou ik diegene graag een vuistslag tussen de ogen willen geven.
Ook goed opgevoede kinderen kunnen wel eens los gaan, simpele ziel.quote:Op zondag 21 november 2021 11:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zou jou niet aanspreken, want jij hebt je kinderen opgevoed.
Heel bijzonder dit, kinderen vallen mij nooit op in de supermarkt. Misschien lok je het gewoon zelf uit.quote:Op zondag 21 november 2021 11:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb alle recht van spreken, ik kom toch ook in diezelfde supermarkt, verder spreek ik die moeders ook aan op het gedrag van hun kinderen, net zoals zo'n kind met het karretje tegen je achillespezen staat aan te rammen!
Kan ieder moment gebeuren inderdaad. Zelfs in bananenrepublieken als Brazilie en India zakte het vanzelf na een tijdje.quote:Op zondag 21 november 2021 11:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar zelfs al is het zo'n hoog percentage. De cijfers moeten dan op een gegeven moment wel gaan zakken. Er is geen oneindige poel van vatbare mensen lijkt mij.
en als ik dan eens terug schreeuw naar jouw kind?quote:Op zondag 21 november 2021 11:34 schreef DW457 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er goede ouders, minder goede ouders en ronduit beroerde ouders. Dat zal ik niet ontkennen. Maar die uitspraken van 'dat zou ik wel even beter doen' zijn gewoon achterlijk. Ik dacht dat ook, voordat ik vader werd, maar nu ik het eenmaal ben kom ik er pas achter hoe vet ingewikkeld en soms ook loodzwaar het is. Ook al heb ik mijn dochter maar een gedeelte van de week.
En ja, in de meeste gevallen gedraagt mijn dochter zich, maar soms zet ze t ook op een schreeuwen en dan zijn er altijd van die simpele zielen die daar dan gelijk wat van vinden en denken dat ze t beter kunnen. Zonder gehinderd te worden door kennis of context.
Maar dan zeg je daar als ouder toch iets van? Ik vind er met name wat van als kinderen hun gang kunnen gaan zonder gecorrigeerd te worden.quote:Op zondag 21 november 2021 11:34 schreef DW457 het volgende:
En ja, in de meeste gevallen gedraagt mijn dochter zich, maar soms zet ze t ook op een schreeuwen en dan zijn er altijd van die simpele zielen die daar dan gelijk wat van vinden en denken dat ze t beter kunnen. Zonder gehinderd te worden door kennis of context.
heb het gevoel dat wij nu ook in een bananenrepubliek wonenquote:Op zondag 21 november 2021 11:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kan ieder moment gebeuren inderdaad. Zelfs in bananenrepublieken als Brazilie en India zakte het vanzelf na een tijdje.
Ik verwijs naar bovenstaand antwoord.quote:Op zondag 21 november 2021 05:13 schreef Za het volgende:
Verklaar dit eens, uitgaand van een goed werkend vaccin.
Er zijn inderdaad mensen die immuun lijken te zijn voor besmetting door eerdere blootstelling aan verkoudheidsvirussen: https://www.theguardian.c(...)e-memory-finds-studyquote:Op zondag 21 november 2021 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn er mensen die denken dat ze immuun zijn voor besmetting? Apart inderdaad.
Wat voor event?quote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef Noek het volgende:
Ik heb volgend weekend een event en een slimme meid is op haar weekend voorbereid. Zal die doorgaan of laten ze het nog even 2 weekjes sudderen allemaal?
Even mijn glazen bol pakken.quote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef Noek het volgende:
Ik heb volgend weekend een event en een slimme meid is op haar weekend voorbereid. Zal die doorgaan of laten ze het nog even 2 weekjes sudderen allemaal?
O, dat geloof ik zeker. Ik denk alleen niet dat dat was wat de user in kwestie bedoelde met zijn reactie op mijn postquote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die immuun lijken te zijn voor besmetting door eerdere blootstelling aan verkoudheidsvirussen: https://www.theguardian.c(...)e-memory-finds-study
Of die daardoor misschien wel het virus in hun lichaam krijgen, maar geen symptomen ervaren en negatief testen (als ze zich laten testen na contact met een besmet persoon bijvoorbeeld).
Het is niet verstandig om aan te nemen dat dit bij jezelf het geval is, maar het bestaat dus wel.
wat voor soort event?quote:Op zondag 21 november 2021 11:50 schreef Noek het volgende:
Oh hmmm. Ja right now mag dat gewoon met QR toch? Lijkt mij dat dat komend weekend nog moet kunnen.quote:
Niet perse... Manaus werd de eerste keer keihard getroffen door covid.. en de 2e keer net zo hard.quote:Op zondag 21 november 2021 11:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kan ieder moment gebeuren inderdaad. Zelfs in bananenrepublieken als Brazilie en India zakte het vanzelf na een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |