Mit Helene Fischerquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo
en duitse show ,kinderen geg stars
gregor schlierenzauer spelte nu en
ballchallenge teg en jong
Helene verloren?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:32 schreef mario390 het volgende:
ja betje heb ik gekijkt
helene heeft tegen en fan, meisje 10
verlooren,nach 2 sek haar songs erkennen
Nicht verstehenquote:
Ik weet niet waar het om ging ... intro's raden of zo ?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef mario390 het volgende:
jaar maar de songs worden nur 2 sekonden
angespelt
nee midden in songquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het om ging ... intro's raden of zo ?
Ik vond het altijd zo'n jankkuiken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Calimero
Want zij zijn groot..en ik ben kleinquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
Is er ook niet, komt door de TT dat ik er aan denk
Zoiets jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Want zij zijn groot..en ik ben klein
Prisha roept dat ook![]()
Welke dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef mario390 het volgende:
alweer brennt in en
nederlandse city
Allen Prisha is wel supertofquote:
We hebben net studio sport teruggekeken. Zijn al die supporters uit de poppenkast gepleurd of zo...quote:
Durf je wel tegen zo'n kleintjequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Allen Prisha is wel supertof![]()
![]()
Ik wilde altijd die schil over zijn kop trekken
Die schil zal wel reuze meuren intussenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Uh? Hoe bedoel je die? Zijn er supporters dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben net studio sport teruggekeken. Zijn al die supporters uit de poppenkast gepleurd of zo...
op een barkruk zie je het verschil niet zoquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Durf je wel tegen zo'n kleintje
Bij AZ zijn ze het stadion binnengestormd ...quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh? Hoe bedoel je die? Zijn er supporters dan?
Dan was je nog steeds groter dan zo'n mislukt piepkuikenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]toen was ik ook nog kleine nijn
Meteen 10 punten in minderingquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij AZ zijn ze het stadion binnengestormd ...
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
op een barkruk zie je het verschil niet zo
Dus op basis van 1 beeld brennt de stadt?quote:
Ze leren het zo wel af hoor, dan gaan de punten in mindering hard.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
zou wel een harde straf zijn .... maar soms
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was je nog steeds groter dan zo'n mislukt piepkuiken
Den Haag.quote:
quote:
Is al uit.quote:Op zondag 21 november 2021 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
een arrestatie lijkt het op. maar vuur ?
Dat vuur komt eind van het jaar weerquote:Op zondag 21 november 2021 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
een arrestatie lijkt het op. maar vuur ?
Ja zeker weten ....quote:Op zondag 21 november 2021 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vuur komt eind van het jaar weer
quote:Op zondag 21 november 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
Hoppa zware vuurwerkbom en de autos slaan alarm nu hier
Is normaal .. staat los van protest.. denk wel dat het minder is om vuurwerk te sparen voor wanneer er actie isquote:Op zondag 21 november 2021 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T lijkt ook steeds zwaarder te worden.
Mjah, of het nou normaal is .......quote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is normaal .. staat los van protest.. denk wel dat het minder is om vuurwerk te sparen voor wanneer er actie is
Ja gebeurt hier ook vaak ... mensen op het balkon ff kijken ... je weet maar nooit of het toch weer een aanslag isquote:Op zondag 21 november 2021 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Hier valt het tot nu toe ook mee,
alleen van de week 1 keer dat het net een bom was.
Hoorde daarna ook bij een heel aantal mensen hier de deuren openen om toch even te kijken...
Dat zal daar spelen ja.quote:Op zondag 21 november 2021 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gebeurt hier ook vaak ... mensen op het balkon ff kijken ... je weet maar nooit of het toch weer een aanslag is
Laatste tijd niet , maar hier vlak tegenover een keer een vergis moord op de moeder van ... 5 jaar geleden alweer inmiddelsquote:Op zondag 21 november 2021 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal daar spelen ja.
Niet te veel bij jou in de buurt toch?
Das helemaal triest jaquote:Op zondag 21 november 2021 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste tijd niet , maar hier vlak tegenover een keer een vergis moord op de moeder van ... 5 jaar geleden alweer inmiddels
Dan is het dichtbij jaquote:Op zondag 21 november 2021 00:48 schreef chufi het volgende:
toch ook ff op het balkon kijken en zag de vluchtauto aan de overkant naar het plaatsdelicht rijden
Geen gegil, maar de rest wel ... Heb nog "Opspring verzocht" gebeld nav een uitzending er overquote:Op zondag 21 november 2021 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
dan krijg je het gegil, de sirenes etc ook mee
volgens mij nog niet , maar ja dat zijn van die jochies geweest die nu inmiddels of groot zijn of niet meer levenquote:
Jammer dat er steeds van die jochies bijkomen, anders zou het probleem zichzelf oplossen.quote:Op zondag 21 november 2021 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij nog niet , maar ja dat zijn van die jochies geweest die nu inmiddels of groot zijn of niet meer leven
Neequote:
Zat hem net te kijken, het is wat allemaal. Mafklappers zijn het stuk voor stuk.quote:Op zondag 21 november 2021 03:20 schreef Pearlbitch het volgende:
In de Haagsche shariadriehoek was het ook weer gezellig vanavond.![]()
Maak plaats maak plaatsquote:
quote:
quote:
We hebben ongelooflijke haastquote:
Dit waren trouwens niet eens de antivax-wappies. Dit waren de usual suspects die altijd onder hun steen vandaan kruipen als er wat te rellen valt, of het nu gaat om oud en nieuw, of als ADO speelt.quote:Op zondag 21 november 2021 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat hem net te kijken, het is wat allemaal. Mafklappers zijn het stuk voor stuk.
Ja het zijn die knaapjes die op rellen uit zijn. DIe hebben nu een mooie ingang gevonden met al die demonstraties. een punt 50 is ook wel leukquote:Op zondag 21 november 2021 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit waren trouwens niet eens de antivax-wappies. Dit waren de usual suspects die altijd onder hun steen vandaan kruipen als er wat te rellen valt, of het nu gaat om oud en nieuw, of als ADO speelt.
Ik zeg altijd: één keer een pickup-truck met een M60 eropaf sturen en je bent ervan af .
Ik zie het meer als een tweedeling tussen enerzijds de maatschappij, en anderzijds het volk dat zich daartegen afzet.quote:Op zondag 21 november 2021 09:15 schreef cafca het volgende:
Ja, Corona zorgt voor tweedeling in de maatschappij. Mensen die normaal reageren op de maatregelen (of ze het er mee eens zijn of niet), en volslagen idioten die alles aanpakken om dingen te gaan slopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |