Ik kan me niet voorstellen dat er daar een interval zat in dit jaar, dus ik neem aan dat het een onopzettelijke onderbreking was.quote:
Ja klopt, niet alleen tijdens de Spelbrekers waren er technische problemenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er daar een interval zat in dit jaar, dus ik neem aan dat het een onopzettelijke onderbreking was.
Geef mij maar retour uit 1970!quote:Op maandag 22 november 2021 20:47 schreef NailQueen het volgende:
Het is alweer een paar maanden geleden dat we 1970 hebben teruggekeken, maar dit optreden zet ik nog vaak genoeg op. Het maakt me altijd vrolijk, vooral na een zware (werk)dag (zoals vandaag)
(Dit wilde ik gewoon even zeggen)
Beter dan dit, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geef mij maar retour uit 1980!
Voor mij stak Duitsland er ook bovenuit, en ik kende alle nummers, waarvan een aantal goed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niet van de liedjes tot nog toe onder de indruk ben.
Die Zwei Kleiner Italiëner stak er nog wat bovenuit, maar dat komt denk ik omdat ik het al kende.
Heb ik met wel met meer nummers vanavond, het blijft allemaal niet zo hangen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn sfeertje dit nummer, jammer dat het niet enorm memorabel is verder
Je mist niet vreselijk veel aan Joegoslavie, maar probeer wel voor het VK weer terug te zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef NailQueen het volgende:
De nieuwe K3 word bekend. Ik schakel even over.
Nu niet meer voor te stellen, ineens een landquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Sableheart het volgende:
Toen konden de commentatoren blijkbaar nog verrast worden
Hoezeee!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Even off-topic: K2 is weer K3 mensen!
Zo goed als Ronnie Carroll kan ik het zeker niet, maar dat is ook zeker niet de bedoeling bij karaokequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stel me @:Sableheart helemaal voor bij de karaoke
Dit moet ik ook nog kunnenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stel me @:Sableheart helemaal voor bij de karaoke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |