Als ik zie hoe rijkelijk er met steunpakketten wordt gestrooid en het VWS zoveel miljoenen aan niet-controleerbare uitgaven deed dan is het geld ook echt het probleem niet. Dus zelfs al gooi je het over deze boeg, je lost er niets mee op.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:57 schreef Derrazi het volgende:
[..]
waar betalen ze dan al die duizenden euro's aan premie en ZVW per jaar voor?
Moeten we mensen met een slokje op die een ongeluk maken ook niet meer vergoeden?
Bijna 100.000 tests per dag vind ik vrij veel. Zijn er 3 miljoen per maand.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet zo goed waar het idee vandaan komt dat wij veel zouden testen. Hebben we nooit gedaan.
volgens mij blijven er ook mensen naar de teststraat gaan omdat graag vrij willen hebben van het werk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Bijna 100.000 tests per dag vind ik vrij veel. Zijn er 3 miljoen per maand.
Ervan uitgaan dat iedereen 1x test (hahaha), zou je dus binnen een half jaar de hele bevolking getest hebben.
Of gokken op hun herstelpas..... just saying.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij blijven er ook mensen naar de teststraat gaan omdat graag vrij willen hebben van het werk.
Of vanwege klachten of omdat ze in contact zijn geweest met iemand die positief getest is. En juist als het zo rondgaat als nu, zijn dat twee veelvoorkomende redenen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij blijven er ook mensen naar de teststraat gaan omdat graag vrij willen hebben van het werk.
In Singapore realiteit nu geloof ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat scenario zou echt alle schaamte voorbij zijn. Dat kan echt niet.
Vergeet het. Je ziet de instroom al met allerlei trucjes afgeremd worden. Dat gaan ze dan weer opvoeren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:42 schreef opreis het volgende:
Ik denk trouwens dat code zwart er binnen een week, misschien 2 aankomt, of we moeten veel hulp krijgen vanuit het buitenland. Totaal geen vertrouwen in dat de "maatregelen" voldoende gaan werken om het tij te keren.
het is nu al zwart. ze bellen mensen die opstonden voor een operatie met kanker of hart operatie af.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:42 schreef opreis het volgende:
Ik denk trouwens dat code zwart er binnen een week, misschien 2 aankomt, of we moeten veel hulp krijgen vanuit het buitenland. Totaal geen vertrouwen in dat de "maatregelen" voldoende gaan werken om het tij te keren.
Welke artsen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vergeet het. Je ziet de instroom al met allerlei trucjes afgeremd worden. Dat gaan ze dan weer opvoeren.
Ik vind het bizar dat de artsen meewerken aan deze facade van er is nog voldoende plek. Daardoor kan Hugo met trots zeggen dat we geen Italiaanse toestanden hebbe gehad terwijl mensen thuis stikken.
Klinkt redelijk en het houdt ook netjes rekening met je eigen ingeschatte kans om in de zorg te komen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich als je meer gevaccineerden wilt en dergelijke moet je geen G2 maatregelen nemen in Nederland. Een Belgische grap hoe is het koper draad uitgevonden? Twee Nederlanders vonden een cent. Dus iemand die vanwege covid in een ziekenhuis terecht komt maar gevaccineerd had kunnen zijn betaald de opname kosten zelf.
ik zou proberen om op een andere dag boodschappen te doen, dat weren gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef Schuifpui het volgende:
Ik ben over het algemeen tegen maatregelen, maar één ding mogen ze wat mij betreft wel zo snel mogelijk doorvoeren en dat is het weren van 12- uit winkels en supermarkten. Het leek vanmorgen wel of elke volwassenen minimaal 1 en vaak 2 twee koters van een jaar of 5 mee had met zo'n smerig hoestje waarbij je het slijm gewoon kan horen. Uiteraard de groep die niet gevaccineerd is en geen mondkapje op hoeft. Sowieso is het al irritant dat die krijsers mee moeten, maar nu vind ik het gewoon ronduit asociaal.
Zoals doordeweeks na 20:00 als ik thuis ben van werk?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zou proberen om op een andere dag boodschappen te doen, dat weren gaat niet gebeuren.
Gewoon 's avonds boodschappen doen. Ik ga straks nog, dan is het meestal lekker rustig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:44 schreef Schuifpui het volgende:
Ik ben over het algemeen tegen maatregelen, maar één ding mogen ze wat mij betreft wel zo snel mogelijk doorvoeren en dat is het weren van 12- uit winkels en supermarkten. Het leek vanmorgen wel of elke volwassenen minimaal 1 en vaak 2 twee koters van een jaar of 5 mee had met zo'n smerig hoestje waarbij je het slijm gewoon kan horen. Uiteraard de groep die niet gevaccineerd is en geen mondkapje op hoeft. Sowieso is het al irritant dat die krijsers mee moeten, maar nu vind ik het gewoon ronduit asociaal.
ik snap dat het moeilijk is, maar dit is toch wel weer een voorbeeld van, anderen moeten zich aanpassen aan mij, begin eens eerst bij jezelf, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zoals doordeweeks na 20:00 als ik thuis ben van werk?
vertel, welke geheime info heb je?quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:45 schreef byah het volgende:
Maandagavond nieuwe maatregelen, mark my words
Mensen weigeren door te verwijzen naar het ziekenhuis, ontmoedigen, etc. Dat is geen BNW, dat is de praktijk sinds het begin al. Denk je werkelijk dat het land met zon beetje de minste bedden in Europa geen code zwart heeft gehad. Dat we iedere keer het kantje boord gered hebben? Nog los van het af moeten bellen van operaties want dat kost ook levens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke artsen?
Is er nu een BNW de andere kant op?
Het haalt niets meer uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:45 schreef byah het volgende:
Maandagavond nieuwe maatregelen, mark my words
Je hebt zeker zelf ook van die ongevaccineerde virusbommen die perse mee moeten jengelen in de supermarkt, ondanks het advies alleen boodschappen te doen of niet? Ik ben gebonden aan de zaterdag, aangezien ik tussen 7:30 en 19:30 van huis ben voor werk en daarna nog moet douchen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap dat het moeilijk is, maar dit is toch wel weer een voorbeeld van, anderen moeten zich aanpassen aan mij, begin eens eerst bij jezelf, zou ik zeggen.
Als een schip op de klippen is gelopen, heeft het geen zin meer het kompas te eiken.quote:
ze zijn idd, 2 weken te laat, vandaag een lockdown, krijg je nog 2 weken hoge instroom in de zkh.quote:
zondag zijn ze ook open.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Je hebt zeker zelf ook van die ongevaccineerde virusbommen die perse mee moeten jengelen in de supermarkt, ondanks het advies alleen boodschappen te doen of niet? Ik ben gebonden aan de zaterdag, aangezien ik tussen 7:30 en 19:30 van huis ben voor werk en daarna nog moet douchen.
Misschien om even wat contrastruimte te creeeren voor de volgende serie alarmerende berichtgeving.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
Valt me op dat de media wat meer tegengeluiden laat horen. Zo lijkt het althans.
beterschap en sterkte toegewenst.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef Sfancta het volgende:
Smaak begint na te laten hier.
Proef tomatenketchup en een vitamine c kauwtablet niet meer 😶🥺
Whaha "virusbommen"... goeie beschrijving van kinderen idd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Je hebt zeker zelf ook van die ongevaccineerde virusbommen die perse mee moeten jengelen in de supermarkt, ondanks het advies alleen boodschappen te doen of niet? Ik ben gebonden aan de zaterdag, aangezien ik tussen 7:30 en 19:30 van huis ben voor werk en daarna nog moet douchen.
Wat is er gaande dan volgens jou?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef Za het volgende:
Ik val nu in herhaling, vorig jaar zomer in de UK 1000 besmettingen per dag, je zou verwachten met al die vaccinaties nog slechts 200 per dag zomer 2021, het waren er echter zo'n 40.000 per dag.
We kunnen onze ogen niet langer sluiten voor wat er gaande is.
Over 2 weken is er geen IC bed meer beschikbaar in NL en zitten we op 40.000 plus besmettingen per dag, als de testcapaciteit het toelaat dat in beeld te brengen.
Iedereen ziet het gebeuren, de meeste ontkennen nog steeds.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:05 schreef Za het volgende:
Ik val nu in herhaling, vorig jaar zomer in de UK 1000 besmettingen per dag, je zou verwachten met al die vaccinaties nog slechts 200 per dag zomer 2021, het waren er echter zo'n 40.000 per dag.
We kunnen onze ogen niet langer sluiten voor wat er gaande is.
Over 2 weken is er geen IC bed meer beschikbaar in NL en zitten we op 40.000 plus besmettingen per dag, als de testcapaciteit het toelaat dat in beeld te brengen.
Iedereen ziet het gebeuren, de meeste ontkennen nog steeds.
Boh lekker, een grote portie patat met daarover een kroket opgespannen tussen twee platgeslagen kaassouflés, het liefst speciaal; getopt met een nies naar keuze.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze bestelden nog net geen frietje vleermuis.
Tja, de keren dat ik in Singapore geweest ben was het ook geen baken van sociaal beleidquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:39 schreef opreis het volgende:
[..]
In Singapore realiteit nu geloof ik
Thanks, voel me lichamelijk wel stukje beter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beterschap en sterkte toegewenst.
demonstranten geloven ook dat er bij demonstraties een bepaalde vloeistof over hen wordt gespoten door de politie / overheid en daarom nemen sommigen een paraplu meequote:Op zaterdag 20 november 2021 18:14 schreef THEFXR het volgende:
Politie bestrijdt 'geruchten' over doden in Rotterdam: 'niet het geval'
Enkele deelnemers van de coronademonstratie in Amsterdam dragen rouwbanden en kaarsen, meldt onze verslaggever ter plaatse. De demonstranten zijn ervan overtuigd dat er een of meer doden zijn gevallen tijdens het protest in Rotterdam gisteravond. De Rotterdamse politie bestrijdt dat met klem:
[ twitter ]
Die ongevaccineerde virusbommen kun je ook niet alleen thuis laten, dus soms kun je niet anders. Ik zou ook anders willen, maar als ik niet anders kan neem ik mn kinderen mee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:59 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
"Dit is zo'n enorme uitschieter dat het net zo goed water kan zijn dat bergopwaarts stroomt. Wanneer je dat waarneemt, moet je externe forcering vermoeden en er is een duidelijke boosdoener, de timing komt overeen, en we weten wat het is."quote:
door een leger aan dronesquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
demonstranten geloven ook dat er bij demonstraties een bepaalde vloeistof over hen wordt gespoten door de politie / overheid en daarom nemen sommigen een paraplu mee
Tja..
Zou wel geniaal zijn als ze het vaccin kunnen vernevelen. Je hebt wel gelijk een flink deel van de ongevaccineerden te pakken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
demonstranten geloven ook dat er bij demonstraties een bepaalde vloeistof over hen wordt gespoten door de politie / overheid en daarom nemen sommigen een paraplu mee
Tja..
ik zie vaak genoeg hele gezinnen incl vader en moeder. Dat snap ik dan echt niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die ongevaccineerde virusbommen kun je ook niet alleen thuis laten, dus soms kun je niet anders. Ik zou ook anders willen, maar als ik niet anders kan neem ik mn kinderen mee.
Denk jij dat de Deltavariant komt door de vaccins of denk je dat de vaccins de verspreiding/bevattelijkheid vergroten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef Za het volgende:
[..]
"Dit is zo'n enorme uitschieter dat het net zo goed water kan zijn dat bergopwaarts stroomt. Wanneer je dat waarneemt, moet je externe forcering vermoeden en er is een duidelijke boosdoener, de timing komt overeen, en we weten wat het is."
Dat laatste, 100%.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:23 schreef chratnox het volgende:
Denk jij dat de Deltavariant komt door de vaccins of denk je dat de vaccins de verspreiding/bevattelijkheid vergroten?
die delta is ontstaan in India, waar ze geen vaccins hadden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Denk jij dat de Deltavariant komt door de vaccins of denk je dat de vaccins de verspreiding/bevattelijkheid vergroten?
Ja dat snap ik ook niet, net als senioren die met zijn 2en gaan en allebei een eigen karretje gebruikenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:23 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik zie vaak genoeg hele gezinnen incl vader en moeder. Dat snap ik dan echt niet.
Als je niet anders kan, ja tuurlijk laat je ze niet alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |