Mit Helene Fischerquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo
en duitse show ,kinderen geg stars
gregor schlierenzauer spelte nu en
ballchallenge teg en jong
Helene verloren?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:32 schreef mario390 het volgende:
ja betje heb ik gekijkt
helene heeft tegen en fan, meisje 10
verlooren,nach 2 sek haar songs erkennen
Nicht verstehenquote:
Ik weet niet waar het om ging ... intro's raden of zo ?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef mario390 het volgende:
jaar maar de songs worden nur 2 sekonden
angespelt
nee midden in songquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het om ging ... intro's raden of zo ?
Ik vond het altijd zo'n jankkuiken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Want zij zijn groot..en ik ben kleinquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
Is er ook niet, komt door de TT dat ik er aan denk
Zoiets jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Want zij zijn groot..en ik ben klein
Prisha roept dat ook![]()
Welke dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef mario390 het volgende:
alweer brennt in en
nederlandse city
Allen Prisha is wel supertofquote:
We hebben net studio sport teruggekeken. Zijn al die supporters uit de poppenkast gepleurd of zo...quote:
Durf je wel tegen zo'n kleintjequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Allen Prisha is wel supertof![]()
![]()
Ik wilde altijd die schil over zijn kop trekken
Die schil zal wel reuze meuren intussenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Uh? Hoe bedoel je die? Zijn er supporters dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben net studio sport teruggekeken. Zijn al die supporters uit de poppenkast gepleurd of zo...
op een barkruk zie je het verschil niet zoquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Durf je wel tegen zo'n kleintje
Bij AZ zijn ze het stadion binnengestormd ...quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh? Hoe bedoel je die? Zijn er supporters dan?
Dan was je nog steeds groter dan zo'n mislukt piepkuikenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]toen was ik ook nog kleine nijn
Meteen 10 punten in minderingquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij AZ zijn ze het stadion binnengestormd ...
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
op een barkruk zie je het verschil niet zo
Dus op basis van 1 beeld brennt de stadt?quote:
Ze leren het zo wel af hoor, dan gaan de punten in mindering hard.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
zou wel een harde straf zijn .... maar soms
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was je nog steeds groter dan zo'n mislukt piepkuiken
Den Haag.quote:
quote:
Is al uit.quote:Op zondag 21 november 2021 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
een arrestatie lijkt het op. maar vuur ?
Dat vuur komt eind van het jaar weerquote:Op zondag 21 november 2021 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
een arrestatie lijkt het op. maar vuur ?
Ja zeker weten ....quote:Op zondag 21 november 2021 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vuur komt eind van het jaar weer
quote:Op zondag 21 november 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
Hoppa zware vuurwerkbom en de autos slaan alarm nu hier
Is normaal .. staat los van protest.. denk wel dat het minder is om vuurwerk te sparen voor wanneer er actie isquote:Op zondag 21 november 2021 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T lijkt ook steeds zwaarder te worden.
Mjah, of het nou normaal is .......quote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is normaal .. staat los van protest.. denk wel dat het minder is om vuurwerk te sparen voor wanneer er actie is
Ja gebeurt hier ook vaak ... mensen op het balkon ff kijken ... je weet maar nooit of het toch weer een aanslag isquote:Op zondag 21 november 2021 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hier valt het tot nu toe ook mee,
alleen van de week 1 keer dat het net een bom was.
Hoorde daarna ook bij een heel aantal mensen hier de deuren openen om toch even te kijken...
Dat zal daar spelen ja.quote:Op zondag 21 november 2021 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gebeurt hier ook vaak ... mensen op het balkon ff kijken ... je weet maar nooit of het toch weer een aanslag is
Laatste tijd niet , maar hier vlak tegenover een keer een vergis moord op de moeder van ... 5 jaar geleden alweer inmiddelsquote:Op zondag 21 november 2021 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal daar spelen ja.
Niet te veel bij jou in de buurt toch?
Das helemaal triest jaquote:Op zondag 21 november 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste tijd niet , maar hier vlak tegenover een keer een vergis moord op de moeder van ... 5 jaar geleden alweer inmiddels
Dan is het dichtbij jaquote:Op zondag 21 november 2021 00:48 schreef chufi het volgende:
toch ook ff op het balkon kijken en zag de vluchtauto aan de overkant naar het plaatsdelicht rijden
Geen gegil, maar de rest wel ... Heb nog "Opspring verzocht" gebeld nav een uitzending er overquote:Op zondag 21 november 2021 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
dan krijg je het gegil, de sirenes etc ook mee
volgens mij nog niet , maar ja dat zijn van die jochies geweest die nu inmiddels of groot zijn of niet meer levenquote:
Jammer dat er steeds van die jochies bijkomen, anders zou het probleem zichzelf oplossen.quote:Op zondag 21 november 2021 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij nog niet , maar ja dat zijn van die jochies geweest die nu inmiddels of groot zijn of niet meer leven
Neequote:
Zat hem net te kijken, het is wat allemaal. Mafklappers zijn het stuk voor stuk.quote:Op zondag 21 november 2021 03:20 schreef Pearlbitch het volgende:
In de Haagsche shariadriehoek was het ook weer gezellig vanavond.![]()
Maak plaats maak plaatsquote:
quote:
quote:
We hebben ongelooflijke haastquote:
Dit waren trouwens niet eens de antivax-wappies. Dit waren de usual suspects die altijd onder hun steen vandaan kruipen als er wat te rellen valt, of het nu gaat om oud en nieuw, of als ADO speelt.quote:Op zondag 21 november 2021 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat hem net te kijken, het is wat allemaal. Mafklappers zijn het stuk voor stuk.
Ja het zijn die knaapjes die op rellen uit zijn. DIe hebben nu een mooie ingang gevonden met al die demonstraties. een punt 50 is ook wel leukquote:Op zondag 21 november 2021 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit waren trouwens niet eens de antivax-wappies. Dit waren de usual suspects die altijd onder hun steen vandaan kruipen als er wat te rellen valt, of het nu gaat om oud en nieuw, of als ADO speelt.
Ik zeg altijd: één keer een pickup-truck met een M60 eropaf sturen en je bent ervan af .
Ik zie het meer als een tweedeling tussen enerzijds de maatschappij, en anderzijds het volk dat zich daartegen afzet.quote:Op zondag 21 november 2021 09:15 schreef cafca het volgende:
Ja, Corona zorgt voor tweedeling in de maatschappij. Mensen die normaal reageren op de maatregelen (of ze het er mee eens zijn of niet), en volslagen idioten die alles aanpakken om dingen te gaan slopen...
quote:Op zondag 21 november 2021 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan heb je natuurlijk ook nog een ander soort betogers: de beroepsdemonstranten die bij elke betoging mee demonstreren.
Loop langs om het even welke demonstratie door Den Haag en je komt José tegen.![]()
Ja die grijpen alles aan om te kunnen rellen of vernielen.quote:Op zondag 21 november 2021 09:15 schreef cafca het volgende:
Ja, Corona zorgt voor tweedeling in de maatschappij. Mensen die normaal reageren op de maatregelen (of ze het er mee eens zijn of niet), en volslagen idioten die alles aanpakken om dingen te gaan slopen...
Hoe is het met je Chanel?quote:
Hooligans.quote:Op zondag 21 november 2021 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die grijpen alles aan om te kunnen rellen of vernielen.
DIe maken alles kapot overal. Kijk maar eens bij de voetbal wedstrijden momenteel.quote:
Zinloos, al die haat.quote:Op zondag 21 november 2021 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe maken alles kapot overal. Kijk maar eens bij de voetbal wedstrijden momenteel.
Is ook geen haat denk ik, meer zin in rellen en vernielzuchtquote:
Bij het voetbal is het vooral haat.quote:Op zondag 21 november 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook geen haat denk ik, meer zin in rellen en vernielzucht
Dan ben je dubbelziek in je hoofd. echt EEn voetbal club haten en de supporters van die club afmakenquote:
Ja slaat nergens op idd. Maar goed, zie je hier op FOK ook.quote:Op zondag 21 november 2021 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je dubbelziek in je hoofd. echt
Straks worden wedstrijden zonder publiek gespeeld, zover zie ik het nog wel komen.quote:Op zondag 21 november 2021 09:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op idd. Maar goed, zie je hier op FOK ook.
Dat is al zo.quote:Op zondag 21 november 2021 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks worden wedstrijden zonder publiek gespeeld, zover zie ik het nog wel komen.
Ja nu door corona, maar als dit zo doorgaat kan niets meer met publiek er bij door die gastenquote:
quote:
Precies. Wat led jequote:
Dat is vroeg. Zin in warmte en gezelligheid? Ik snap dat wel.quote:Op zondag 21 november 2021 10:47 schreef Deisyy het volgende:
De kerstverlichting hangt buiten, ik ben er vroeg bij dit jaar.
Jij maak altijd van die leuke, subtiele woordgrapjesquote:
Ik vind het juist wel een leuk en mooi gezicht in deze donkere dagen met vooral heel veel negatief nieuws, veel bewoners hier hebben al kerstverlichting hangen en ik word er een beetje blijer van als ik 's avonds naar buiten kijk.quote:Op zondag 21 november 2021 10:52 schreef chufi het volgende:
dan nog zou het verboden moeten worden ... lichtvervuiling
Leukquote:Op zondag 21 november 2021 10:47 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2021 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een leuk en mooi gezicht in deze donkere dagen met vooral heel veel negatief nieuws, veel bewoners hier hebben al kerstverlichting hangen en ik word er een beetje blijer van als ik 's avonds naar buiten kijk.
Inderdaad, dat was mijn gedachte, ook een reden waarom ze de vorige keer nog ver na nieuwjaar zijn blijven hangen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is vroeg. Zin in warmte en gezelligheid? Ik snap dat wel.
Wij hebben ook aan de schuur een snoer gehangen met al die sliertjes lichtjes. Binnen wacht ik altijd tot 6 december...maar het kost me moeite.quote:Op zondag 21 november 2021 10:47 schreef Deisyy het volgende:
Hier precies hetzelfde, maar ik sta mezelf toe om voor 6 december ook binnen de kerstversiersels te hebben omdat ik 20 december op vakantie ga en er anders maar kort plezier van hebquote:Op zondag 21 november 2021 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij hebben ook aan de schuur een snoer gehangen met al die sliertjes lichtjes. Binnen wacht ik altijd tot 6 december...maar het kost me moeite.
Misschien hangen ze er gewoon nog?quote:Op zondag 21 november 2021 11:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kreeg van de week een herinnering van facebook, dat ik vorig jaar in deze week de lampjes had opgehangen : )
Ik moet ze nog zoeken nu
< Loopt naar buitenquote:Op zondag 21 november 2021 11:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien hangen ze er gewoon nog?
Steeds beter, steeds aktiever, knie gaat steeds beter gelukkig, hoop dat het helemaal weggaat.quote:
O dat is fijn te horen. De knie gaat vast ook wel goed komenquote:Op zondag 21 november 2021 11:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Steeds beter, steeds aktiever, knie gaat steeds beter gelukkig, hoop dat het helemaal weggaat.
Je hebt gelijk. Ik zou wel de hele winter in de versiering willen zitten.quote:Op zondag 21 november 2021 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, maar ik sta mezelf toe om voor 6 december ook binnen de kerstversiersels te hebben omdat ik 20 december op vakantie ga en er anders maar kort plezier van heb
Ik ben al weer aardig met de stappen bezig de laatste 14 dagen.quote:Op zondag 21 november 2021 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn te horen. De knie gaat vast ook wel goed komen
Morguh Koenquote:
Versieren!quote:Op zondag 21 november 2021 11:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou wel de hele winter in de versiering willen zitten.
Feestweek heb jequote:
quote:Op zondag 21 november 2021 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm.. Ik vind m'n dak nog wat kaal....
[ afbeelding ]
Lekker, ik denk dat de kroegen ook al vroeg vol zullen zitten vandaag.quote:
Tof. Wij breken ook ons nek om die boom binnen te slepen. Zal zondag 5 wel worden.quote:Op zondag 21 november 2021 12:01 schreef Chanel5 het volgende:
Wij wachten ook meestal tot vlak na de Sint, maar de Sint is op Zondag dusss ik denk dat we de zaterdag daarvoor alvast beginnen deze keer.
Hier ook een overvloed aan lichtjes, binnen en buiten. Wij hebben een overkapping die grenst aan ons grote achtterraam, wat een reflectie je daarvan krijgt zo mooi!!!
Niets mis met een kale ventquote:Op zondag 21 november 2021 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me logisch anders kunnen ze er beter een draaideur in zettenquote:Op zondag 21 november 2021 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker, ik denk dat de kroegen ook al vroeg vol zullen zitten vandaag.
quote:Op zondag 21 november 2021 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n gezellig gezichtquote:Op zondag 21 november 2021 12:01 schreef Chanel5 het volgende:
Wij wachten ook meestal tot vlak na de Sint, maar de Sint is op Zondag dusss ik denk dat we de zaterdag daarvoor alvast beginnen deze keer.
Hier ook een overvloed aan lichtjes, binnen en buiten. Wij hebben een overkapping die grenst aan ons grote achtterraam, wat een reflectie je daarvan krijgt zo mooi!!!
Vorig jaar was mijn straat maar kaal en was ik een van de weinige.. eens kijken of ze bijgeleerd hebben dit jaar.quote:
Mij ook hoor... Al zou ik leuk vinden als ik de lichtjes kan besturen. Was ik wel van plan dit jaar, maar dat moet nog een jaartje wachten.quote:
Yepquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 november 2021 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep. High Tea tgv mijn verjaardag gisteren cadeautje van zoonlief
Onder de overkapping ook allemaal lichtjes, grote sterren en een miniboompje...daar eten we met zijn allen.quote:
Heb/wil je een foto plaatsen?quote:Op zondag 21 november 2021 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onder de overkapping ook allemaal lichtjes, grote sterren en een miniboompje...daar eten we met zijn allen.
Dus dat zie je heel goed door het achterraam en vv
nog feli!!!quote:Op zondag 21 november 2021 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanksquote:
Gefeliciteerd, alsnog!quote:Op zondag 21 november 2021 12:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks.
Het is her en der genoemd op Fok maar niet in 40+
Oh ja, dat zag ik ergens, dat je jarig was.quote:Op zondag 21 november 2021 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zondag 21 november 2021 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja, dat zag ik ergens, dat je jarig was.
Alsnog van harte![]()
Ze hebben bijna een jaar gehad om met een goed lichtplan te komen.quote:Op zondag 21 november 2021 12:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn straat maar kaal en was ik een van de weinige.. eens kijken of ze bijgeleerd hebben dit jaar.
Alsnog gefeliciteerd Koentjequote:Op zondag 21 november 2021 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuk dat je er dan zo op kijkt vanuit binnen. Ik was gisteren bij Intratuin en overwoog zo'n verlicht hert te kopenquote:Op zondag 21 november 2021 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onder de overkapping ook allemaal lichtjes, grote sterren en een miniboompje...daar eten we met zijn allen.
Dus dat zie je heel goed door het achterraam en vv
Inderdaad! Lichtplan.. goed woordquote:Op zondag 21 november 2021 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben bijna een jaar gehad om met een goed lichtplan te komen.
Volgende week zaterdag de grote afsluiterquote:Op zondag 21 november 2021 12:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks. Feestweek dus t/m komende zaterdag
Spannend altijd succesquote:
Bij de Intratuin hier hebben ze een mooie treinbaan in een winterlandschap.quote:Op zondag 21 november 2021 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat je er dan zo op kijkt vanuit binnen. Ik was gisteren bij Intratuin en overwoog zo'n verlicht hert te kopen
Dat is ook gaaf.... zo helemaal door de tuin en dan whooot whoootquote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij de Intratuin hier hebben ze een mooie treinbaan in een winterlandschap.
Precies, op die manier moeten ze wel. Licht moet er zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 12:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad! Lichtplan.. goed woord
Als het dit jaar weer zo karig is, zl ik wel wat lichtplannen opstellen en door de brievenbus gooien
Bij de Intratuin waar ik was ook, en een nagebouwde mini Winterefteling, een vijver met verlichte zwanen. Ik was er gisteren met mijn nichtje en haar 2-jarige dochter, ze keek haar ogen uitquote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij de Intratuin hier hebben ze een mooie treinbaan in een winterlandschap.
Hier ook een hele fantasiewereld..quote:Op zondag 21 november 2021 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de Intratuin waar ik was ook, en een nagebouwde mini Winterefteling, een vijver met verlichte zwanen. Ik was er gisteren met mijn nichtje en haar 2-jarige dochter, ze keek haar ogen uit
Ze staan er ook echt om bekend, zo prachtig om te zien.quote:Op zondag 21 november 2021 12:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook een hele fantasiewereld..
Bizar hoeveel werk ze daar in steken .
Daar kunnen jouw buren nog wat van opsteken.quote:Op zondag 21 november 2021 12:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, ze moeten eens hun licht daar gaan opsteken.quote:Op zondag 21 november 2021 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kunnen jouw buren nog wat van opsteken.
Coolquote:Op zondag 21 november 2021 12:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Deze heeft Silverfox in 2012 bij Intratuin gemaakt. 3 stuks, deze is het grootste, 12 meter lang.
[ afbeelding ]
Kan even duren.quote:Op zondag 21 november 2021 12:43 schreef Koen66 het volgende:
Ohja moet voor zaterdag nog een OV pas regelen
Het is ook een mega Intratuin en het waren alleen de voorkanten.quote:
In augustus begint het bouwen e.d. al. Het is altijd een feest om er doorheen te lopen.quote:Op zondag 21 november 2021 12:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij waren ook bij intra, heb me ingehouden, de laatste jaren al genoeg gekochtquote:Op zondag 21 november 2021 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat je er dan zo op kijkt vanuit binnen. Ik was gisteren bij Intratuin en overwoog zo'n verlicht hert te kopen
Zijn er plannen?quote:Op zondag 21 november 2021 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen klaar voor een lockdown de komende winter, en dan de hele winter?
quote:
quote:Sombere woorden van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad. ,,Deze week wordt heel spannend. Als er niet fundamenteel iets verandert, met een daling van het aantal besmettingen, dan koersen we af op een lockdown die de hele winter gaat duren", zei hij vanmiddag in het tv-programma Buitenhof.
OK, Gommers zei ook al zoiets dat het op korte termijn zou moeten verbeteren anders gaat het fout ...quote:
Als het moet dan moet het.quote:Op zondag 21 november 2021 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben er inderdaad prachtige spullen, maar duuuuuur en op een gegeven moment is het inderdaad weleens klaar met kerstspulletjes kopen. Ik zag ook nog deze kleine gevulde wijnglazen voor in de boomquote:Op zondag 21 november 2021 13:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij waren ook bij intra, heb me ingehouden, de laatste jaren al genoeg gekochtal stond ik nog wel te kijken voor een boom met alleen lichtjes (heel fijntjes en sprankelend) voor buiten....heel even maar want als je die prijzen ziet.
Precies, wat moet dat moet, daar ga ik me nu nog niet druk om maken.quote:Op zondag 21 november 2021 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het moet dan moet het.
Ik zie het allemaal wel.
Als het zover komt, ga ik me daar ook niet druk over maken.quote:Op zondag 21 november 2021 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, wat moet dat moet, daar ga ik me nu nog niet druk om maken.
Hhaaha ja bij ons ook een mini Efteling, foto gemaakt en naar dochter gestuurd met de woorden wij hebben ook al een rondje Efteling gedaanquote:Op zondag 21 november 2021 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de Intratuin waar ik was ook, en een nagebouwde mini Winterefteling, een vijver met verlichte zwanen. Ik was er gisteren met mijn nichtje en haar 2-jarige dochter, ze keek haar ogen uit
Ik eigenlijk ook niet, stiekem best wel lekker rustig.quote:Op zondag 21 november 2021 14:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het zover komt, ga ik me daar ook niet druk over maken.
Gratis ook nog eensquote:Op zondag 21 november 2021 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hhaaha ja bij ons ook een mini Efteling, foto gemaakt en naar dochter gestuurd met de woorden wij hebben ook al een rondje Efteling gedaan
Hopen dat t geen lange winter wordt danquote:Op zondag 21 november 2021 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Huh?quote:Op zondag 21 november 2021 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ja precies. Kan ik weer wat doorrijden naar het werk.quote:Op zondag 21 november 2021 14:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het zover komt, ga ik me daar ook niet druk over maken.
Sode, ben jij (of Notturna) de komende week op CS te vinden? Dan kom ik even langs om de tijdschriften voor Superbadeendje te overhandigen. Ik ben de hele week vrij dus flexibel. Ik kan eventueel ook naar Lunetten komen.quote:Op zondag 21 november 2021 15:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja precies. Kan ik weer wat doorrijden naar het werk.
Ja, dat is wel te regelen. ik moet ook regelmatig bij jou in de wijk zijn, kan desnoods ook even langs jou rijden.quote:Op zondag 21 november 2021 16:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sode, ben jij (of Notturna) de komende week op CS te vinden? Dan kom ik even langs om de tijdschriften voor Superbadeendje te overhandigen. Ik ben de hele week vrij dus flexibel. Ik kan eventueel ook naar Lunetten komen.
Tsja ik kijk nergens meer van op.quote:
Die dikke heeft er geen donder over te zeggenquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die dikke heeft er geen donder over te zeggen![]()
Mjah, formeel niet nee.quote:Op zondag 21 november 2021 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die dikke heeft er geen donder over te zeggen![]()
Dat betwijfel ik. Het veiligheidsberaad heeft wel zeker een stem in het geheel.quote:
Nee, beter houd hij een keer gewoon zijn mond.quote:
Volgens de cijfers ziet het er niet goed uit, maar dit soort uitspraken is stemming- en bangmakerij.quote:Op zondag 21 november 2021 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Het veiligheidsberaad heeft wel zeker een stem in het geheel.
Die burgermeester kan beter zijn kerstverlichting op gaan hangen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, beter houd hij een keer gewoon zijn mond.
Man3
Volgens de cijfers hebben we over een paar weken grote problemen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de cijfers ziet het er niet goed uit, maar dit soort uitspraken is stemming- en bangmakerij.
Met zijn postuur kan hij zichzelf als kerstboom optuigen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die burgermeester kan beter zijn kerstverlichting ophangen.
Eerder zich als kerstbal vermommenquote:Op zondag 21 november 2021 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met zijn postuur kan hij zichzelf als kerstboom optuigen.
Dat zien wel weer over een paar weken.quote:Op zondag 21 november 2021 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens de cijfers hebben we over een paar weken grote problemen.
Misschien is die 'stemming- en bangmakerij' wel nodig. Andere dingen werken duidelijk niet.
Of aftuigen, ik ben Rotterdammert van origine.quote:Op zondag 21 november 2021 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met zijn postuur kan hij zichzelf als kerstboom optuigen.
Inderdaad. Zo worden we voorzichtig voorbereid op verdergaande maatregelen die misschien nog komen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens de cijfers hebben we over een paar weken grote problemen.
Misschien is die 'stemming- en bangmakerij' wel nodig. Andere dingen werken duidelijk niet.
Nu twijfel ik echt of je helemaal snapt wat je zegtquote:Op zondag 21 november 2021 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zien wel weer over een paar weken.
Ik snap het wel, maar ik vraag me af of jij het snapt.quote:Op zondag 21 november 2021 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu twijfel ik echt of je helemaal snapt wat je zegt
Neequote:Op zondag 21 november 2021 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja ik kijk nergens meer van op.
Alle beloftes tot op heden zijn ook nooit waarheid gebleken
al 0-5quote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef pullup het volgende:
Gelukkig is Ajax aan het winnen, dat maakt dat gezeik weer een beetje goed
Owquote:
Eet smakelijkquote:
Prisha op één hoe danquote:Op zondag 21 november 2021 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
Opmerkelijk.
[ afbeelding ] Top 100 van forum 40+ - the Reboot! van 20-11-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 282 Prisha
02 238 Gast_op_Afstand_GOA
03 071 marcb1974
04 043 pullup
05 039 oma-Nijn
06 029 chufi
07 021 puzziepie
07 021 mario390
09 019 mazaru
10 018 -Shii-
11 015 drakin
12 013 D.
12 013 Foshizzle79
14 012 Sodeknetters
15 011 engine
16 010 BoonDockSaint
17 007 Flory
17 007 Deisyy
17 007 Pearlbitch
20 005 Domnivoor
20 005 Dotteke
22 004 gebrokenglas
23 003 Steven_Stil
23 003 cafca
23 003 Chanel5
23 003 LagerthaQueenOfKatte
23 003 marc0871
28 002 notturna
28 002 Karzai
30 001 aloa
ik zou hem naar de sportschool sturenquote:Op zondag 21 november 2021 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die burgermeester kan beter zijn kerstverlichting op gaan hangen.
Prisha en GOA hebben samen een topic, zag ik net.quote:
Dit is van alleen vandaag denk ikquote:
Van gisteren.quote:
Hmmm Dan is @Prisha echt losgegaanquote:
Ok nou dat zijn cijfers die van belang zijnquote:
Was niet alleen van ons, we hadden behoefte aan een relaxte bubbel.. iedereen welkom.quote:Op zondag 21 november 2021 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prisha en GOA hebben samen een topic, zag ik net.
quote:Op zondag 21 november 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was niet alleen van ons, we hadden behoefte aan een relaxte bubbel.. iedereen welkom.
Ah, een soort van voortzetting van de proeverijtopics.quote:Op zondag 21 november 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was niet alleen van ons, we hadden behoefte aan een relaxte bubbel.. iedereen welkom.
Nee. Maar ik vond het opvallendquote:Op zondag 21 november 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok nou dat zijn cijfers die van belang zijn
Ook niet, al was die vibe er wel een beetje:Yquote:Op zondag 21 november 2021 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, een soort van voortzetting van de proeverijtopics.
In de ringen hangen.quote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou hem naar de sportschool sturen
Sjakie![]()
Goed plan, het was een positief topic.quote:Op zondag 21 november 2021 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik zag het topic ... en dacht .. laat ze maar
ik zag ook dat er een paar leuke muziekjes langs waren gekomen.quote:Op zondag 21 november 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
She got the fingers on fire
Als ze maar chemische ankers hebben gebruikt.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze maar chemische ankers hebben gebruikt.
Nou nouquote:Op zondag 21 november 2021 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, het was een positief topic.
Zeker en vast, er zaten toffe toontjes tussenquote:Op zondag 21 november 2021 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zag ook dat er een paar leuke muziekjes langs waren gekomen.
Oh jéé ik was bij het no nukes festival in Utrecht. Met jawel Doe Maar en The Stranglers, die bommen kon me niet bommenquote:Op zondag 21 november 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag 40 jaar geleden…
Demonstratie tegen neutronenbommen
40+ / Vandaag 40 jaar geleden...
inter vs napoli 3:1 bij 72 minquote:Op zondag 21 november 2021 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik zag het topic ... en dacht .. laat ze maar
Koekoekquote:
Want als de bom valt lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak, mijn polis en mijn woordenschat.quote:Op zondag 21 november 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag 40 jaar geleden…
Demonstratie tegen neutronenbommen
40+ / Vandaag 40 jaar geleden...
hihiquote:
Ja echt he? Ik zie het nog zo voor mequote:Op zondag 21 november 2021 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want als de bom valt lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak, mijn polis en mijn woordenschat.
40 jaar geleden
Gaaf!quote:Op zondag 21 november 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé ik was bij het no nukes festival in Utrecht. Met jawel Doe Maar en The Stranglers, die bommen kon me niet bommen
Ja inderdaad, als de dag van gisteren en dat is dan 40 jaar geleden, dat beangstigt me weleens.quote:Op zondag 21 november 2021 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Ik zie het nog zo voor me
Geen idéé dat weet ik niet meer.quote:
Dat Henny Vrienten zong over 32 jaar en erover liep te klagenquote:Op zondag 21 november 2021 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als de dag van gisteren en dat is dan 40 jaar geleden, dat beangstigt me weleens.
quote:Op zondag 21 november 2021 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat Henny Vrienten zong over 32 jaar en erover liep te klagen
En wij meezongenquote:Op zondag 21 november 2021 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat Henny Vrienten zong over 32 jaar en erover liep te klagen
Ja ik bedoel 32 dan ben je toch een ouwe zak. Die gozer is van 1948 volgens wiki FUCKquote:Op zondag 21 november 2021 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij meezongen![]()
Wel een beertje raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |