Hoe verklaar je dan dat het ook in landen met lage vaccinatiegraden enorm verspreid? Rusland, Oost Europese landen. India toen het daar losbarstte?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, net als senioren die met zijn 2en gaan en allebei een eigen karretje gebruiken
Ok. Dus de Deltavariant is niet veroorzaakt door de vaccins zeg je. Kan het dan niet gewoon zijn dat de variant zoveel besmettelijker is en daardoor de vaccins het moeilijker hebben, waardoor het lijkt dat je bevattelijker bent?quote:
Gewoon gelijk de kop indrukken want kritische geluiden die een ander beeld overwegen worden niet op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
Valt me op dat de media wat meer tegengeluiden laat horen. Zo lijkt het althans.
Klagen over drukte in supermarkten op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef Schuifpui het volgende:
Ik ben over het algemeen tegen maatregelen, maar n ding mogen ze wat mij betreft wel zo snel mogelijk doorvoeren en dat is het weren van 12- uit winkels en supermarkten. Het leek vanmorgen wel of elke volwassenen minimaal 1 en vaak 2 twee koters van een jaar of 5 mee had met zo'n smerig hoestje waarbij je het slijm gewoon kan horen. Uiteraard de groep die niet gevaccineerd is en geen mondkapje op hoeft. Sowieso is het al irritant dat die krijsers mee moeten, maar nu vind ik het gewoon ronduit asociaal.
tuurlijk, dit vaccin is ontworpen op basis van de Chinese variant. eigenlijk moet de industrie allang die Mrna hebben gepdatetquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok. Dus de Deltavariant is niet veroorzaakt door de vaccins zeg je. Kan het dan niet gewoon zijn dat de variant zoveel besmettelijker is en daardoor de vaccins het moeilijker hebben, waardoor het lijkt dat je bevattelijker bent?
Iets met massaal (ook daar) testen wat dan weer kan zorgen voor een nieuwe variant.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die delta is ontstaan in India, waar ze geen vaccins hadden.
Massaal testen kan zorgen voor een nieuwe variant?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Iets met massaal (ook daar) testen wat dan weer kan zorgen voor een nieuwe variant.
Het is verder een onjuiste gedachte dat iets hier een begin moet hebben. Zeer goed mogelijk - en vaker geconstateerd - dat een variant die voortkomt uit een gemeenschappelijke stam, gelijktijdig op meer plaatsen de kop op steekt.
Dat het dan ergens voor het eerst officieel wordt vastgesteld, is meer een kwestie van administratie en de overtuiging dat er een patient-zero cq. superspreaders moeten zijn.
De plaatselijke GGD teststraat transmissie variantquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Massaal testen kan zorgen voor een nieuwe variant?
nog 5 jaar, zijn we van de pandemie af. weet alleen niet hoeveel mensen het gaan redden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:50 schreef Simmertje het volgende:
Doet mij wel pijn om gewoon volle stadions te zien in Engeland nu op tv, wetende dat wij weer een paar maanden naar ellende moeten kijken.
Vaccins hebben het niet moeilijker maar werken minder snel/goed op/bij varianten. Vaccins doen hier samengevat twee dingen:quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok. Dus de Deltavariant is niet veroorzaakt door de vaccins zeg je. Kan het dan niet gewoon zijn dat de variant zoveel besmettelijker is en daardoor de vaccins het moeilijker hebben, waardoor het lijkt dat je bevattelijker bent?
In andere landen zit er toch ook nog gewoon publiek?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:50 schreef Simmertje het volgende:
Doet mij wel pijn om gewoon volle stadions te zien in Engeland nu op tv, wetende dat wij weer een paar maanden naar ellende moeten kijken.
Ja dat kan, reden dat men uiterst voorzichtig moet zijn met vaccins op virussen loslaten in een relatief ongecontroleerde setting zoals om ons heen bij tien tot honderduizenden mensen nu gebeurd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Massaal testen kan zorgen voor een nieuwe variant?
Toch niet zo woke Nederland.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:27 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
EINDE tijdperk Nederland.
Media doet dat ook altijd. Vroeger ook met die occupy proresten. De grootste idioten komen aktijd in beeld waardoor jan modaal die ook anti qr is ondanks gevaccineerd te zijn afhaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:03 schreef Jed1Gam het volgende:
Net ook een demo hier in Wenen gezien, maar nog vooral wappie types, rest drinkt glhwein op de kerstmarkt.
Er zijn al maanden demonstraties aan de gang, overal ter wereld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Rotterdam heeft een sneeuwbal effect gecreerd denk.
te koud buiten, daarom weinig mensen die demonstreren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Rotterdam heeft een sneeuwbal effect gecreerd denk.
Je bedoelt de trials? Dus er waren trials voor vaccins in India eind 2020?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja dat kan, reden dat men uiterst voorzichtig moet zijn met vaccins op virussen loslaten in een relatief ongecontroleerde setting zoals om ons heen bij tien tot honderduizenden mensen nu gebeurd.
En voor de niet begijpende lezers: ik spreek hier over de testen als onderdeel van vaccin geodkeuring(en) en niet over een wattestaafje.
Je focust veel te veel op India omdat iemand gezegd heeft dat het daar is ontstaan. Next.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Je bedoelt de trials? Dus er waren trials voor vaccins in India eind 2020?
Hier lijkt het meer dat niemand iets er omgeeft en het laatste vrije weekend geniet. Wel met rondcirkelende helikopters en overal politiewagens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Media doet dat ook altijd. Vroeger ook met die occupy proresten. De grootste idioten komen aktijd in beeld waardoor jan modaal die ook anti qr is ondanks gevaccineerd te zijn afhaakt.
Het wordt altijd in het belachelijke getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |