abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202403888
ai... verraad aan de grote geniale roerganger.
quote:
Eerste Kamerlid Paul Frentrop van Forum voor Democratie volgt niet zijn partijleider Thierry Baudet in diens oproepen aan mensen om zich niet te laten vaccineren. Tijdens een debat meldde hij, uitgedaagd door zijn voormalig partijgenoot Henk Otten, dat hij zelf wel gevaccineerd is.
https://www.ijmuidercourant.nl/cnt/dmf20211130_14927775
pi_202404208
twitter

Hier met beeld
pi_202404262
Het zou wel ironisch zijn als deze man nu de partij uit wordt getrapt vanwege zijn vaccinatiestatus
pi_202406809
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:55 schreef Raw85 het volgende:
Het zou wel ironisch zijn als deze man nu de partij uit wordt getrapt vanwege zijn vaccinatiestatus
Zo snel zal dat niet gaan. Er zal wel eerst een tribunaal voor opgericht moeten worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_202406842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:55 schreef Raw85 het volgende:
Gaan ze dan bij FvD bijeenkomsten ook het CTB checken, iedereen met een groen vinkje de partij uit?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_202406890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
Gaan ze dan bij FvD bijeenkomsten ook het CTB checken, iedereen met een groen vinkje de partij uit?
Haha, Baudet heeft inmiddels gereageerd.
twitter

Uiteraard nog wel even afwachten hoe hier bij de eerstvolgende karavaan over wordt gesproken maar bovenstaande reactie had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
pi_202408375
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)vaccineerd~a286391b/

quote:
FvD-leider in Eerste Kamer wil geen medisch advies van Baudet: ‘Ik ben gevaccineerd’
VIDEODe fractievoorzitter van Forum voor Democratie in de Eerste Kamer, Paul Frentrop, is gevaccineerd tegen het coronavirus. Dat zei hij vandaag in een debat in de senaat. Saillant genoeg gaat hij daarmee in tegen het advies dat partijleider Thierry Baudet steeds geeft om af te zien van vaccinatie.

Tobias den Hartog 30 nov. 2021 Laatste update: 14:42
Volgens Frentrop moeten mensen echter niet luisteren naar ‘medische adviezen van welke partijleider dan ook’. ,,Ik ben gevaccineerd. Ik vind het verstandig dat te doen, mede gezien mijn gewicht. Ik zou afraden om medische adviezen te volgen van welke partijleider dan ook”, zei hij op vragen van Kamerlid en ex-FvD’er Henk Otten.

Baudet noemde vaccins eerder ‘levensgevaarlijk’ en roept zijn achterban bij voortduring op deze niet te nemen. De FvD-leider noemde de bijwerkingen ‘heftig’, sprak van ‘experimentele gentherapie’, waarvan de ‘termijn-effecten op het immuunsysteem volstrekt onbekend’ zijn. Hij twitterde onlangs nog: ,,WHATEVER YOU DO: DON’T TAKE THE “VACCINE”!

Weigeren plicht
Op de website van Forum suggereerde Baudet zelfs dat het misschien wel een ‘plicht’ van burgers is om de vaccinatie te weigeren. ,,Juist om deze absurde tweedeling die dreigt te ontstaan te voorkmen, deze absurde controlemaatschappij te blokkeren?", zo schreef hij in een opiniestuk. Baudet schreef dat vaccinaties ‘lockdowns legitimeren’, en een ‘QR-maatschappij faciliteert’.

Baudet laat via een woordvoerder de volgende reactie optekenen. ,,Het was Paul Frentrop’s persoonlijke keuze om zich te laten vaccineren. Die vrijheid heeft iedereen en zoals bekend is FVD een voorstander van maximale vrijheid om te beschikken over het eigen lichaam. Maar inderdaad: wij verschillen van mening over de baten en risico’s van de coronavaccins. Ondertussen zijn we het er beide wel volledig over eens dat een vaccinatieplicht, en het voortduren van vrijheidsbeperkende maatregelen, onacceptabel zijn.”

Frentrop en Baudet zijn eigenlijk sinds de oprichting van Forum erg innig. Op n periode na vertolkte Frentrop ook belangrijke bestuurlijke posities binnen de partij. Bovendien schreven Baudet en hij samen het boek ‘De ravage van tien jaar Rutte’.

FvD-Eerste Kamerlid Theo Hiddema wil niet zeggen of hij is gevaccineerd. ,,Omtrent privzaken verband houdende met mijn beheer van mijn lichamelijke behuizing laat ik mij niet uit in een politieke context.”
Wat vervelend allemaal voor het FvD.
Het is nu van het grootste belang om de eenheid in de partij te bewaren, anders gaan de politieke tegenstanders deze perikelen en geschillen weer ginnegappend naar buiten brengen.
En dat moeten we kost wat kost voorkomen.
pi_202408388
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:19 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haha, Baudet heeft inmiddels gereageerd.
[ twitter ]

Uiteraard nog wel even afwachten hoe hier bij de eerstvolgende karavaan over wordt gesproken maar bovenstaande reactie had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Tja, nou, wel opvallend dan dat baudet's uitspraken over de rest van Nederland nooit die eigen keuze vermelden.
pi_202408452
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja, nou, wel opvallend dan dat baudet's uitspraken over de rest van Nederland nooit die eigen keuze vermelden.
Wel de plicht om de vaccinatie te weigeren... Frentrop heeft dus niet alleen zijn plicht nu verzaakt, maar anderen opgeroepen dat ook te doen. Daar stapt Baudet wel makkelijk over heen.

Maar goed, Baudet kan ook weinig anders, toch nog een behoorlijk deel van de FvD stemmers wilde in februari gewoon een vaccin: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)gers-te-onderdrukken

Ik zou alleen als ik Frentrop was dus niet met mijn geweten overeen kunnen komen dat ik in een partij zit waarvan de partijleider op roept niet te gaan vaccineren en zo allerlei wellicht mensen de dood in jaagt. Waaronder bijvoorbeeld zwangere vrouwen of hun kinderen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_202410524
twitter

_O-
Er is een speech van Josef Mengele, waar hij omikron zegt.
Toeval? I dont think so. !!
pi_202413848
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
_O-
Er is een speech van Josef Mengele, waar hij omikron zegt.
Toeval? I dont think so. !!
Je zal maar in Uden wonen en dan tot het besef komen dat deze ggz-patint gemeenschapsgeld ontvangt om deze onzin uit te braken.
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:56:58 #37
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202413928
Ik schrijf omikron overigens met een k, maar dat werkt minder in dat anagram.
Antifa
  woensdag 1 december 2021 @ 00:18:20 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202414055
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:56 schreef VoMy het volgende:
Ik schrijf omikron overigens met een k, maar dat werkt minder in dat anagram.
Order of the Mighty Illuminati Keeping Real Obedience Necessary

Organisatie der Marxistische Internationale Kalergisten Regelt Omvolking Nu

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 01-12-2021 00:27:00 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 6 december 2021 @ 13:28:45 #39
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202496450
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ze zitten op 3000 positieve tests per dag, dus of de maatregelen dan nog zo verschrikkelijk noodzakelijk zijn kun je je afvragen. Dat lage aantal bewijst wel het positieve effect van de vaccinaties.

In NL zouden we met dat aantal positieve tests en die vaccinatiegraad denk ik niet of nauwelijks maatregelen hebben.
Ze gaan na Oud&Nieuw in lockdown in Portugal.

Een maandje geleden was het nog ht succesverhaal, nu staat de volgende lockdown al op de rol. Zo gaat het elke keer omdat journalisten hardnekkig blijven kijken naar de toestand ipv de ontwikkelingen in een land. Het feit dat het ergens op een moment goed gaat, wil niet zeggen dat het er goed blijft gaan. Als je op een dun koord balanceert en je bent er niet na 5 seconden afgeflikkert, wil dat niet zeggen dat je de komende minuut blijft staan.

Natuurlijk helpt het dat ze meer gevaccineerd zijn, maar het betekent niet dat ze daarmee alles goed doen en nergens meer last van hebben. Als het nou zo simpel was...
Antifa
pi_202496729
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:28 schreef VoMy het volgende:

[..]

Een maandje geleden was het nog ht succesverhaal, nu staat de volgende lockdown al op de rol. Zo gaat het elke keer omdat journalisten hardnekkig blijven kijken naar de toestand ipv de ontwikkelingen in een land. Het feit dat het ergens op een moment goed gaat, wil niet zeggen dat het er goed blijft gaan. Als je op een dun koord balanceert en je bent er niet na 5 seconden afgeflikkert, wil dat niet zeggen dat je de komende minuut blijft staan.

Natuurlijk helpt het dat ze meer gevaccineerd zijn, maar het betekent niet dat ze daarmee alles goed doen en nergens meer last van hebben. Als het nou zo simpel was...
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-lockdown~aa011238/
pi_202496775
quote:
Dat is een stuk vriendelijker/mooier dan zoals wij nu in lockdown zijn.
Ff de uitbuik week in januari.

Alsnog bedankt ongevaccineerden!
Vakman pur sang
pi_202496810
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is een stuk vriendelijker/mooier dan zoals wij nu in lockdown zijn.
Ff de uitbuik week in januari.

Alsnog bedankt ongevaccineerden!
Mooie discussie
https://podcasts.google.c(...)HbIbDXgQ9sEGegQIARAD
pi_202497142
quote:

[..]

Jij kijkt steeds naar de maatregelen ipv het echte verhaal. In werkelijkheid zijn de ziekenhuizen daar leeg, de regering is alleen nogal snel geneigd tot maatregelen en ze nemen dus een week verplichte vakantie na de kerst. Hardnekkig doen alsof Portugal geen succesverhaal is, is echt onzin, ze zitten nog steeds maar op 3000 besmettingen per dag en dat groeit niet echt. Er liggen maar 100 patienten op de IC. Als dit het verhaal in NL was hadden we niet eens de 1,5 meter meer.

Jij lijkt hier heel erg graag je gelijk te willen krijgen en negeert daarvoor de feiten.
pi_202497165
Heren, dit is het Baudet topic, niet het corona topic. Blijf aub enigzins ontopic? Portugal vind ik niet echt relevant als het om het topic gaat.
pi_202497204
quote:

[..]

Het is een voorzorgsmaatregel,geen ingrijpen omdat het de verkeerde kant op gaat. Het aantal ziekenhuisopnames en overlijdingen is nog steeds laag. Gelukkig staat de bevolking hier ruim achter alle maatregelen :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_202497215
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:12 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Heren, dit is het Baudet topic, niet het corona topic. Blijf aub enigzins ontopic? Portugal vind ik niet echt relevant als het om het topic gaat.[/modbreak]
Sorry :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 6 december 2021 @ 15:08:19 #47
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202498028
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 14:10 schreef Hanca het volgende:

[..]

Jij lijkt hier heel erg graag je gelijk te willen krijgen en negeert daarvoor de feiten.
Het werd vorige maand gebracht als: Portugal heeft geen maatregelen nodig, wat een succesverhaal. Maar Portugal heeft net zo goed maatregelen nodig. Dat ze eerder besluiten tot het sluiten van caf's dan in Nederland, doet niet ter zake. Een dichte deur blijft een dichte deur. Dat is het punt dat ik wil maken. Dat jij zelf nu opeens naar de timing van de maatregelen kijkt, is ook nieuw, want destijds was Portugal nog een goed voorbeeld hoe je met weinig maatregelen corona kon bestrijden - een lockdown staat nou niet bepaald onder de noemer 'weinig maatregelen'.
Antifa
pi_202498219
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:08 schreef VoMy het volgende:

[..]
Het werd vorige maand gebracht als: Portugal heeft geen maatregelen nodig, wat een succesverhaal. Maar Portugal heeft net zo goed maatregelen nodig. Dat ze eerder besluiten tot het sluiten van caf's dan in Nederland, doet niet ter zake. Een dichte deur blijft een dichte deur. Dat is het punt dat ik wil maken. Dat jij zelf nu opeens naar de timing van de maatregelen kijkt, is ook nieuw, want destijds was Portugal nog een goed voorbeeld hoe je met weinig maatregelen corona kon bestrijden - een lockdown staat nou niet bepaald onder de noemer 'weinig maatregelen'.
Om ontopic te blijven: je gaat net zo met feiten om als Baudet.
pi_202498329
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:12 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Heren, dit is het Baudet topic, niet het corona topic. Blijf aub enigzins ontopic? Portugal vind ik niet echt relevant als het om het topic gaat.[/modbreak]
* potjecreme Kijkt in broekje ok
pi_202500111
quote:
15s.gif Op maandag 6 december 2021 15:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]
* potjecreme Kijkt in broekje ok
Sorry, dat had moeten zijn "Dames en Heren", mijn excuses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')