Nee die rijdt echt rond als pelotonvulling.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:59 schreef Mansjester het volgende:
Beune wordt nooit echt meer wat he?
Of denken jullie dat ze nog grote prijzen gaat pakken?
ik ga voor 35.2 , volgens mij is ze echt in vormquote:
Best kans dat haar PR van 7.07 er ook aangaatquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik ga voor 35.2 , volgens mij is ze echt in vorm
Hahah. Je voorbereiden terwijl je ook gewoon weer dezelfde anekdote kan vertellen en zo toch gewoon je uurtjes kan schrijven. Tuurlijk niet, Wim.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:04 schreef wimderon het volgende:
Lees je even in, Herbert. Sablikova is allesbehalve fit en start alleen om het startplekje binnen te halen.
Wat heeft ze?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:04 schreef wimderon het volgende:
Lees je even in, Herbert. Sablikova is allesbehalve fit en start alleen om het startplekje binnen te halen.
Ik vind de verschillen nog niet heel groot eigenlijk. Sablikova en Achtereekte kunnen er ook best nog bijkomen. En wellicht dat Visser zich nipt plaatst en doorgroeit naar haar oude niveau in de 1,5 maand daarna.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:17 schreef VoMy het volgende:
Wiklund toch wel sterk op de lange afstanden, maar met de top-2 en Voronina wordt het lastig om een medalje te winnen op de OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |