Prima. Tot die tijd het nieuws niet lopen te verdraaien, goed?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:26 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik spreek je over een half jaar wel weer, oke?
Zoals ik al aangaf, dit is een bijl in het fundament van de EU, ik zie dit niet zomaar breed gesteund worden zonder randvoorwaarden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat wil een Griekse premier. Nergens staat dat dit ook gaat gebeuren.
Er staat juist wel dat het gaat gebeuren, de enige vraag is nog of het een kwestie wordt van 6 maanden, of 12.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat wil een Griekse premier. Nergens staat dat dit ook gaat gebeuren.
waar haal je dat pfizer feitje vandaan dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:20 schreef mir1986 het volgende:
Een krantenartikel in Trouw geeft aan dat de QR-code maximaal 6 maanden geldig mag zijn en je dan opnieuw je boostertje moet halen. Elke 6 maanden opnieuw, anders niet meer reizen en andere dingen. Het leven wordt onmogelijk gemaakt zonder prik.
Daarnaast heeft Pfizer al gevraagd om hun data pas over 55 jaar inzichtelijk te maken. Gaat lekker hoor!
https://www.trouw.nl/binn(...)ies-genoeg~bc841925/
Haha, hoezo verdraai ik het nieuws? In meerdere landen willen ze de houdbaarheidsdatum aanpassen hoor. Oostenrijk en Griekenland zijn de eerste landen. Jij denkt niet dat de andere landen gaan volgen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Prima. Tot die tijd het nieuws niet lopen te verdraaien, goed?
Pas wanneer Duitsland en Frankrijk dit willen moet je in paniek raken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:32 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Haha, hoezo verdraai ik het nieuws? In meerdere landen willen ze de houdbaarheidsdatum aanpassen hoor. Oostenrijk en Griekenland zijn de eerste landen. Jij denkt niet dat de andere landen gaan volgen?
Eerst de ongevaccineerde mensen nog allemaal proberen te prikken en dan komt de aap uit de mouw en is de QR-code nog maar een half jaar geldig. Verplichte boostertjes incoming.
Ik weet niet of het alternatief, 2G, dan een juiste manier is om die tweespalt tegen te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Omdat waarschijnlijk geen mens zich nog aan de maatregelen zou houden wanneer men open en eerlijk toegeeft dat het vooral om obese allochtonen en inwoners van achterstandswijken en zeventigers en ouder gaat die op de IC liggen. En wellicht ook omdat de tweespalt in de samenleving na zo'n mededeling alleen nog maar groter zal worden.
Dat doet het al weken.. hier de update van 31 oktoberquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:31 schreef asco het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon wiskunde op loslaten.
Gaat helemaal mis komende week.
Wellicht bij ouderen. Bij jongeren neemt dat niet zo snel af.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Daarom willen ze de houdbaarheidsdatum van de QR-code naar 6 maanden hebben en ben je hem daarna kwijt als je de booster niet neemt?
https://www.sirillp.com/w(...)9391d8df1978006e.pdfquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waar haal je dat pfizer feitje vandaan dan?
Ik hoop het. Hoop niet dat ze 50 minners gaan verplichten elk half jaar het boostertje te nemen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht bij ouderen. Bij jongeren neemt dat niet zo snel af.
Je haalt 2 dingen door elkaar. Dat de code ingetrokken kan worden omdat je je booster niet hebt gehaald, of dat het QR-systeem nooit meer komt te vervallen, dus het eruit slopen van de tijdelijkheid.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:32 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Haha, hoezo verdraai ik het nieuws? In meerdere landen willen ze de houdbaarheidsdatum aanpassen hoor. Oostenrijk en Griekenland zijn de eerste landen. Jij denkt niet dat de andere landen gaan volgen?
Eerst de ongevaccineerde mensen nog allemaal proberen te prikken en dan komt de aap uit de mouw en is de QR-code nog maar een half jaar geldig. Verplichte boostertjes incoming.
Laten dat nou net landen zijn die ik er persoonlijk voor aanzie om dit gewoon erin te knallen hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Pas wanneer Duitsland en Frankrijk dit willen moet je in paniek raken.
Dat het nare aan die QR code. Als men straks beslist dat de griep ook nare gevolgen heeft, wordt die gewoon aan de verplichtingen toegevoegd. Stop de QR code, maar omarm het vaccin, is mijn standpunt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:37 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hoop niet dat ze 50 minners gaan verplichten elk half jaar het boostertje te nemen.
Dat gaat over de VS. Waarom is dat voor Europa relevant?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:36 schreef mir1986 het volgende:
[..]
https://www.sirillp.com/w(...)9391d8df1978006e.pdf
In 3 weken dus gewoon verdubbeldquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat doet het al weken.. hier de update van 31 oktober
🔴1.122 (80)
🔴Kliniek: 902 (78)
🔴IC: 220 (2)
Nieuwe opnames:
Kliniek: 137
IC: 14
Wat gaan ze doen dan, de Notre Dame in de fik zetten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Laten dat nou net landen zijn die ik er persoonlijk voor aanzie om dit gewoon erin te knallen hoor.
Al gaan de Fransjes dan sowieso protesteren, want dat is wat ze doen
Ja, ik weet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat doet het al weken.. hier de update van 31 oktober
🔴1.122 (80)
🔴Kliniek: 902 (78)
🔴IC: 220 (2)
Nieuwe opnames:
Kliniek: 137
IC: 14
We moeten er inderdaad wel voor waken dat we niet compleet doorschieten naar een samenleving waarbij we streven naar zero tolerance ten opzichte van ziekte en overlijden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:38 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dat het nare aan die QR code. Als men straks beslist dat de griep ook nare gevolgen heeft, wordt die gewoon aan de verplichtingen toegevoegd. Stop de QR code, maar omarm het vaccin, is mijn standpunt.
Kan ook onmogelijk als een verrassing komen toch? Mensen zijn wel heel erg naief als ze denken dat twee prikken genoeg gaan zijn de komende jaren. Er moet wel verdiend worden aan dat vaccin; en we moeten kunnen blijven roepen dat het vaccin de redding uit deze crisis is. Als het de originele prik niet is; dan zorgt de 6e booster daar wel voor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup. Hier was ik dus ook al bang voor dat ze dit gingen flikken
Vanavond weer gezellig herinrichting van de openbare ruimtequote:Gemeente Urk over aangekondigd protest: 'Help ons jeugd behoeden'
In een emotionele oproep vraagt de gemeente Urk ouders, ouderlingen en leraren om in te grijpen en nieuw coronaprotest, vanavond, te voorkomen. Vorige week zaterdagavond waren er ongeregeldheden in het vissersdorp. Er werd zwaar vuurwerk afgestoken. Op verschillende plekken werd brand gesticht.
https://nos.nl/liveblog/2(...)christenunie-geen-2g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |