Als een schip op de klippen is gelopen, heeft het geen zin meer het kompas te eiken.quote:
ze zijn idd, 2 weken te laat, vandaag een lockdown, krijg je nog 2 weken hoge instroom in de zkh.quote:
zondag zijn ze ook open.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Je hebt zeker zelf ook van die ongevaccineerde virusbommen die perse mee moeten jengelen in de supermarkt, ondanks het advies alleen boodschappen te doen of niet? Ik ben gebonden aan de zaterdag, aangezien ik tussen 7:30 en 19:30 van huis ben voor werk en daarna nog moet douchen.
Misschien om even wat contrastruimte te creeeren voor de volgende serie alarmerende berichtgeving.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
Valt me op dat de media wat meer tegengeluiden laat horen. Zo lijkt het althans.
beterschap en sterkte toegewenst.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef Sfancta het volgende:
Smaak begint na te laten hier.
Proef tomatenketchup en een vitamine c kauwtablet niet meer 😶🥺
Whaha "virusbommen"... goeie beschrijving van kinderen idd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Je hebt zeker zelf ook van die ongevaccineerde virusbommen die perse mee moeten jengelen in de supermarkt, ondanks het advies alleen boodschappen te doen of niet? Ik ben gebonden aan de zaterdag, aangezien ik tussen 7:30 en 19:30 van huis ben voor werk en daarna nog moet douchen.
Wat is er gaande dan volgens jou?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef Za het volgende:
Ik val nu in herhaling, vorig jaar zomer in de UK 1000 besmettingen per dag, je zou verwachten met al die vaccinaties nog slechts 200 per dag zomer 2021, het waren er echter zo'n 40.000 per dag.
We kunnen onze ogen niet langer sluiten voor wat er gaande is.
Over 2 weken is er geen IC bed meer beschikbaar in NL en zitten we op 40.000 plus besmettingen per dag, als de testcapaciteit het toelaat dat in beeld te brengen.
Iedereen ziet het gebeuren, de meeste ontkennen nog steeds.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef Za het volgende:
Ik val nu in herhaling, vorig jaar zomer in de UK 1000 besmettingen per dag, je zou verwachten met al die vaccinaties nog slechts 200 per dag zomer 2021, het waren er echter zo'n 40.000 per dag.
We kunnen onze ogen niet langer sluiten voor wat er gaande is.
Over 2 weken is er geen IC bed meer beschikbaar in NL en zitten we op 40.000 plus besmettingen per dag, als de testcapaciteit het toelaat dat in beeld te brengen.
Iedereen ziet het gebeuren, de meeste ontkennen nog steeds.
Boh lekker, een grote portie patat met daarover een kroket opgespannen tussen twee platgeslagen kaassouflés, het liefst speciaal; getopt met een nies naar keuze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze bestelden nog net geen frietje vleermuis.
Tja, de keren dat ik in Singapore geweest ben was het ook geen baken van sociaal beleidquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:39 schreef opreis het volgende:
[..]
In Singapore realiteit nu geloof ik
Thanks, voel me lichamelijk wel stukje beter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beterschap en sterkte toegewenst.
demonstranten geloven ook dat er bij demonstraties een bepaalde vloeistof over hen wordt gespoten door de politie / overheid en daarom nemen sommigen een paraplu meequote:Op zaterdag 20 november 2021 18:14 schreef THEFXR het volgende:
Politie bestrijdt 'geruchten' over doden in Rotterdam: 'niet het geval'
Enkele deelnemers van de coronademonstratie in Amsterdam dragen rouwbanden en kaarsen, meldt onze verslaggever ter plaatse. De demonstranten zijn ervan overtuigd dat er een of meer doden zijn gevallen tijdens het protest in Rotterdam gisteravond. De Rotterdamse politie bestrijdt dat met klem:
[ twitter ]
Die ongevaccineerde virusbommen kun je ook niet alleen thuis laten, dus soms kun je niet anders. Ik zou ook anders willen, maar als ik niet anders kan neem ik mn kinderen mee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
"Dit is zo'n enorme uitschieter dat het net zo goed water kan zijn dat bergopwaarts stroomt. Wanneer je dat waarneemt, moet je externe forcering vermoeden en er is een duidelijke boosdoener, de timing komt overeen, en we weten wat het is."quote:
door een leger aan dronesquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
demonstranten geloven ook dat er bij demonstraties een bepaalde vloeistof over hen wordt gespoten door de politie / overheid en daarom nemen sommigen een paraplu mee
Tja..
Zou wel geniaal zijn als ze het vaccin kunnen vernevelen. Je hebt wel gelijk een flink deel van de ongevaccineerden te pakken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
demonstranten geloven ook dat er bij demonstraties een bepaalde vloeistof over hen wordt gespoten door de politie / overheid en daarom nemen sommigen een paraplu mee
Tja..
ik zie vaak genoeg hele gezinnen incl vader en moeder. Dat snap ik dan echt niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die ongevaccineerde virusbommen kun je ook niet alleen thuis laten, dus soms kun je niet anders. Ik zou ook anders willen, maar als ik niet anders kan neem ik mn kinderen mee.
Denk jij dat de Deltavariant komt door de vaccins of denk je dat de vaccins de verspreiding/bevattelijkheid vergroten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef Za het volgende:
[..]
"Dit is zo'n enorme uitschieter dat het net zo goed water kan zijn dat bergopwaarts stroomt. Wanneer je dat waarneemt, moet je externe forcering vermoeden en er is een duidelijke boosdoener, de timing komt overeen, en we weten wat het is."
Dat laatste, 100%.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:23 schreef chratnox het volgende:
Denk jij dat de Deltavariant komt door de vaccins of denk je dat de vaccins de verspreiding/bevattelijkheid vergroten?
die delta is ontstaan in India, waar ze geen vaccins hadden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Denk jij dat de Deltavariant komt door de vaccins of denk je dat de vaccins de verspreiding/bevattelijkheid vergroten?
Ja dat snap ik ook niet, net als senioren die met zijn 2en gaan en allebei een eigen karretje gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:23 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik zie vaak genoeg hele gezinnen incl vader en moeder. Dat snap ik dan echt niet.
Als je niet anders kan, ja tuurlijk laat je ze niet alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |