SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik ken hier nog wel een cover van... speciaal voor Ddm.quote:
Nou..... laat maar zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ken hier nog wel een cover van... speciaal voor Ddm.
quote:
Opstandige bui ?quote:
Het zou gewoon verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Er zit nogal wat agressie hier, t.o.v. Suzanne en Freek, merk ik.
Als het om Suzanne en Freek gaat wel.quote:
Ik vind het ook niks.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Er zit nogal wat agressie hier, t.o.v. Suzanne en Freek, merk ik.
Wat hebben ze jou misdaan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het om Suzanne en Freek gaat wel.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het om Suzanne en Freek gaat wel.
Het is een duoquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een duo![]()
En dan ook nog Nederlandstalig.
Laat de mod nu naar bed zijn gegaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Melting het volgende:
Zou Symph nu een ban krijgen? Vanwege de doodsverwensing?
Was ik nog maar modquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Melting het volgende:
Ik heb wel een TR gemacht. Wordt Mad weer uit bed getrommeld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Melting het volgende:
Misschien kan hij met Jan Klaassen op gaan treden dan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel een TR gemacht. Wordt Mad weer uit bed getrommeld.
Veranderen naar 'Blaas op Suzanne en Freek' en er is niets aan de handquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:28 schreef Melting het volgende:
Daar heb je Symph niet mee, hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien kan hij met Jan Klaassen op gaan treden dan.
De ene als trompetter en de ander op de trommel.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Veranderen naar 'Blaas op Suzanne en Freek' en er is niets aan de hand
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel een TR gemacht. Wordt Mad weer uit bed getrommeld.
Nee hoor, geen enkel probleem, ikmweet wel hoe ik de stokken moet hanterenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb je Symph niet mee, hoor.
Suzanne blaast op Freek.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Veranderen naar 'Blaas op Suzanne en Freek' en er is niets aan de hand
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Suzanne blaast op Freek.
wat volgens mij wel eens gebeurt..
Welk nummer?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi
Nou zijn we compleet.
Jan Klaassen op trompet.
Mad op de trommel.
DJ11 op de toetsen.
Dan moet jij wel gaan zingen, livelink.
gooi je haar los en doe eens lekker gekquote:
Dat moeten jullie onderling maar uitmaken.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Suzanne blaast op Freek.
wat volgens mij wel eens gebeurt..
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
gooi je haar los en doe eens lekker gek![]()
Dan ben ik wel Heidezanger en bassistquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi
Nou zijn we compleet.
Jan Klaassen op trompet.
Mad op de trommel.
DJ11 op de toetsen.
Dan moet jij wel gaan zingen, livelink.
Ik neem de triangel welquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ben ik wel Heidezanger en bassist
Heeft bij mij niet zo veel effect meer.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
gooi je haar los en doe eens lekker gek![]()
Ik distantieer me van deze post. Dit gaat me te ver.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik luister nog liever drie keer achter elkaar een cd van Blof helemaal dan 1 nummer van Suzanne en Freek.
Als dat geen teken aan de wand is.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik distantieer me van deze post. Dit gaat me te ver.
Zo, weten we toch iets meer van jouquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heeft bij mij niet zo veel effect meer.
[..]
Ja, dat ik geen langharige metalhead benquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
Zo, weten we toch iets meer van jou
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat ik geen langharige metalhead ben
Of langharige hippie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat wist ik al.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even een correctie gedaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Nederlandse popmuziek uit de jaren 80 > Nederlandse popmuziek van nu = Susan en Freek
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Na dit nummer ga ik naar mijn mandje…
En hopen dt ik niet over Nederlandstalige duo’s ga dromen….
Was wel weer een hele fijne radio-avond. Dank Melting
Toen kon dat nog.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon met adres en telefoonnummer
Denk aan Kadanz en aan DDM in het donker. Welterusten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Na dit nummer ga ik naar mijn mandje…
En hopen dt ik niet over Nederlandstalige duo’s ga dromen….
Was wel weer een hele fijne radio-avond. Dank Melting
Het klopt gelukkig niet. Zelfs nu wordt er nog goede popmuziek gemaakt in Nederland; vele malen beter dan die generiek S&F-ellende.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Kevers - Aardbeienvelden Voor Altijd
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die jongen timmert toch aardig aan de weg tegenwoordig. In zijn begeleidingsband zitten leden van Queen
Ik dacht al... die is snel!quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Ja, ik moet even mijn achterstand inhalen, sorry
gaat je niet lukken, je bent eigenlijk best een newbiequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Je had al geen achterstand. Het raden stond vanavond op een heel laag pitje bij iedereen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had al geen achterstand. Het raden stond vanavond op een heel laag pitje bij iedereen.
quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok dat de koploper nul punten heeft?
spreek voor jezelfquote:
Ik weet waar je het blauwe oog van hebt.quote:
quote:
Ik laat me niet kickenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet waar je het blauwe oog van hebt.![]()
Can I kick it?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Als goedmakertje hier ook 0 punten voor jou
Die was wel leuker geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
LOu Reed - Walk on the Wildside
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Als goedmakertje hier ook 0 punten voor jou
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
LOu Reed - Walk on the Wildside
quote:
plaat of mp3 ?quote:
Heb ik nu minimaal 1 bonuspunt gekregen ?quote:
Je krijgt daarvoor inderdaad 0 hele bonuspunten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik nu minimaal 1 bonuspunt gekregen ?
Had je je schoen gezet ?quote:
Ja..... maar die zat niet eens vol.quote:
duh... je moet tot morgenochtend wachtenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja..... maar die zat niet eens vol.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Close your eyes. Dat ga ik ook maar eens doen
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Welterusten Bomenverzamelingquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja..... maar die zat niet eens vol.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
duh... je moet tot morgenochtend wachten
Daar heb je ook wel weer (g)een punt.quote:Op zondag 21 november 2021 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.
Je weet toch onderhand dat je niets aan Melting hebt als hij zit te draaienquote:Op zondag 21 november 2021 00:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ja.... dat zegt er dan weer niemand bij.
Melting zit hier met zijn koptelefoon op, dus die hoort ook niks.![]()
Het is dat ik even naar het toilet ging, en het toen zag.
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 21 november 2021 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet toch onderhand dat je niets aan Melting hebt als hij zit te draaien
[ afbeelding ]
Zeg, vriendelijke vriend, blijven we wel een beetje aardig?quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg, vriendelijke vriend, blijven we wel een beetje aardig?
Ruzie in huize Melting. Dat komt door Suzanne en Freek. Dat heeft de agressie aangewakkerd.quote:Op zondag 21 november 2021 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg, vriendelijke vriend, blijven we wel een beetje aardig?
quote:Op zondag 21 november 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ruzie in huize Melting. Dat komt door Suzanne en Freek. Dat heeft de agressie aangewakkerd.
quote:Op zondag 21 november 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ruzie in huize Melting. Dat komt door Suzanne en Freek. Dat heeft de agressie aangewakkerd.
Ik ben bang dat hij voor de spiegel staat te headbangenquote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef livelink het volgende:
@:DJ11, ben je weer gestopt met raden?
quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij voor de spiegel staat te headbangen
quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef livelink het volgende:
@:DJ11, ben je weer gestopt met raden?
Ja, ik sta te headbangen op Gigi d'Agostino met L'Amour Toujours.quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2021 00:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik sta te headbangen op Gigi d'Agostino met L'Amour Toujours.
Je kan zelfs headbangen op Suzan en Freek, maar dan houd je er hoofdpijn aan overquote:Op zondag 21 november 2021 00:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik sta te headbangen op Gigi d'Agostino met L'Amour Toujours.
Als jij het zegt.quote:Op zondag 21 november 2021 00:10 schreef Melting het volgende:
Dit was in 2001 wel een enorme hit hè?
quote:Op zondag 21 november 2021 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan zelfs headbangen op Suzan en Freek, maar dan houd je er hoofdpijn aan over
Ook als je niet headbangt krijg je van hen hoofdpijn.quote:Op zondag 21 november 2021 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan zelfs headbangen op Suzan en Freek, maar dan houd je er hoofdpijn aan over
Nu ga je er van uit dat ik het ooit heb geweten.quote:
jij woont toch in DH ? Geen last van de rellen ?quote:Op zondag 21 november 2021 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu ga je er van uit dat ik het ooit heb geweten.
quote:
het is geen halloween hoorquote:Op zondag 21 november 2021 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik doe even niet open, als je het niet erg vind.
Het is geen pizza calzone hoor!quote:Op zondag 21 november 2021 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik doe even niet open, als je het niet erg vind.
Niet meerquote:Op zondag 21 november 2021 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
jij woont toch in DH ? Geen last van de rellen ?
quote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk, maar haalt het niet bij:
[ afbeelding ]
Niet meer in DH of geen last meer van de rellen?quote:
Dat is er wel eentje in jouw straatje.quote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk, maar haalt het niet bij:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 november 2021 00:18 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is er wel eentje in jouw straatje.
Deze is meer in de mijne.
[ afbeelding ]
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:19 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit ook alweer, trouwens? Vanessa Carlton, of zoiets?
Nog wel in de buurt ?quote:Op zondag 21 november 2021 00:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat eerste bedoel ik, ik ben verhuisd
quote:Op zondag 21 november 2021 00:19 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit ook alweer, trouwens? Vanessa Carlton, of zoiets?
quote:
heb je goed gedaanquote:Op zondag 21 november 2021 00:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]maar wel lekker een beetje ruimte buiten.
Woon je bij mij in de buurt dan?quote:Op zondag 21 november 2021 00:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]maar wel lekker een beetje ruimte buiten.
Ik weet van niets.quote:Op zondag 21 november 2021 00:27 schreef livelink het volgende:
Cock Robin - Remember the promise you made
Maar help me gerust herinneren.quote:
Nee, nou hoeft het voor mij al niet meerquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, nou hoeft het voor mij al niet meer
nou....quote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor de fijne show! Het is je allemaal vergeven
quote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor de fijne show! Het is je allemaal vergeven
Ja just me..... het is me allemaal vergeven.quote:
Ik sprak natuurlijk alleen voor mezelf...quote:
ik zou er niet wakker van liggenquote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sprak natuurlijk alleen voor mezelf...
quote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ja just me..... het is me allemaal vergeven.
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 november 2021 09:22 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
het is dat ik koffie wilde want ik lag zo lekker in mijn bed
ik kan toch niet de hele dag in mijn bed blijven liggenquote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan toch niet de hele dag in mijn bed blijven liggen
begin van de aftakeling, laat ik het maar niet doenquote:
kun je ook laten liggen hè...quote:Op zondag 21 november 2021 09:32 schreef Melting het volgende:
Ik ga aan de strijk. Kan maar gebeurd zijn.
quote:
In dat geval... succesquote:Op zondag 21 november 2021 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zou kunnen. Maar misschien krijg ik vanmiddag nog bezoek, en dan ziet dat er zo verkeerd uit.
En daarbij... dan moet ik het morgen of overmorgen doen. En dan heb ik daar geen tijd/zin in.
Het is gek weerquote:Op zondag 21 november 2021 13:29 schreef just me het volgende:
Ik ging lekker fietsen in het zonnetje en toen begon het opeens keihard te regenen![]()
is het zo ergquote:Op zondag 21 november 2021 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is gek weer
Ik ga zo buiten even iemands brommertje dubbelvouwen, denk ik
Hier regent ook afentoe tussendoorquote:Op zondag 21 november 2021 13:29 schreef just me het volgende:
Ik ging lekker fietsen in het zonnetje en toen begon het opeens keihard te regenen![]()
Perenkoek...... misschien een gat in de markt.quote:Op maandag 22 november 2021 08:20 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen dames en heren, koeken en peren.
Muilperen is ook nog een optiequote:Op maandag 22 november 2021 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Perenkoek...... misschien een gat in de markt.
quote:
Ik ga er aan proberen te denken.quote:
Oh dank je welquote:Op maandag 22 november 2021 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deze week is het op radio5 te doen. Even een reminder
Neequote:Op maandag 22 november 2021 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg de zaag van de buurman niet overstemd met de muziek
ruilen tegen het legertje bladblazers die nu bij mij door de straat lopen ?quote:Op maandag 22 november 2021 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg de zaag van de buurman niet overstemd met de muziek
Graag, want die lopen tenminste uiteindelijk verder. De buurman heeft een aanhanger vol pallets die hij gaat verzagenquote:Op maandag 22 november 2021 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
ruilen tegen het legertje bladblazers die nu bij mij door de straat lopen ?
Oh dat is wel heel ergquote:Op maandag 22 november 2021 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Graag, want die lopen tenminste uiteindelijk verder. De buurman heeft een aanhanger vol pallets die hij gaat verzagen
Ga je daar geen spijt van krijgen ? Zelf zou ik denken ik wil iets wat mooi is en als ik dan meer moet betalen, jammer dan maar dan heb ik wel wat ik graag wilquote:Op maandag 22 november 2021 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Juist ja, of we even ¤750 willen bijbetalen voor die andere tegels voor de badkamer...euh nee. Er viel niet over te onderhandelen, dus nu doen we daar dan ook maar de tegels van de toiletruimtes.
Ik vind alleen de kleur minder lelijk, en het grote formaat vind ik vreselijk. Het was totaal niet wat we wilden, maar qua kleur de minst kille optie die nog steeds kil grijs wasquote:Op maandag 22 november 2021 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je daar geen spijt van krijgen ? Zelf zou ik denken ik wil iets wat mooi is en als ik dan meer moet betalen, jammer dan maar dan heb ik wel wat ik graag wil
Jammer dat er geen andere opties waren !quote:Op maandag 22 november 2021 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind alleen de kleur minder lelijk, en het grote formaat vind ik vreselijk. Het was totaal niet wat we wilden, maar qua kleur de minst kille optie die nog steeds kil grijs was
Nogal ja, ik vind het zo teleurstellend. Maar ja, de badkamer en toiletten casco laten opleveren is ook geen goed idee. Dus we doen het hier maar mee.quote:Op maandag 22 november 2021 13:47 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer dat er geen andere opties waren !
en als je eenmaal woont wen je er snel genoeg aanquote:Op maandag 22 november 2021 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nogal ja, ik vind het zo teleurstellend. Maar ja, de badkamer en toiletten casco laten opleveren is ook geen goed idee. Dus we doen het hier maar mee.
Is het een stille hint van de Sint ?quote:Op maandag 22 november 2021 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Yeah, echte Sinterklaas DJ Bad & Douche gel in mijn schoen aangetroffen…![]()
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, met dat thuiswerken heeft douchen immers toch geen nut meer…quote:Op maandag 22 november 2021 17:44 schreef just me het volgende:
[..]
Is het een stille hint van de Sint ?
quote:Op maandag 22 november 2021 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, met dat thuiswerken heeft douchen immers toch geen nut meer…
quote:Op maandag 22 november 2021 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Yeah, echte Sinterklaas DJ Bad & Douche gel in mijn schoen aangetroffen…![]()
[ afbeelding ]
Vooraf-track om 19:24 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Monday Mood
Weinig bijzonders. Wat aan muziek gewerkt, maar ook een paar dagen wat nekklachten gehad. Zaterdag maar eens een nieuw bed gekocht.quote:Op maandag 22 november 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
Nog iets leuks gedaan in de vakantie?
en slaap je nu beter met minder nekklachten ?quote:Op maandag 22 november 2021 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Zaterdag maar eens een nieuw bed gekocht.
Goedenavondquote:Op maandag 22 november 2021 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
en slaap je nu beter met minder nekklachten ?
en goedenavond
Oh ja, altijd dat stomme wachten als je net iets gekocht hebtquote:Op maandag 22 november 2021 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond
Dat nog niet, want het bed wordt pas in week 3 of 4 geleverd. Maar op dit moment geen klachten, gelukkig
Ik was toen nog niet eens 3 jaar.quote:Op maandag 22 november 2021 19:53 schreef livelink het volgende:
![]()
Maar wel een lekker ESF-nummer. Eén van de eerste winnaars die ik ook nog een beetje live mee heb gekregen.
Dit nummer was de tijd dan eigenlijk ver vooruit. Het klinkt nog steeds zo modern (waarschijnlijk vanwege de vele samples dan)quote:Op maandag 22 november 2021 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was toen nog niet eens 3 jaar.
Dit liedje is trouwens één jaartje jonger. Veelvuldig gesampled, later:Loleatta Holloway - Love Sensation
Nee, die komt zoquote:Op maandag 22 november 2021 20:02 schreef just me het volgende:
Deze had livelink aangevraagd ?
lekker nummer, lekker relaxed
Nee, die was voor mij ook nieuw. Deze vind ik altijd vrolijk en toen Dr. Alban met Say Hallelujah kwam vond ik deze ook wel passend.quote:Op maandag 22 november 2021 20:02 schreef just me het volgende:
Deze had livelink aangevraagd ?
lekker nummer, lekker relaxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |