Gelukkig dat ze zelf wel het verschil tussen correlatie en causale verbanden snappen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Zelf even zoeken bij account
[ twitter ]
Kop in het zand, en negeren. Ignorance is blissquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:51 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Oeh er zijn meer mensen dood en er zijn meer mensen gevaccineerd, dat moet dan wel met elkaar te maken hebben. Kan zo in dit lijstje erbij: https://www.buzzfeednews.(...)bizarre-correlations
quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:55 schreef zoost het volgende:
[..]
Kop in het zand, en negeren. Ignorance is bliss
Zou intressant zijn als je dit soort cijfers kan koppelen aan doodsoorzaak.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:55 schreef zoost het volgende:
[..]
Het is een aanwijzing, geen hard verband. Maar er zijn wel veel aanwijzingen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze zelf wel het verschil tussen correlatie en causale verbanden snappen.
Verschil tussen causatie en correlatie niet begrijpen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:55 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat klinkt echt niet heel fijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:56 schreef Sfancta het volgende:
De spierpijn wordt erger en ergerman man doet gewoon pijn
Krijg mijn voeten niet meer warm, Tenen zijn blauwig
quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef zoost het volgende:
Things that make you go hmmmm
[ twitter ]
Als je last hebt van confirmation bias wel jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:56 schreef zoost het volgende:
[..]
Het is een aanwijzing, geen hard verband. Maar er zijn wel veel aanwijzingen.
Veklaar jij het even? Dank je!quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Verschil tussen causatie en correlatie niet begrijpen.
Nee want ik heb onvoldoende data. Het zou zoveel oorzaken kunnen hebben. Zoals bijvoorbeeld de uitgestelde zorg.quote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
Gaat mijn vakantie zondag nog door?
Het lijkt er wel op of dat de doorsnee coronacomplotdenker gewoon niet heeft opgelet op school. Snappen niks van statistiek, snappen niks van geschiedenis. Kwalijke zaak.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Verschil tussen causatie en correlatie niet begrijpen.
Ah ja, geen relevante cijfers dus. ZIjn namelijk niet uitgemeten naar vaccinatiestatus.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Zelf even zoeken bij account
[ twitter ]
Kom eerst maar met een NL of Engelse bron, dan wil ik er wel verder op ingaan (ik spreek geen Duits) maar verder is het natuurlijk volkomen logisch dat er meer vaccinatie is en dat er meer doden zijn. Dat het tegelijk gebeurd is ook niet vreemd en dat correlatie niet hetzelfde is als causaliteit klopt ook.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:55 schreef zoost het volgende:
[..]
quote:
Ripquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:56 schreef Sfancta het volgende:
De spierpijn wordt erger en ergerman man doet gewoon pijn
Krijg mijn voeten niet meer warm, Tenen zijn blauwig
Ik ben het met je eens, maar we moeten ook voorkomen dat er een tunnelvisie ontstaat. Je ziet vrij vaak dat als iemand die al ouder is overlijdt dat er gezegd wordt: Komt door corona, bewijs maar dat het niet zo is. Terwijl als het gaat over de vaccinaties er gezegd wordt: Bewijs maar dat het door de vaccinaties komt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij humt wat af, he?
Maar is in het onderzoek ook meegenomen dat er uitgestelde zorg is? Dat deze pandemie al anderhalf jaar duurt? Is onomstotelijk bewezen dat de genoemde doden vaccinatiedoden zijn, dus zeker weten overleden door de vaccins? Of is dit een lekkere kort door de bocht natte vinger conclusie?
Nee, want die is overal gelijk. Je moet een verklaring verzinnen die beide effecten verklaard. Hoge vaccinatiegraad en hoge oversterfte.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee want ik heb onvoldoende data. Het zou zoveel oorzaken kunnen hebben. Zoals bijvoorbeeld de uitgestelde zorg.
Ja!quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
Gaat mijn vakantie zondag nog door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |