Nee, hij is nog steeds verder.quote:
Ja in zijn geval is de hond en huis kopen in Nederland wel echt al huisje boompje beestje hoor.quote:
Wat denk je, zou hij nog wel eens poepen in de sneeuw?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja in zijn geval is de hond en huis kopen in Nederland wel echt al huisje boompje beestje hoor.
Nee, hij is verder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je, zou hij nog wel eens poepen in de sneeuw?
Truequote:Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Nu poept de hond in de sneeuw. Mag ie het opruimen.
Aankomende week misschien. Ik blijf de hele week binnen. Nu nog een Tegan als gezelschap.quote:
Dat laatste is wel van essentieel belang.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende week misschien. Ik blijf de hele week binnen. Nu nog een Tegan als gezelschap.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Tegan het volgende:
Guess who's back...
Hoewel 'Dino' nieuw vlees is voor mij.
Hoeveel squat je?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Tegan het volgende:
Guess who's back...
Hoewel 'Dino' nieuw vlees is voor mij.
en hoe staat ze t.o.v poepen in de open lucht..quote:
Ja, dat is wel het nadeel. Beest schijt ook als een volgroeide man.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Nu poept de hond in de sneeuw. Mag ie het opruimen.
Voelt het toch nog alsof je het zelf deedquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het nadeel. Beest schijt ook als een volgroeide man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |